Aceasta din urmă a anunţat că verifica dacă un număr de 70-90 de milioane de maşini prezintă pericol public din cauza airbag-urilor Takata. Problema provine de la sistemele de umflare a airbag-urilor, care conţin o substanţă care se poate degrada în timp şi poate genera o explozie periculoasă la momentul declanşării airbag-urilor.
"Toate airbag-urile Takata fac obiectul investigaţiei.
Dacă nu există dovezi că sunt sigure, ele trebuie rechemate în service, iar numărul este de zeci de milioane", spune purtătorul de cuvânt al NHTSA.Până în prezent, defecţiunile airbag-urilor Takata au provocat 10 decese şi rănirea altor 100 de persoane. Cele 25 de milioane de maşini rechemate deja în service au fost programate pentru reparaţii până în 2019, astfel că un nou recall de până la 90 de milioane de unităţi ar face ca remedierea defecţiunilor să se întindă pe parcursul unui deceniu.
În plus, numărul total de maşini rechemate în service ar ajunge la 105 milioane, adică aproximativ 40% din parcul auto naţional al Statelor Unite.
Via World Car Fans
si acuma o sa sara ai mei ca dieselgate omoara mult mai multi......da stati linistiti ca mancam chimicale cu buna stiinta si nu se sesizeaza nimeni, ar trebuie sa ia atitudine vreo organizatie si in aceasta privinta ca si in cazul dieselgate......da luati-va toti electrice 100% si mancati 'sanatos'
Aoleu. Pai dacă ăștia de la takata ar trebui linșați, ce să facem cu cei de la VW care ne omoară încet și sigur? și nu brusc, ci în chinuri.
Vedeți ce vă doriți să nu vi se întâmple.
http://mobile.reuters.com/article/idUSKCN0VD1N7
Și văd că nici alții nu sunt prea buni, deci mai bine o Dacia 1310 care nu are probleme cu airbag-urile.
Ce-mi place ca dupa acest scandal toti se dau ecologisti, ar trebui sa suplimenteze facultatile de ecologie locurile , se pare ca vine un nou val de studenti.
DieselGate este o problema grava la fel precum problema airbag-urile Takata. Din fericire aceasta problema se va rezolva, problema DieselGate nu se va rezolva in veci. VAG nu va fii de acord ca toate cele peste 50 milioane de masini vandute in intreaga lume inca din 2007 sa fie modificate conform reglementarilor de rigoare, in ceea ce priveste numarul normelor . Normele euro nu sunt deloc inutile. Din contra, fara existenta acestora astazi am fi mers probabil cu masti de gaze pe fata. Daca iti aduci aminte, in anii '90, aveam pe strada masini diesel care atunci cand porneau motorul scoteau la fum de se inundau strazile. In cazul benzinei, este aceasi lucru. Ti s-a intamplat vreodata sa stai in trafic, bara la bara, in spatele unei Dacii 1300 non euro? Daca da, banuiesc ca stii la ce ma refer.
Problema este alta. Desi normele euro au ajutat la reducerea emisiilor aruncate in atmosfera de catre automobile, numarul acestora a crescut enorm. Acesta este un semnal de alarma puternic. Din acest caz, presiunea asupra producatorilor este imensa. Vor trebui sa reduca si mai mult emisiile, iar daca se vor modifica si procedurile dupa care sunt calculate acestea, vor trebui sa investeasca in tehnologii nepoluante miliarde de euro. Pretul automobilelor va creste, iar profiturile se vor micosra.
Trebuie gasit un echilibru intre ceea ce doreste sa reglementeze UE, avansul tehnologiilor de limitare a emisiilor, protejarea mediului inconjurator si asteptarile consumatorilor.