Noul supercar de la Ferrari accelerează de la 0 la 100 km/h în 3.0 secunde şi de la 0 la 200 km/h în 8.3 secunde.
În raport cu 458 Speciale, noul 488 GTB este cu o secundă pe tur mai rapid pe circuitul Fiorano (şi încă una în plus faţă de 458 standard) şi cu 1.0 secunde mai rapid de la 0 la 200 km/h. Viteza maximă a modelului este de peste 330 km/h. Consumul mixt este de 11.4 litri la sută, iar emisiile sunt de 260 de grame CO2 pe kilometru. Caroseria are o lungime de 4.568 milimetri, o lăţime de 1.952 milimetri şi o înălţime de 1.213 mm, în timp ce masa este de 1.370 kilograme, cu 10 mai mică decât cea a lui 458 Italia.Interiorul noului Ferrari 488 GTB seamnănă cu cel al lui 458 Italia, dar modelul nou prezintă o interfaţă regândită a sistemului de comandă, fante de aerisire noi şi un alt panou de instrumente. Ambianţa sportivă este gândită pentru un control cât mai facil şi intuitiv, iar cei de la Ferrari s-au asigurat să echipeze habitaclul cu cât mai multe elemente clasice de design.
Până şi cheia de contact a lui 488 GTB a fost regândită, având o formă inspirată din cea a unghiului de 90 de grade a celor două perechi de cilindri ai V-ului motorizării. În plus, cheia lui 488 GT este acum doar un accesoriu necesar în buzunar pentru pornirea motorului şi deschiderea portierelor, modelul având acum sistemul de pornire fără cheie.
De ce zic asta ? Fiindca 458 Italia stiam ca s-au vandut doar la clienti fideli si la alte persoane din astea, si pe cand mirare... erau cel putin 2-3 la o nunta de negrotei.