Ferrari 458 Italia nu va fi disponibil cu o transmisie manuala
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Noul supercar din Maranello nu va fi disponibil niciodata cu o transmisie manuala. Seful departamentului de dezvoltare al celor de la Ferrari, Vittorio Dini, a declarat ca transmisiile manuale si-au "trait viata" si ca noile transmisii cu dublu-ambreiaj vor oferi o acceleratie mai buna si un consum de carburant mai scazut decat o cutie de viteze manuala.Spre exemplu, doar 5% dintre clientii predecesorului lui 458 Italia au ales o transmisie manuala in defavoarea unei cutii de viteze secventiale.
Desi transmisiile manuale au fost o traditie pentru cei de la Ferrari, clientii producatorului italian de supercar-uri nu mai aleg aceasta optiune, asa ca cei din Maranello nu mai au motive sa dezvolte o asemenea transmisie pentru noul lor supercar. Pe langa avantajele tehnologice oferite de transmisiile cu dublu-ambreiaj, cererea scazuta pentru cutiile de viteze manuale i-ar putea face pe cei de la Ferrari sa renunte la acestea definitiv.
Cei de la Ferrari declara ca transmisiile cu dublu ambreiaj sunt mai bune deoarece furnizeaza putere chiar si cand schimba treptele, pe cand o transmisie manuala intrerupe fluxul de putere catre roti in momentul in care este actionat ambreiajul. Abilitatile transmisiei cu dublu ambreiaj de la Ferrari ofera o acceleratie mai buna, iar consumul de carburant si emisiile de carbon sunt reduse semnificativ gratie acestei solutii tehnice.
In comparatie cu modelul F355 din 1999, emisiile de carbon generate de modelele Ferrari au scazut cu 35%.Via | Drive.au
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ferrari in Romania
-
Ferrari 488 GTB Preţ: n/a €
-
Ferrari 488 Spider Preţ: n/a €
-
Ferrari 812 Superfast Preţ: n/a €
-
Ferrari California T Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso T Preţ: n/a €
-
Ferrari LaFerrari Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Viata in toate formele ei este dinamica iar asta inseamna schimbari, evolutii si mai ales multa multa intamplare :)
Visul Ferrari este si tine de visul de a pilota sau de a tine un Ferrari, care model sau ce versiune tine doar de gust si de contul din banca :)
Nu conteaza prea mult cati cai putere are, cum ii are asezati in motor sau cum se modifica suspensia, tot ce conteaza este experienta de a conduce un Ferrari asa cum vrea fiecare, pentru ca este unica pentru fiecare :)
cine nu a codus o masina puternica din generatia noua nu isi poate da seama ca a trecut vremea cutiilor manuale