Familia Quandt se opune planurilor de colaborare dintre BMW si Daimler
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Germanii de la publicatia Der Spiegel au relevat faptul ca membrii familiei Quandt, detinatorii celui mai mare pachet de actiuni ai grupului BMW, nu doresc tranzatia de actiuni cu Daimler. Tranzactia implica achizitia a 7% din actiunile Daimler de catre BMW, iar Daimler ar fi trebuit sa cumpere 7% din actiunile BMW.
Membrii familiei Quandt se tem de aceasta achizitie deoarece acestia sunt ingrijorati ca Daimler ar putea incerca preluarea companiei BMW intr-un mod similar cu cel al preluarii companiei Chrysler la sfarsitul anilor 1990. BMW are deja un parteneriat cu grupul PSA, in urma caruia inginerii bavarezi dezvolta propulsoare de 1.6 litri, iar francezii se folosesc de posibilitatile lor de achizitie pentru a micsora costurile de productie pentru ambele entitati.
In urma acestui parteneriat, BMW va produce un milion de motoare, dintre care grupul PSA va folosi 800.000 iar Mini va primi restul de 200.000 unitati. Fiat ar putea semna un tratat similar cu cei de la BMW, dar cele doua companii nu au semnat inca nici un fel de tratat in acest sens.
Potrivit oficialilor companiei bavareze, Mercedes-Benz si BMW au deja un parteneriat care implica impartirea elementelor care nu diferentiaza un Mercedes de un BMW.Via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
BMW e BMW si nu are nevoie sa-si strice imaginea cu Mercedes.
Mercedes numai cu S-class se tine.
In rest Bayerische Motoren Werke este mai bun.
ACESTIA au raspuns politicos si poate putin arogant ca marca BMW nu este principala lor afacere reprezentand aproximativ 5% din afacerile familiei si ca o pastreaza mai mult ca pe un hoby,totodata marca BMW fiind cea mai profitabila la ora aia si probabil ca e si acum daca nu vor sa se alieze sau sa fuzioneze cu cineva................probabil ca ei stiu mai bine .......
Consider ca acest parteneriat, mai devreme sau mai tarziu o sa se realizeze daca industria auto va tinde catre cote negative ale profitului. Asta ar insemna mai multe beneficii printre care reduerea costurilor, s-ar pastra cel putin nr actual de locuri de munca si nu ar mai fi nevoiti sa se faca restructurari.
Ca o privire in ansamblu ar fi ceva inadmisibil ca cei "mai aprigi concurenti" sa fuzioneze !
cu siguranta or sa urmeze si alte fuziuni !
Repet, este doar o parere personala!