- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Formula 1
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
FEATURE: Circuitele care au schimbat calendarul F1 în ultimul deceniu
Imola, Magny-Course, A1-Ring
+ Indianapolis (2000 - 2006), Fuji (2007, 2008), Buenos Aires (ultimul GP in 1998)
Dar cum se face ca doar Tilke asta a desenat circuite de Formula 1? Ce are atat de special?
Sigur,si monopolul lui Tilke e suspect,dar,parerea mea,in primul rand trebuie schimbat ceva in designul masinilor.
Poate aripa spate de anul asta sa faca diferenta,desi numai atat nu cred...