Fanii Dacia Duster organizează a doua reuniune naţională
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Posesorii şi fanii Dacia Duster se vor întâlni în perioada 17-19 februarie la Bolboci-Moroieni, în judeţul Dâmboviţa. Vorbim de cea de-a doua întâlnire naţională a posesorilor şi fanilor Dacia Duster, organizată de Asociaţia Club Duster şi forumduster.ro. Cei care doresc să petreacă un weekend de aventură în compania acestor pasionaţi pot găsi mai multe informaţii pe www.asociaţiaclubduster.ro şi www.forumduster.ro , inscrierile fiind deschise până pe 7 februarie.
Ediţia iarnă 2012 a întâlnirii pasionaţilor şi posesorilor Dacia Duster va include şi probe speciale de îndemânare şi viteză pe teren înzăpezit, parade şi caravane pe traseu montat şi ateliere tematice. Participanţilor le-au fost pregătite şi concursuri pe tot parcusul week-end-ului, iar câştigătorii vor primi accesorii originale Dacia Duster.
Dacia a vândut 7.252 de unităţi Duster în 2011 pe piaţa din România. Duster este al doilea cel mai bine vândut model Dacia pe piaţa din România, după Logan, şi liderul segmentului în care activează.
Versiunea de top, Laureate, a fost aleasă de 95% dintre clienţi. La capitolul exporturi, Duster a înregistrat 230.000 de unităţi vândute.Via | Dacia
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Intern
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
-
Renault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. (19.11)
-
Noua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. (19.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Am pus si o intrebare mai demult dar marketingul Dacia e mai eficient si mi-a fost sters comentariul.
La totalul vanzarilor din Europa de Vest, cate autoturisme Dacia au fost cumparate de persoane juridice si cate de persoane fizice?
De asemenea, cred ca majoritatea occidentalilor nu si-ar lua Dacia ca masina personala. Cifra vanzarilor cumulata e cea prezentata, dar discutand cu diverse persoane despre autoturisme, am constat ca marketingul Dacia este extraordinar si romanul este usor de manipulat.
Mi-as dori ca Dacia sa faca o astfel de statistica si eu sa ma insel.
http://www.automarket.ro/blog/mester/marci/dacia/rezultatul-duster-la-euroncap-absolut-normal/
Nu se mai oboseste nimeni cu capcauni ca tine care n-au habar ce presupune siguranta automobilelor.
Zi-mi si mie cati posesori de Dacia iti pot spune ca si-au cumparat un Logan nou pentru ca si-au dorit foarte mult. Sunt prea putini cei care gandesc asta. In schimb cei care si-au cumparat Seria 3 de exemplu sau Passat sh, da, multi chiar si-au dorit unul. Sunt masini la care au visat de mult timp. Ori cati cand inchid ochii se viseaza ca sunt la volanul unui Logan? :))
Sunt acei oameni rationali care realizeaza ca detinerea unei masini implica mai mult decat pretul de achizitie initial si nu vor sa se intinda mai mult decat le este plapuma. Dacia Duster, de exemplu, e o alternativa pentru cei care doreau un SUV robust si capabil, dar nu-si puteau permite decat unul second-hand.
@semtex, pui problema la un mod genereral. Pentru ca masina noua poate sa insemne si Tata Nano care costa de ex cat un Golf 4 cat de cat intretinut. Sau un Duster de 14000 de euro nou costa cat un Rav4 sau Nissan Quashqai sh bine intretinut.
Revenim la vechea poveste nou vs sh, fiecare isi are avantajele si dezavantajele ei. Cel al masinii noi este in primul rand faptul ca ai garantia ca e noua. Insa nu tot timpul poate fi un argument hotarator in alegerea unei masini.
Singurul motiv pentru care Duster n-a obtinut 4 stele euroncap a fost ca n-avea ESP-ul standard pe toate versiunile si lipsea avertizarea neutilizarii centurii pt pasagerii din spate. Concluziile impactului se pot vedea foarte bine pe site-ul Euroncap.
@LauCalin
Nu sunt "general" deloc! Sunt doar realist ! Spre deosebire de tine, nu-mi place sa bat campii...
în loc să fiţi mândri de Dacia, ceva se mai mişcă pe aici, câştigăm competiţii cu Dacia aia etc, mai aude lumea de România de bine, nu doar de furturi şi ţigani...
Dar mă rog... "păcat că e locuită", nu?
2 "Sa fiti mandri cu Dacia" - am avut 2 Logan pe mana din ani diferiti, la ambele dupa 2-3 ani portierle calcau la balama fier pe fier faceau la deschidere un zgomot ingrozitor, stateam cu vaselina dupa mine. Ca sa nu-ti mai zic ca la una din ele i-a cazut/rupt roata dreapta fata, noroc ca se parca cu ea, ca altfel cine stie.....la volan era mama. Cost reparatie 1000 ron.
In conditiile astea SA FII TU MANDRU DE DACIA, EU NU MERCI.
3. "castigam competitii cu Dacia" vezi ultimul scandal cu Dacia Lodgy si Alain Prost si cum au fost acuzati de Villneuve ca a castigat competitia.
http://www.automarket.ro/stiri/sondaj-dacia-mai-fiabila-decat-fiat-toyota-si-opel-42854.html
2. Eu cunosc pe cineva care are în subordine o flotă de câteva sute de Loganuri şi vreo 80 şi ceva de Dustere.Toate Loganurile au peste 150.000 km făcuţi în condiţii foarte grele(drumuri defundate de ţară, şoferi nepăsător etc.) nu au avut probleme decât schimbatul consumabilelor!Aşa că, DA sunt mândru de Dacia!
3.Când am zis "câştigăm competiţii" nu m-am referit doar la Trofeul Andros, m-am referit în general.Vai vai!o victorie contestată...nu s-a mai auzit în motorsport de aşa ceva! din câte ştiu şi cu duster am câştigat Andros!
În concluzie, Române, fii mândru de ce ai!Nemulţumitului i se ia darul!
Poate unii sunt prea saraci sa-si cumpere un "golf 4" sau alt SH vechi la care sa bage bani in reparatii periodice. Chiar asa n-au si ei dreptul la o masina noua, ieftina si fiabila?