LaFerrari - succesorul lui Enzo devine cel mai puternic Ferrari din istorie
În ciuda faptului că sunt o subsidiară a Fiat Chrysler Automobiles, Ferrari este tratată ca o companie independentă de Comisia Europeană, deoarece are un sediu diferit de compania-mamă, propriile centre tehnice şi produce în volume unitate.
Datorită acestor volume limitate, cei de la Ferrari pot să negocieze atât cu regulatorii europeni, cât şi cu omologii lor americani. Importantă în 2021 nu va fi valoarea medie a emisiilor CO2 obţinută de gama Ferrari, ci scăderea acesteia, care trebuie să fie la acelaşi nivel cu ceilalţi producători europeni. Ne putem aştepta ca şi alţi producători de supercar-uri, cum ar fi McLaren, Lamborghini, Pagani şi Aston Martin să anunţe decizii similare în următorii ani.Ferrari California-T, facelift-ul surpriză din Maranello
Ferrari va lansa câte un model nou în fiecare an, dar păstrează producţia limitată
Ferrari a introdus deja primul său motor turbo modern, în gama California, sub forma unui V8 de 3.9 litri, care asigură 552 CP şi emite cu 49 de grame de CO2 mai puţin pe kilometru faţă de predecesorul său, un V8 aspirat de 4.2 litri şi 483 CP.
În viitor, Ferrari vrea să reducă litrajul motoarelor sale V8 de serie şi să ridice nivelul de putere asigurat de acestea. În ceea ce priveşte motoarele V12 ale gamei, italienii vor păstra configuraţia aspirată şi vor adăuga un sistem hibrid, cum au făcut deja în cazul lui LaFerrari. Supercarul respectiv oferă în total 963 CP şi emite doar 330 grame de CO2 pe kilometru, totul cu un motor V12 de 6.3 litri, care livrează 800 CP.20 de lucruri pe care nu le ştiai despre... Ferrari
Via AutomotiveNews (înreg.)
Comentarii (2)