Ferrari 458 Italia nu va fi disponibil cu o transmisie manuala
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Noul supercar din Maranello nu va fi disponibil niciodata cu o transmisie manuala. Seful departamentului de dezvoltare al celor de la Ferrari, Vittorio Dini, a declarat ca transmisiile manuale si-au "trait viata" si ca noile transmisii cu dublu-ambreiaj vor oferi o acceleratie mai buna si un consum de carburant mai scazut decat o cutie de viteze manuala.Spre exemplu, doar 5% dintre clientii predecesorului lui 458 Italia au ales o transmisie manuala in defavoarea unei cutii de viteze secventiale.
Desi transmisiile manuale au fost o traditie pentru cei de la Ferrari, clientii producatorului italian de supercar-uri nu mai aleg aceasta optiune, asa ca cei din Maranello nu mai au motive sa dezvolte o asemenea transmisie pentru noul lor supercar. Pe langa avantajele tehnologice oferite de transmisiile cu dublu-ambreiaj, cererea scazuta pentru cutiile de viteze manuale i-ar putea face pe cei de la Ferrari sa renunte la acestea definitiv.
Cei de la Ferrari declara ca transmisiile cu dublu ambreiaj sunt mai bune deoarece furnizeaza putere chiar si cand schimba treptele, pe cand o transmisie manuala intrerupe fluxul de putere catre roti in momentul in care este actionat ambreiajul. Abilitatile transmisiei cu dublu ambreiaj de la Ferrari ofera o acceleratie mai buna, iar consumul de carburant si emisiile de carbon sunt reduse semnificativ gratie acestei solutii tehnice.
In comparatie cu modelul F355 din 1999, emisiile de carbon generate de modelele Ferrari au scazut cu 35%.Via | Drive.au
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ferrari in Romania
-
Ferrari 488 GTB Preţ: n/a €
-
Ferrari 488 Spider Preţ: n/a €
-
Ferrari 812 Superfast Preţ: n/a €
-
Ferrari California T Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso T Preţ: n/a €
-
Ferrari LaFerrari Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Mazda a prezentat noul EZ-60 în cadrul Salonului Auto de la Shanghai. Deși este un SUV gândit pentru piața din China, acest model are șanse să ajungă și în Europa, așa cum s-a întâmplat cu sedanul EZ-6 (6e). (23.04)
-
Lexus a prezentat oficial noua generație a berlinei de clasă executive ES. Noul model aduce un design complet revizuit, atât la exterior, cât și în interior, iar pe piața europeană noul model va fi disponibil cu motorizări hibride și electrice. (23.04)
-
Germanii de la Porsche prezintă noul 911 Spirit 70, o ediție limitată bazată pe actualul 911 Carrera GTS Cabriolet. Vor fi asamblate doar 1.500 de exemplare, disponibile la nivel global. (23.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
Viata in toate formele ei este dinamica iar asta inseamna schimbari, evolutii si mai ales multa multa intamplare :)
Visul Ferrari este si tine de visul de a pilota sau de a tine un Ferrari, care model sau ce versiune tine doar de gust si de contul din banca :)
Nu conteaza prea mult cati cai putere are, cum ii are asezati in motor sau cum se modifica suspensia, tot ce conteaza este experienta de a conduce un Ferrari asa cum vrea fiecare, pentru ca este unica pentru fiecare :)
cine nu a codus o masina puternica din generatia noua nu isi poate da seama ca a trecut vremea cutiilor manuale