Prima diferenţă dintre viitoarea motorizare V8 twin-turbo din gama 458 şi cea a lui California-T, este la nivelul băii de ulei, propulsorul lui 458 urmând să aibă carter uscat. În plus, italienii ar putea să-i crească nivelul de putere la aproximativ 650 CP. Acest nivel l-ar echivala pe cel al lui McLaren 650S şi ar putea fi obţinut chiar dintr-o unitate de 3.5 litri, sugerează englezii de la Autocar.
Pentru moment, aceste speculaţii nu au fost confirmate, fiind posibilă echiparea unei motorizări care să aibă o cilindree de 4.0 litri sau apropiat de această valoare. Motivul alegerii unui motor mai mic de patru litri este legat de piaţa din China, unde Ferrari 458 Italia este dorit de clienţi, dar taxele specifice pieţei respective sunt prohibitive achiziţiei.Ferrari abordează trendul eco: emisiile vor fi reduse cu 20% până în 2021
Ferrari California-T, facelift-ul surpriză din Maranello
Englezii de la Autocar sugerează şi soluţii diferite de supraalimentare, fiind discutată şi posibilitatea unei turbine electrice alimentate de un sistem electric separat, care funcţionează la 42 de volţi.
Cu toate acestea, se vorbeşte şi despre o configuraţie twin-turbo convenţională, adevărul urmând să fie dezvelit la Salonul Auto de la Geneva din primăvara anului 2015. În ceea ce priveşte aspectele estice ale modelului, viitorul facelift din gama 458 Italia este lucrat de Centro Stile Ferrari, sub conducerea directorului Flavio Manzoni, aşteptat să aleagă o direcţie evoluţionară pentru design şi să opereze actualizări aerodinamice.20 de lucruri pe care nu le ştiai despre... Ferrari
Via Autocar
Spre comparaţie, motoarele care au carter ”umed”, cum sunt majoritatea unităţilor destinate maşinilor ”obişnuite”, păstrează uleiul în ceea ce se numeşte baia de ulei şi de acolo îl trage pompa (de ulei) în vederea ungerii şi îl duce înapoi.
Fiecare soluţie tehnologică are avantajele şi dezavantajele sale, dar motoarele care au carter uscat sunt preferate aplicaţiilor de performanţă, deoarece asigură o presiune constantă a uleiului indiferent de cât de mari sunt forţele laterale la care este supus vehiculul şi au un motor mai puţin înalt datorită carterului mai mic. Dar sistemul este mai complex decât unul convenţional, pentru că implică două pompe de ulei sau una din două părţi, alături de un traseu mai complex de ungere.