Fata lovita pe Kiseleff nu putea fi salvata
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ecourile accidentului care a avut loc joi in Bucuresti, pe Soseaua Kiseleff, nu s-au stins nici astazi. Moartea unei tinere studente lovite de o masina pe trecerea de pietoni si hulita nepasare a tuturor celor din jur, inclusiv a trei politisti aflati in imediata apropiere a evenimentului, au facut ca respectivul material sa suscite o multime de opinii. Majoritatea acestor pareri erau acuze directe la adresa politistilor sau reactii de furie la adresa soferitei, acestia fiind acuzati de ignoranta si lipsa de reactie in conditiile in care victima era intinsa pe marginea soselei.
Ei bine, rezultatul autopsiei fetei lovite, publicat ieri, arata ca aceasta nu avea nicio sansa sa supravietuiasca, chiar daca politistii sau femeia care a lovit-o ii acordau primul ajutor imediat. Motivul: tanara studenta a murit din cauza faptului ca impactul i-a strivit toracele, moartea survenind in urma unui stop cardio-respirator.
Mai mult, se pare ca politistii care au izolat zona accidentului au fost absolviti de orice vina de catre superiorii lor, concluziile cercetarii interne aratand ca oamenii legii au actionat in limitele normelor interne ale Politiei Romane.
Singura necunoscuta in acest moment este viteza pe care o avea masina celei care a lovit studenta, rezultatul cercetarilor urmand sa fie dat publicitatii in cursul zilei de maine.
Conform declaratiilor acesteia, in momentul accidentului rula cu 60-70 km/h, Antena 3 citand insa martorii incidentului care afirma ca viteza era mult mai mare.Automarket va va tine la curent cu desfasurarea evenimentelor din acest caz.
[poll]107[/poll] Via | Antena 3Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Comentarii (147)