Fenix, un nou brand destinat supercarurilor lui Lee Noble
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce a parasit compania producatoare de supercaruri care ii purta numele, Lee Noble a promis ca va reveni in atentia publicului cu un nou brand, mult mai performant. Britanicul a facut deja primul pas in acest sens, dand nastere unei noi companii auto, specializata in crearea unor model super sportive de nisa. Brandul se va numi Fenix Automotive si va avea cartierul general in Africa de Sud.
Urmatorul pas pe care Noble si-l propune sa il faca este dezvoltarea unui supercar aparte, destinat celor cu adevarat pasionati de modelele cu sute de cai putere. Astfel, la sfarsitul lui 2010, Fenix va dezvalui in premiera mondiala primul sau model, un supercar simplu, cu o electronica minima, propulsat insa de un V8 capabil sa dea nastere unei puteri totale de 650 de cai.
Daca luam in calcul si faptul ca masina va cantari doar 1200 de kilograme, inseamna ca ne putem astepta la performante foarte bune. Pentru cei care nu vor putea sa plateasca peste 110.000 de euro, Lee Noble promite si o versiune mai ieftina de numai 400 de cai putere.
Pentru inceput, la uzina din Porth Elizabeth vor lua nastere 100 de exemplare pe an insa Noble viseaza deja la o productie de 500 de unitati pe an, odata cu debutul pe piete importante ca Statele Unite sau Japonia.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Suzuki a dezvăluit oficial noul eVitara. Acesta este primul model electric al mărcii și va fi lansat pe piața europeană în vara lui 2025. (04.11)
-
BMW a anunțat startul producției noului M5 Touring, varianta break a modelului de performanță. Noul model este produs la uzina germană din Dingolfing. Totodată, a fost anunțat și prețul de pornire pe piața din România. (04.11)
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
Comentarii (1)