Ferrari 599 GTB by Hamann
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Tunerii germani de la Hamann au redesenat opera Pininfarina Ferrari 599 GTB. Pentru a mai pune paie pe foc au ridicat puterea motorului la 673 de cai.
Ferrari si Hamann este o combinatie care creste pulsul oricarui fan de masini sportive italiene. Specialistii Hamann din Laupheim, Germania, au luat un Ferrari 599 GTB si i-au facut ce stiu ei mai bine: l-au tunat!
Mai intai, nemtii s-au concentrat asupra motorului Ferrari. Poate va vine sa radeti, dar baietii de la Hamann nu erau multumiti cu puterea V12-lui de 6 litri si au mai adugat 53 de cai pentru a ajunge la impresionanta cifra de 673 CP. Tunerii au redus astfel raportul masa-putere de la 2,5 la 2,3 kg pe 1CP.
De parca modelul nu ar fi avut un look indeajuns de sportiv, cei de la Hamann au facut cateva ajustari designului semnat de Pininfarina. Redesenarea partii frontale a adus un spoiler care genereaza o forta de apasare mult mai mare pe axa frontala. Bosajele rotilor au crescut in dimensiuni, amanunt care ii ofera o agresivitate mult mai mare noului 599 GTB. Redesenarea acoperisului se inscrie in linia designului partii anterioare. Prezenta unui eleron extravagant in linia designului aduce mai multa apasare aerodinamica si o stabilitate si comportament mai bun la viteze ridicate.
Desi Hamann a facut modificari si ajustari aerodinamice, acest lucru nu disturba designul original. Toate componentele aerodinamice sunt din fibra de sticla sau de carbon. Interiorul poate fi amenajat dupa dorintele fiecarui client, de la culori extravagante pana la echipament multimedia foarte avansat.
Mai intai, nemtii s-au concentrat asupra motorului Ferrari. Poate va vine sa radeti, dar baietii de la Hamann nu erau multumiti cu puterea V12-lui de 6 litri si au mai adugat 53 de cai pentru a ajunge la impresionanta cifra de 673 CP. Tunerii au redus astfel raportul masa-putere de la 2,5 la 2,3 kg pe 1CP.
De parca modelul nu ar fi avut un look indeajuns de sportiv, cei de la Hamann au facut cateva ajustari designului semnat de Pininfarina. Redesenarea partii frontale a adus un spoiler care genereaza o forta de apasare mult mai mare pe axa frontala. Bosajele rotilor au crescut in dimensiuni, amanunt care ii ofera o agresivitate mult mai mare noului 599 GTB. Redesenarea acoperisului se inscrie in linia designului partii anterioare. Prezenta unui eleron extravagant in linia designului aduce mai multa apasare aerodinamica si o stabilitate si comportament mai bun la viteze ridicate.
Desi Hamann a facut modificari si ajustari aerodinamice, acest lucru nu disturba designul original. Toate componentele aerodinamice sunt din fibra de sticla sau de carbon. Interiorul poate fi amenajat dupa dorintele fiecarui client, de la culori extravagante pana la echipament multimedia foarte avansat.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Tuning
-
Compania britanică TWR a prezentat un restomod bazat pe vechiul Jaguar XJ-S. Noul model primește un motor V12 de 650 de cai putere, iar producția este limitată la doar 88 de exemplare. (22.11)
-
Germanii de la Brabus au dezvăluit două modele tunate noi, bazate pe Porsche 911 Turbo S Cabriolet și Range Rover. Noile mașini primesc o vopsea care este garantată să fure privirile. (17.11)
-
Brabus a pregătit un nou pachet de tuning pentru crossover-ul electric Smart #3. Noul pachet aduce o serie de elemente vizuale noi, dar și o suspensie nouă, mai joasă față de modelul obișnuit. (27.08)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)