Ferrari a prezentat noul SF90 Spider: plafon hard top care poate fi coborât în 14 secunde și sistem plug-in hybrid de propulsie cu 1.000 CP

de Cornel Șocariciu
Joi, 12.11.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul SF90 Spider. Supercar-ul italian este echipat cu un sistem plug-in hybrid cu 1.000 de cai putere, iar plafonul de tip hard top poate fi ridicat sau coborât în 14 secunde.

În primăvara anului trecut, Ferrari a prezentat SF90 Stradale, primul supercar plug-in hybrid de serie dezvoltat până acum de constructorul italian. Acum, Ferrari a pregătit un eveniment online în cadrul căruia a prezentat noul SF90 Spider, versiunea cu plafon retractabil a lui SF90 Stradale.

Noul supercar lansat de constructorul italian va fi echipat cu un plafon hard top care poate fi operat și în mers (Ferrari nu menționează viteza până la care poate fi acționat, dar în cazul lui 812 GTS, italienii au comunicat valoarea de 45 km/h). Ridicarea sau coborârea acestuia durează 14 secunde.

Ferrari menționează că structura și mecanismul care acționează plafonul sunt compacte și ușoare, iar spre deosebire de alte soluții convenționale, hard top-ul italienilor este mai ușor cu 40 de kilograme și ocupă un volum de 100 de litri (150 - 200 de litri în cazul altor sisteme).

La fel ca în cazul lui SF90 Stradale, noul SF90 Spider va fi echipat cu un sistem plug-in hybrid.

Astfel, italienii folosesc un motor V8 de 4.0 litri cu 780 de cai putere și trei motoare electrice (două amplasate pe puntea față și unul pe puntea spate). În total, sistemul PHEV dezvoltat de Ferrari livrează 1.000 de cai putere și poate fi gestionat diferit în funcție de cele patru moduri de rulare: eDrive, Hybrid, Performance și Qualify. Puterea maximă de 1.000 de cai este disponibilă doar în modul de rulare Qualify.

Transmisia folosită de italieni este una automată cu opt trepte, iar masa totală a supercar-ului este de 1.670 de kilograme (+100 de kilograme comparativ cu SF90 Stradale). Conform fișei tehnice, noul supercar cu plafon retractabil poate accelera de la 0 la 100 km/h în 2.5 secunde, iar sprintul 0 - 200 km/h are loc în 7 secunde. Viteza de top se oprește în dreptul valorii de 340 km/h.

În modul electric, Ferrari SF90 Spider va putea parcurge până la 25 de kilometri mulțumită unui acumulator cu capacitatea de 7.9 kWh.

Comentarii (9)

  • Prea mult Corvette strecurat pe acolo, prin fata...
    5 4
  • ferrrrali!!!!!
    1 3
  • Bla bla
    Cel mai frumos supecar! Rafinamentul în designul Ferrari nu poate fi egalat.
    8 3
  • mostic
    Ferrari o să aibă soarta lui Maserati .nu prea m-ai sunt clienți care să arunce banii .iar partea spate chiar seamănă cu cea a americanilor.penibil
    1 10
  • mircea badea
    e bine ca are si ceva corvet in el. totusi daca tii la bani iei corvetul.
    3 1
  • mostic
    Italia se duce cu totul.bertone,pininfarina, alfa, lancia,Aprilia . noroc cu ducati și lamborghini
    1 0
  • mostic
    Pentru mine cea mai frumoasă mașina a fost fiat ritmo
    0 4
  • mostic
    Nu sunt cusute, deoarece nu mai există.sau făcut de râs în china.arabii nu m-ai au bani.generatiile se schimbă.copii cu mască
    1 3
  • inexorabil
    Curiozitatea m-a împins să juxtapun imagini cu acest model şi invocatul Corvette, ca să mă dumiresc dacă se confirmă suspiciunile unor utilizatori (ai site-ului, doar nu ai supercar-urilor respective). Păi, din punctul meu de vedere, nu există asemănări…Ferrari rămâne Ferrari! La fel Lambo (mai degrabă se inspiră Audi din arhitectura “subsidiarei” sale).

    Şi să nu creadă unii că vremurile de “criză” vor coase buzunarele…Că acum mai dă lovitura (în “business”) vreun clan interlop (de balaoacheşi – nu le zic “ţigani”, ca să nu intru în coliziune cu sacrosanctele ideologii ale corectitudinii politice, alias “influenţele pozitive ale UE” care mi s-au teoretizat recent aici) şi iarăşi te trezeşti la tembelizor cu ditamai showroom-ul ultraluxos expus, fără menajamente, pe la nunţile lor de amărăşteni sadea mângâiaţi pe creştet de autorităţile “exigente” şi “imparţiale” pe partea legii (cazul ex-şefului Poliţiei Române, Liviu Vasilescu, este elocvent, nu?).
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru