Fără versiune de performanță: Toyota nu plănuiește un Yaris Cross semnat de divizia Gazoo Racing

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 04.11.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota Yaris Cross, SUV-ul de segment mic prezentat în primăvara acestui an, nu va primi o versiune de performanță. În acest moment, divizia Gazoo Racing oferă doar câteva accesorii de caroserie pentru Yaris Cross.

La finalul lunii aprilie, Toyota a prezentat noul Yaris Cross. SUV-ul de clasă mică dedicat pieței din Europa preia designul hatchback-ului Yaris și propune o motorizare hibrid cu resurse gestionate de un sistem de tracțiune integrală.

Ulterior, divizia Gazoo Racing, cea care se ocupă de modelele sportive din portofoliul Toyota, a prezentat un pachet de accesorii pentru SUV-ul nipon (foto). Pe lista noutăților, specialiștii Gazoo Racing au introdus protecții suplimentare de caroserie, jante cu design nou și un sistem de evacuare cu terminații duble.

Segmentul SUV-urilor de performanță începe să crească, iar reprezentanții Toyota spun că nu se gândesc la o variantă sport pentru actualul Yaris Cross, în ciuda faptului că niponii au în gamă unul dintre cele mai interesante Hot-Hatch-uri: GR Yaris. Modelul de clasă mică a fost lansat la începutului anului și este echipat cu un motor cu trei cilindri care dezvoltă 261 de cai putere.

"Din informațiile pe care le am, nu există planuri pentru un GR Yaris Cross", a declarat Sean Hanley, directorul departamentului de Vânzări și Marketing din cadrul Toyota Australia.

În prezent, în segmentul SUV-urilor mici de volum, doar Ford este prezent cu model de performanță: Puma ST.

Dar Hyundai și Volkswagen sunt tot mai aproape de lansarea unor modele care să concureze cu SUV-ul produs la uzina Ford din Craiova. În scurt timp, Hyundai va lansa Kona N, modelul urmând să fie echipat cu un motor de 1.6 litri cu 204 cai putere, în timp ce Volkswagen a anunțat deja că dezvoltă un T-Roc R.

Via | Car Advice

Comentarii (7)

  • Estetica uratului
    Problema cea mai mare e ca Toyota nu da semne ca ar vrea sa planuiasca si vehicule care sa arate frumos.

    De la model la model, parca vor sa ne arate ca pot face masini si mai urate.

    Nu discut partea tehnica, poate sa fie perfecta. Dar nu pot trece peste design.
    12 6
  • Hai ca mai aveti un pic si depasiti Ssangyong-ul la uratenie.Asta e boala tuturor asiaticelor care nu sunt desenate de europeni sau nu e furat design-ul completbde la ei,arata de parca sunt desenate la betie de dreptaci dar cu mana stanga.
    12 8
  • Pai nu e normal ca noua ca europeni sa ne placa elementele de design de pe aici?
    Mie unul nu mi se pare o pierdere ca nu vor sa scoata un suvulet (sau crossover) de performanta, oricum ideea mi se pare aberanta. Versiunile de performanta au ce cauta doar la masini pe care sa le poti duce pe circuit la sfarsit de saptamana pentru un trackday.
    10 2
  • si uite asa puma ST ramane fara un alt posibil concurent.
    8 5
  • @someone23 La aspectul interiorului ST-ul il are pe Renault Kangoo drept concurent redutabil. Voiam sa adaug si Peugeot Partner, dar acolo arata mult prea bine interiorul pentru nivelul despre care vorbim :))
    2 1
  • Clique
    Când văd critice de genu " ehh ce urata e" mă bufnește râsul,

    Cu toate că nu produce mașini "frumoase" cum au jermanii, au cele mai mari vânzări și pe primul loc la fiabilitate. Deci lucrurile astea spun ceva.
    1 2
  • Hyundai kona n o sa aiba motor de 2 litri cu 280 de cai putere nu un 1.6 cu 204 cai care este pe i20 n
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru