Fara dragoste intre francezi
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Carlos Ghosn a declarat ca realizarea unui parteneriat intre Renault si PSA nu este posibila, deoarece ar duce la un dezastru.
Alianta dintre Renault si Nissan, creata in jurul presedintelui Carlos Ghosn, este un castig pentru ambii producatori auto.
Carlos Ghosn a spulberat recent iluziile conform carora un eventual parteneriat dintre Renault si PSA ar putea crea o forta majora a Frantei pe piata auto. Boss-ul Renault-Nissan a declarat ca nici macar nu se poate gandi la un asemenea proiect, deoarece exista implicatii sociale majore intr-un parteneriat de genul si anvergura celui speculat.
Ghosn a spus ca s-ar ajunge la o adevarata „baie de sange pe piata muncii”. Asemenea lui Ghosn, inaltiioficiali de la PSA Peugeot Citroen au declarat la randul lor ca nici nu se pune problema unei singure forte auto franceze.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
oh, well, at least it's a damn good car :D
Din nefericire insa lupta pe piata nu este data intre modelele franceze, ci cu cele germane si asiatice. Iar in aceasta privinta alianta Renault-Nissan combina in mod stralucit costurile de productie reduse si conceptia unor modele simplificate, reduse aproape la esente, cu eficienta operationala specifica culturii japoneze.
Cel mai probabil ca aceasta este reteta unei companii care poate rezista presiunii continue de a mentine si chiar majora vanzarile in conditiile reducerii constante a pretului de vanzare. Posibil ca vom vedea in viitor o apropiere mai degraba intre Toyota si PSA, colaborare din care PSA va invata cum sa produca masini cu o structura de cost eficientizata (fara prea multi francezi birocrati in organigrama) iar Toyota va invata cum se poate adauga stil si frumusete unei masini. Dealtfel fabrica din Cehia in care se produce Peugeot 107 / Citroen C1 / Toyota Aygo este primul pas catre o astfel de apropiere.
Dixit
Confunzi realitatea cu dorintele tale personale. Cum spun englezii: "wishfull thinking"...
VW, Renault, Citroen, Peugeot, Airbus, sunt firme socialiste unde birocratia domina si productia inovativa are de suferit. Pierd miliarde de ani de zile si ..... se tarasc si ele.
Cred ca te simti protejat, acolo, in lumea ta paralela...
Sunt un apropiat al sistemului de recompensare francez si realizez ca la nivel de contract colectiv la nivel national sunt stabilite conditii avantajoase pentru orice angajat. Acest contract are putere de lege, asa cum este si cazul in Romania.
In atare conditii numai un succes in vanzari poate salva o companie de la dezastru. Ori cand piata stagneaza sau este in scadere (asa cum este piata vest europeana) iar presiunea pe scaderea preturilor este mare (pentru a mentine cota de piata pe fiecare model) in conditiile in care nu poti influenta costurile de productie asociate fortei de munca, nu ramane decat de utilizat componente mai ieftine. Si astfel se face ca gasim "made in China" pe cat mai multe piese, iar rechemarile in service-uri au devenit o obisnuinta.
Sa nu uitam totusi ca ineficienta muncii multor organizatii de la noi conduce la "punerea pe butuci" a multor afaceri.
de AndreiRN (19.09.2007, 22:27)
Amandoua sunt firme socialiste asa ca nu prea conteaza numele. Masinile se vand indiferent de cost deoarece pierderile sunt acoperite de populatie. Vor fi primele firme pe cale de disparitie cand Toyota si Honda vor vinde liber in Europa."
Ce intelegi prin firma socialista?? Sau prin acoperirea pierderilor de catre populatie?? De cand acopera populatia pierderile uneri firme particulare? Iar despre vanzari, PSA este in fata RENAULT si in Franta si in Germania... Cel putin asa scrie prin revistele de specialitate... Dar ce stiu ei, stim mai multe noi... Si ne dam repede cu parerea