- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Fanii Dacia Duster organizează a doua reuniune naţională
Am pus si o intrebare mai demult dar marketingul Dacia e mai eficient si mi-a fost sters comentariul.
La totalul vanzarilor din Europa de Vest, cate autoturisme Dacia au fost cumparate de persoane juridice si cate de persoane fizice?
De asemenea, cred ca majoritatea occidentalilor nu si-ar lua Dacia ca masina personala. Cifra vanzarilor cumulata e cea prezentata, dar discutand cu diverse persoane despre autoturisme, am constat ca marketingul Dacia este extraordinar si romanul este usor de manipulat.
Mi-as dori ca Dacia sa faca o astfel de statistica si eu sa ma insel.
http://www.automarket.ro/blog/mester/marci/dacia/rezultatul-duster-la-euroncap-absolut-normal/
Nu se mai oboseste nimeni cu capcauni ca tine care n-au habar ce presupune siguranta automobilelor.
Zi-mi si mie cati posesori de Dacia iti pot spune ca si-au cumparat un Logan nou pentru ca si-au dorit foarte mult. Sunt prea putini cei care gandesc asta. In schimb cei care si-au cumparat Seria 3 de exemplu sau Passat sh, da, multi chiar si-au dorit unul. Sunt masini la care au visat de mult timp. Ori cati cand inchid ochii se viseaza ca sunt la volanul unui Logan? :))
Sunt acei oameni rationali care realizeaza ca detinerea unei masini implica mai mult decat pretul de achizitie initial si nu vor sa se intinda mai mult decat le este plapuma. Dacia Duster, de exemplu, e o alternativa pentru cei care doreau un SUV robust si capabil, dar nu-si puteau permite decat unul second-hand.
@semtex, pui problema la un mod genereral. Pentru ca masina noua poate sa insemne si Tata Nano care costa de ex cat un Golf 4 cat de cat intretinut. Sau un Duster de 14000 de euro nou costa cat un Rav4 sau Nissan Quashqai sh bine intretinut.
Revenim la vechea poveste nou vs sh, fiecare isi are avantajele si dezavantajele ei. Cel al masinii noi este in primul rand faptul ca ai garantia ca e noua. Insa nu tot timpul poate fi un argument hotarator in alegerea unei masini.
Singurul motiv pentru care Duster n-a obtinut 4 stele euroncap a fost ca n-avea ESP-ul standard pe toate versiunile si lipsea avertizarea neutilizarii centurii pt pasagerii din spate. Concluziile impactului se pot vedea foarte bine pe site-ul Euroncap.
@LauCalin
Nu sunt "general" deloc! Sunt doar realist ! Spre deosebire de tine, nu-mi place sa bat campii...
în loc să fiţi mândri de Dacia, ceva se mai mişcă pe aici, câştigăm competiţii cu Dacia aia etc, mai aude lumea de România de bine, nu doar de furturi şi ţigani...
Dar mă rog... "păcat că e locuită", nu?
2 "Sa fiti mandri cu Dacia" - am avut 2 Logan pe mana din ani diferiti, la ambele dupa 2-3 ani portierle calcau la balama fier pe fier faceau la deschidere un zgomot ingrozitor, stateam cu vaselina dupa mine. Ca sa nu-ti mai zic ca la una din ele i-a cazut/rupt roata dreapta fata, noroc ca se parca cu ea, ca altfel cine stie.....la volan era mama. Cost reparatie 1000 ron.
In conditiile astea SA FII TU MANDRU DE DACIA, EU NU MERCI.
3. "castigam competitii cu Dacia" vezi ultimul scandal cu Dacia Lodgy si Alain Prost si cum au fost acuzati de Villneuve ca a castigat competitia.
http://www.automarket.ro/stiri/sondaj-dacia-mai-fiabila-decat-fiat-toyota-si-opel-42854.html
2. Eu cunosc pe cineva care are în subordine o flotă de câteva sute de Loganuri şi vreo 80 şi ceva de Dustere.Toate Loganurile au peste 150.000 km făcuţi în condiţii foarte grele(drumuri defundate de ţară, şoferi nepăsător etc.) nu au avut probleme decât schimbatul consumabilelor!Aşa că, DA sunt mândru de Dacia!
3.Când am zis "câştigăm competiţii" nu m-am referit doar la Trofeul Andros, m-am referit în general.Vai vai!o victorie contestată...nu s-a mai auzit în motorsport de aşa ceva! din câte ştiu şi cu duster am câştigat Andros!
În concluzie, Române, fii mândru de ce ai!Nemulţumitului i se ia darul!
Poate unii sunt prea saraci sa-si cumpere un "golf 4" sau alt SH vechi la care sa bage bani in reparatii periodice. Chiar asa n-au si ei dreptul la o masina noua, ieftina si fiabila?