Fara pretentii sportive
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Pentru cei mai multi Impreza este sinonim cu performanta si raliuri.
Subaru a decis sa introduca si un nou model entry-level pentru Impreza.
Test cu noua motorizare de baza: 1.5R de 105 CP.
Gama Impreza a avut un trecut un model entry-level echipat cu un motor
boxer de 1.6 litri ce dezvolta 95 CP. Odata cu schimbarea generatiei
acest model a disparut initial. Subaru a decis ca gama are nevoie
totusi de un model entry-level si a decis introducerea modelului
Impreza 1.5R.
Acesta este animat de un propulsor totalmente nou. Foloseste,
bineinteles, tot arhitectura boxer, are patru cilindri si o capacitate
cilindrica de 1.498 cmc. Puterea dezvoltata de noul motor este de 105
CP la 6.400 rpm. Ca toate modelele Subaru, 1.5R are tractiune integrala
simetrica.
Vizual, noul model Impreza 1.5R este aproape identic cu mult mai puternicele versiuni 2.0R si WRX fara priza de aer de pe capota. Diferentele sunt date de dimensiunile evacuarii care in cazul modelului 1.5R are proportii aproape comice in comparatie cu tunurile etalate de fratii mai puternici. Noul model este disponibil atat in varianta sedan cat si break, aceasta din urma fiind denumita Sport Wagon. Breakul ofera in plus si un reductor ce permite abordarea de drumuri mai grele. Teoretic, cu anvelopele corecte, un Impreza 1.5R poate strabate fara probleme un drum noroios de tara sau troienele unui drum de munte. De fapt, acesta este si clientul targetat. Locuitorul intr-o zona cu acces dificil care are nevoie de o masina cu tractiune integrala fara pretentii in ceea ce priveste motorizarea.
Tinuta de drum este excelenta asa cum ne-au obisnuit fratii mai puternici. Desi motorul pare un pic fara suflu, cei 105 CP sunt suficienti pentru a imprima modelului 1.5R o viteza decenta. Secretul este sa mentii aceasta viteza prin intermediul tinutei de drum impecabile si tractiunii integrale. Virajele pot fi abordate ceva mai rapid decat cu un automobil cu tractiune fata. La limita, apare subvirarea si in cazul Imprezei 1.5R.
Partea neplacuta este interiorul. Plasticele folosite nu sunt de cea mai buna calitate iar per total, Instrumentele si comenzile par ramase in urma cu o generatie. Acest lucru a fost intotdeauna un minus la modele Subaru dar noul venit, SUV-ul Tribeca, a demonstrat ca se poate si altfel. Subaru Impreza 1.5R este un model de baza excelent pentru cei care vor o masina de zi cu zi cu pedigree Subaru dar fara performantele naucitoare ale unei masini de raliu. Pretul unui Impreza 1.5R in Romania este de 14.500 euro CIP pentru varianta sedan, respectiv 14.900 euro CIP pentru modelul Sport Wagon.
Vizual, noul model Impreza 1.5R este aproape identic cu mult mai puternicele versiuni 2.0R si WRX fara priza de aer de pe capota. Diferentele sunt date de dimensiunile evacuarii care in cazul modelului 1.5R are proportii aproape comice in comparatie cu tunurile etalate de fratii mai puternici. Noul model este disponibil atat in varianta sedan cat si break, aceasta din urma fiind denumita Sport Wagon. Breakul ofera in plus si un reductor ce permite abordarea de drumuri mai grele. Teoretic, cu anvelopele corecte, un Impreza 1.5R poate strabate fara probleme un drum noroios de tara sau troienele unui drum de munte. De fapt, acesta este si clientul targetat. Locuitorul intr-o zona cu acces dificil care are nevoie de o masina cu tractiune integrala fara pretentii in ceea ce priveste motorizarea.
Tinuta de drum este excelenta asa cum ne-au obisnuit fratii mai puternici. Desi motorul pare un pic fara suflu, cei 105 CP sunt suficienti pentru a imprima modelului 1.5R o viteza decenta. Secretul este sa mentii aceasta viteza prin intermediul tinutei de drum impecabile si tractiunii integrale. Virajele pot fi abordate ceva mai rapid decat cu un automobil cu tractiune fata. La limita, apare subvirarea si in cazul Imprezei 1.5R.
Partea neplacuta este interiorul. Plasticele folosite nu sunt de cea mai buna calitate iar per total, Instrumentele si comenzile par ramase in urma cu o generatie. Acest lucru a fost intotdeauna un minus la modele Subaru dar noul venit, SUV-ul Tribeca, a demonstrat ca se poate si altfel. Subaru Impreza 1.5R este un model de baza excelent pentru cei care vor o masina de zi cu zi cu pedigree Subaru dar fara performantele naucitoare ale unei masini de raliu. Pretul unui Impreza 1.5R in Romania este de 14.500 euro CIP pentru varianta sedan, respectiv 14.900 euro CIP pentru modelul Sport Wagon.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din new_drivetest
-
Hyundai Veracruz isi propune sa se bata cu mai-marii segmentului SUV-urilor cu gabarit ridicat. Veste buna este ca modelul coreean reuseste sa intre in lupta. Ramane de vazut cate runde castiga. (04.12)
-
Islanda este o tara a contrastelor. Volkswagen Golf este un model ale carui generatii difera in extrem de putine privinte. Este si cazul celei de-a sasea generatii. (22.11)
-
Noul Renault Megane reuseste sa intre in segmentul compact cu un avantaj care pana nu demult parea imposibil pentru Renault: designul. Razboiul cu Golf si Focus se ascute. (19.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)