Ferrari 458 Italia Spider va avea un acoperiş hard-top
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ferrari va căuta să exploateze cum se cuvine potenţialul noului 458 Italia cu o variantă decapotabilă, botezată cum altfel decât Spider. Deşi va mai trece o perioadă destul de lungă până când vom face cunostinţă cu decapotabila în carne şi oase, se pare ca la Maranello se lucrează deja intens la dezvoltarea acoperişului rabatabil.
Surse din interior susţin că sportiva Căluţului Cabrat va primi un acoperiş hard-top rabatabil şi nu unul din pânză, aşa cum se anticipa. Crearea noului derivat va fi destul de simplă, având în vedere faptul ca mecanismul de rabatare al viitorului 458 Italia Spider va fi împrumutat de la fratele mai mic, California.
Sub caroserie se va ascunde acelaşi motor V8 de 4.5 litri, capabil să producă 570 de cai putere.
via | gtspirit
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Automaket?
Cred că mai sunt câteva, dar răspunsul asta e arhisuficient.
Ca idee, Focus CC şi Focus cu trei usi; Renault Megane 3 CC şi versiunea Coupe a lui Megane, etc..*desi nu sunt coupe-uri în adevăratul sens al cuvântului
Mai trebuie să menţionăm ca Seria 3 putea fi comandat cu hardtop încă de la generaţia E30 şi era disponibilă şi atunci în versiune Coupe.
Versiunile cabrio ale lui E21 nu se iau în considerare, deoarece sunt realizate de carosierul Baur şi nu sunt cabrio-uri fără montaţii B şi C.
A ta care e?Adica esti atat de limitat incat sa postezi un comentariu doar punand o intrebare stupida. Ca ma gandesc ca e ok sa pun o intrebare destul de pertinenta legata de subiect.
@Sebastian Toma. Daca imi explici cum ai facut tu o vraja si ai transformat un Focus hatchback in 3 usi intr-un coupe atunci numar si varianta ta.(si suzuki jimny are 3 usi) Si cu megane e cam identica povestea, pentru ca in afara de numele coupe...e tot un hatchback cu 3 usi.
Deci numar doar bmw 3, desi e o masina de vreo 7 ori mai ieftina.
Exista niste schite ale unui patent pentru o varianta cc pentru F430.
De realizat un CC din 458 e destul de simplu. Dar sa spui ca imprumuta de la California inseamna ca scrii ceva fara sa gandesti ce tastezi.
458 italia are niste admisii de aer la baza montantului C. Asta inseamna ca o sa aibe "cocoase" in spatele scaunelor la fel ca si 430 si 360 modena.
Se poate face un sistem cc mai degraba apropiat de un targa, gen un targa mecanizat, foarte compact care sa se plieze intre motor si scaune....dar cam complicat.
Hard-topul sa ramana pentru GT-uri, si roadstere. Pt un supercar n-ai nevoie de asa ceva.
tot decapotabila se numeste nu !?