Constructorul german se pregătește să facă un anunț important în cadrul evenimentului Consumer Electronics Show din Las Vegas. Astfel, Volkswagen va anunța un viitor model electric de serie și va dezvălui numele oficial al acestuia, precum și noul model învelit în camuflaj.
Deocamdată, nu se știe despre ce model electric este vorba. În schimb, potrivit unor informații neoficiale, se pare că Volkswagen ar urma să anunțe, de fapt, versiunea de serie a conceptului ID Aero, un concept al unui sedan electric prezentat în luna iunie a acestui an, care ar putea fi înlocuitorul electric al lui Passat.
Acest concept promite un coeficient aerodinamic de numai 0.23 și o autonomie de 620 de kilometri în regim WLTP. Până acum, nu există mai multe informații tehnice despre această mașină.
Vom afla mai multe despre viitorul model de serie în timpul evenimentului. Acesta este programat în perioada 5-8 ianuarie 2023.
via Volkswagen
Deja Tesla analizează crearea şi apoi fabricarea unui truck electric european.
Actualul Tesla semi se pretează doar pentru piaţa americană.
Dacă Tesla va reuşi, înaintea concurenţei care doarme Scania, MAN,... le va reduce cota de piaţă la mai nimic, în timp.
Mai lasa-ne cu Tesla aia ca nu este nimic extraordinar la ea - nimic ce sa nu poata fi recuperat din mers. Deja Mercedes are cateva modele mai bune. Iar la cifre de vanzari.... vezi cate chinezarii se vand
Doar aşa o latură a discuţiei:
Aici este vorba de "democratizarea" investitorului de rând prin apariţia multor app pe telefoane şi masa mare investiţională este.... emoţională.
Totuşi Tesla este de 5 ani de zile, mereu în top 3, majoritatea top 1, cea mai tranzacţionată firmă de pe bursă !!!
Efectele sunt mari şi încă trebuie modificate cursurile de la universităţile din domeniu.
E mult de vorbit.
Azi e 70%
Dar Tesla nu îi interesează procentul de piaţă cât timp ei ORICUM vând cu o creştere de 50-100% mai multe maşini an de an în volum !!!
Vinde maşini FOARTE BUNE !
Toţi dinozaurii vindeau ca opţiuni "oglinzi în culoarea caroseriei" şi alte porcării de toată jena !!! ... şi vine Tesla care la ora actuală nici Mercedes nu are.. sau se chinuie să îi ajungă.
Adică ieşi din casă scoţi încărcătorul, intri în maşină, care este gata încărcată full şi este încălzită iarna şi răcită vara (fără să ai garaj) şi ai toate camerele, faţă spate, senzori, tot, super silenţioasă, conducere (cvasi) autonomă, ajungi la mall poţi lăsa căţelul în maşină, pleci, te întorci, nu există cheie, nu există buton de start măcar, şi câte şi mai câte.
Dar europeanu îi place la maieu să învârtă cu schimbătorul în maţele maşinii şi să joace sârba în 3 pedale.
Diferenţa uriaşă este la Tesla semi truck !!!
Dacă concurenţa diesel are două schimbatoare manuale de viteză cu 24 de viteze !!!!....
Tesla are 2 pedale din care de fapt se foloseşte mai tot timpul una singură şi 0 (ZERO) schimbătare, stick.
ZERO !
Tesla semi truck este MULT MAI SIMPLĂ de condus şi MULT MAI SILENŢIOASĂ !
Gândiţi-vă la penuria de şoferi de TIR şi cât de mulţi ar putea face meseria asta şi mult mai uşor !
Deci, despre ce vorbim...
VW are de lansat o grămadă de petarde pe fondul pierderii cotei de piață.
Evoluția acțiunii Tesla arată exact asta, spargerea balonului electric. Oamenii realizează și singuri că mai avem nevoie de 30-50 de ani până la realizarea infrastructurii de încărcare, tehnologia în sine fiind în fază de pionierat. Pentru foarte mulți bani nu faci decât să finanțezi o industrie care are potențial pe termen lung.
Mă îndoiesc că tu, un biet trotinetist, participi efectiv la finanțarea electricelor.
Da, când nu ai logică arunci injurii, şi alea slabe şi nefondate.
Zici
" mai avem nevoie de 30-50 de ani până la realizarea infrastructurii de încărcare"
WAKE UP ! Reţeaua de Tesla super chargere acoperă toată SUA, sudul Canadei și puţin din Mexic iar în Europa deja tot Vestul bogat !!!!
AZI ! cu 150 - 350 kw !!
Toate funcţionale!
Şi deja au trecut testele pentru a trece bariera de 1 MW pe charger.
Dar când alţii tac şi fac.... alţii ca tine, vorbesc în dodii şi minciuni.
Oricum, orice ţară care are vânzări serioase de maşini Tesla, Tesla imediat pune în picioare reţeaua, în funcţie de câte maşini Tesla sunt vândute în acea ţară.
Fără să stea cu mâna întinsă, să plângă ca o babă, etc
E doar o jucarie a bogatilor care stau la casa ai au inca o termica minim, tu asta nu pricepi, 90% din populatie nu vrea Tesla si nu intereseaza pe nimeni in cat timp se incarca, a aparut de o gramada de timp si tot termicele sunt majoritare pe strazi, asa ca despre ce vorbim?
Ne-ai convins de mult că faci confuzii între a avea, emoţii şi raţiune, raţionamente
Ce treabă are dacă am sau nu ??
Este clar că ori nu am că nu îmi permit, sau îmi permit mult mai mult (un Rimac), dar dacă aveam Rimac nu mai scriam aici... ori nu am dar sigur o să am în viitor.
Dar nu contează.
Eu vorbesc despre idei, tu vorbeşti despre oameni.
Problema e că minți ca purcelul. Proprietarii de electrice află pe pielea lor ce înseamnă range-ul real la o electrică. Păi, dacă sistemul Tesla e setat să-ți condiționeze bateria dacă ai peste 20%, înseamnă că asta este autonomia, 80% din capacitatea de pe hârtie. În principiu e mică din start, dar trebuie să-i razi o cincime din capul tău mic ca să nu stai ca prostul cu orele în stația de încărcare, imaginându-ne că vor fi și prin România. :)
Nu pune niciodată o întrebare la care nu eşti pregătit să răspunzi tu însuţi :
Ai maşină electrică ?
HA HA HA !
Mda
Mergi la școală, bă, băiatule!!!
Sa va luati Volkswagen ID3! Merita! E masina ideala. Habar n-ai daca depasesti viteza, daca mai ai baterie, nu poti sa opresti caldura, sa pornesti caldura. Nah, e marfa!
#VolkswagenID3 #volkswagenromania #epicfail
Silviu Tudor Samuila, postare pe facebook din 21 decembrie, pentru la prostaleți. :)