Una din principalele neînţelegeri între preşedintele Ferrari Luca di Montezemolo şi CEO-ul grupului Fiat Sergio Marchionne a fost legată de numărul de automobile produse de Ferrari. Montezemolo a preferat să menţină producţia la o cifră redusă de doar 6.000-7.000 unităţi anual pentru a păstra exclusivitatea mărcii, în timp ce Marchionne a dorit mereu creşterea producţiei pentru a creşte implicit şi profitul.
Acum că Montezemolo şi-a anunţat plecarea, nu a durat prea mult până Marchionne a deschis public subiectul creşterii producţiei la Ferrari. Vorbind la un eveniment din Italia, Marchionne a declarat că este necesară creşterea producţiei de modele Ferrari pentru că piaţa pentru automobilele sportive de lux a crescut. "Lista de aşteptare pentru un Ferrari este lungă şi clienţii s-au plictisit să aştepte atât de mult", a spus Marchionne. Şeful grupului Fiat Chrysler nu a vrut să declare câte unităţi va produce Ferrari anual, dar în trecut a indicat de mai multe ori că Ferrari ar trebui să producă 10.000 de unităţi anual.
Noul plan contrastează puternic cu sistemul lui Montezemolo care nu dorea ca Ferrari să producă mai mult de 7.000 de automobile pe an pentru a păstra exclusivitatea mărcii.Via worldcarfans
Fiat Panda. Te multumeste?
eram sarcastic; eu vorbesc de emblema pusa pe masina
eram sarcastic; eu vorbesc de emblema pusa pe masina
dupa ce fraierii au dat banii si au luat cu pretul unul McLaren P1 o masina de trei ori mai proasta si mai ieftina, ca cica cumpara exclusivitate, acum vine si anuntul ca zboara si exclusivitatea aia ...