Familia Quandt se opune planurilor de colaborare dintre BMW si Daimler
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Germanii de la publicatia Der Spiegel au relevat faptul ca membrii familiei Quandt, detinatorii celui mai mare pachet de actiuni ai grupului BMW, nu doresc tranzatia de actiuni cu Daimler. Tranzactia implica achizitia a 7% din actiunile Daimler de catre BMW, iar Daimler ar fi trebuit sa cumpere 7% din actiunile BMW.
Membrii familiei Quandt se tem de aceasta achizitie deoarece acestia sunt ingrijorati ca Daimler ar putea incerca preluarea companiei BMW intr-un mod similar cu cel al preluarii companiei Chrysler la sfarsitul anilor 1990. BMW are deja un parteneriat cu grupul PSA, in urma caruia inginerii bavarezi dezvolta propulsoare de 1.6 litri, iar francezii se folosesc de posibilitatile lor de achizitie pentru a micsora costurile de productie pentru ambele entitati.
In urma acestui parteneriat, BMW va produce un milion de motoare, dintre care grupul PSA va folosi 800.000 iar Mini va primi restul de 200.000 unitati. Fiat ar putea semna un tratat similar cu cei de la BMW, dar cele doua companii nu au semnat inca nici un fel de tratat in acest sens.
Potrivit oficialilor companiei bavareze, Mercedes-Benz si BMW au deja un parteneriat care implica impartirea elementelor care nu diferentiaza un Mercedes de un BMW.Via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
BMW e BMW si nu are nevoie sa-si strice imaginea cu Mercedes.
Mercedes numai cu S-class se tine.
In rest Bayerische Motoren Werke este mai bun.
ACESTIA au raspuns politicos si poate putin arogant ca marca BMW nu este principala lor afacere reprezentand aproximativ 5% din afacerile familiei si ca o pastreaza mai mult ca pe un hoby,totodata marca BMW fiind cea mai profitabila la ora aia si probabil ca e si acum daca nu vor sa se alieze sau sa fuzioneze cu cineva................probabil ca ei stiu mai bine .......
Consider ca acest parteneriat, mai devreme sau mai tarziu o sa se realizeze daca industria auto va tinde catre cote negative ale profitului. Asta ar insemna mai multe beneficii printre care reduerea costurilor, s-ar pastra cel putin nr actual de locuri de munca si nu ar mai fi nevoiti sa se faca restructurari.
Ca o privire in ansamblu ar fi ceva inadmisibil ca cei "mai aprigi concurenti" sa fuzioneze !
cu siguranta or sa urmeze si alte fuziuni !
Repet, este doar o parere personala!