Fara meseriasi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In ultimii ani Romania a devenit atractiva pentru producatorii de componente auto. Dezvoltarea investitiilor acestor companii a dus la o penurie a mainii de lucru calificate.
Producatorii de componente auto internationali, care au investit in Romania, nu gasesc suficienta forta de munca calificata, ceea ce va duce la o crestere a salariilor in acest sector.
Unul dintre principalii investitori este grupul german Continental AG, care detine cinci fabrici in Romania a semnalat aceasta problema.
Compania Bos Automotive Products si-a extins in ultimul an activitatea din fabrica sa din Arad, ceea ce a necesitat forta de munca suplimentara, insa procesul de recrutare a fost foarte dificil.
Si pentru japonezii de la SEWS (Sumitomo Electric Wiring System), intrati in Romania in anul 2000, cea mai mare problema este lipsa fortei de munca din judetele Hunedoara si Alba ca urmare a emigrarii.
Un alt grup german, Draxlmaier, care detine cinci fabrici pe piata romaneasca, a fost la randul sau afectata de costurile cu resursele umane.
In ceea ce privesc in vestitiile la nivel macro-economic, acestea ar putea creste la o valoare de aproximativ 8 miliarde pentru intreaga industrie, cifra de afaceri este estimata la 10 miliarde euro pentru 2010.
Unul dintre principalii investitori este grupul german Continental AG, care detine cinci fabrici in Romania a semnalat aceasta problema.
Compania Bos Automotive Products si-a extins in ultimul an activitatea din fabrica sa din Arad, ceea ce a necesitat forta de munca suplimentara, insa procesul de recrutare a fost foarte dificil.
Si pentru japonezii de la SEWS (Sumitomo Electric Wiring System), intrati in Romania in anul 2000, cea mai mare problema este lipsa fortei de munca din judetele Hunedoara si Alba ca urmare a emigrarii.
Un alt grup german, Draxlmaier, care detine cinci fabrici pe piata romaneasca, a fost la randul sau afectata de costurile cu resursele umane.
In ceea ce privesc in vestitiile la nivel macro-economic, acestea ar putea creste la o valoare de aproximativ 8 miliarde pentru intreaga industrie, cifra de afaceri este estimata la 10 miliarde euro pentru 2010.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection s-a îmbogățit cu o nouă mașină extrem de specială. Este vorba despre un Ferrari Daytona SP3, unul dintre cele 599 de exemplare produse. (16.04)
-
Potrivit celor mai recente cifre, producția auto din România a înregistrat o nouă scădere. În a treia lună din 2025, uzinele auto de la noi din țară au construit cu 5.85% mai puține mașini decât în aceeași lună din 2024. (16.04)
-
Autostrada A1 va fi închisă complet, pe tronsonul cuprins între ieșirea A1 Bascov și nodul rutier Băiculești, anunță Direcția Regională de Drumuri și Poduri București. Circulația va fi închisă începând de luni, 14 aprilie, ora 12:00, și până joi, 17 aprilie, ora 12:00. (14.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)