În ciuda diversificării gamei, MINI vrea să le demonstreze fanilor săi că nu și-a ierdut apetitul pentru modele sportive. Constructorul englez i-a dat mână liberă diviziei sale de performanță John Cooper Works, iar aceasta a dezvăluit oficial cel mai nou membru al familiei sportive: Countryman JCW.
Asemeni celorlalți membri ai familiei, noul Countryman John Cooper Works folosește un motor turbo cu patru cilindri, de 2.0 litri, capabil să ofere 228 de cai și 350 de Nm. Resursele sunt administrate cu ajutorul unei transmisii manuale cu șase trepte, însă clienții pot opta și pentru una automată cu opt rapoarte.
Nu lipsește nici sistemul de tracțiune integrală, care se asigură, împreună cu suspensia mai rigidă și amortizoarele adaptive, că ținuta de drum va fi una cu pretenții sportive. Există și mai multe moduri de rulare, menite să schimbe comportamentul direcției și suspensiei.
Pentru că vorbim de un model englezesc și datele sunt comunicate în același registru: sprintul de la 0 la 97 de km/h se realizează în 6.2 secunde, iar viteza maximă ajunge la 233 de km/h.
Accelerația este mai rapidă cu aproape o secundă decât cea a versiunii Countryman Cooper S. Diferențele față de versiunile standard apar și la nivel estetic. Countryman JCW vine cu un kit de caroserie ușor mai agresiv, cu prize de aer mai mari, cu un sunet al evacuării ceva mai nervos și cu jante de 18 sau 19 inch. Cei mai excentrici pot opta pentru o combinație de Rebel Green cu dungi Chili Red pentru caroserie.Interiorul beneficiază acum de scaune și volan sport, de un plafon de culoarea antracitului și de alte câteva detalii specifice diviziei JCW, inclusiv logo-uri.
Lista de tehnologii include un sistem mutimedia cu ecran de 6.5 sau 8.8 inch, cameră video pentru marșarier, navigație, faruri full LED, head-up display, recunoașterea semnelor de circulație și o mulțime de alte sisteme de siguranță.
Debutul noului Mini Countryman John Cooper Works va avea loc în cadrul Salonului Auto de la Shanghai în luna aprilie.
Masina asta e intr-adevar diferita in detaliu, dar per ansamblu impresia generala este ca-i aceeasi masina, dupa parerea mea. Asta pentru ca e mult prea incarcata cu briz-briz-uri. Parca-i un desen Mandala sau o fusta de tiganca.
Plus ca arata precum vechiul X1: un break inaltat. Aceeasi politica precum Q5 si Q7, desi acolo cred ca au vrut sa se distantele se Macan si Cayenne.