Noua generație Mercedes-Benz CLA Shooting Brake a fost lansată cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din luna martie. Modelul de clasă compactă a preluat tehnologiile de pe hatchback-ul Clasa A, dar a primit un design nou și un interior restilizat comparativ cu vechea generație.
Acum, nemții lansează versiunea de performanță AMG CLA 35 Shooting Brake. Modelul constructorului german va fi echipat cu un pachet estetic mai agresiv, cu un interior orientat către sportivitate și cu un motor cu resurse generoase.
Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake: date esențiale
● Pentru exterior, divizia de performanță a constructorului din Stuttgart a pregătit spoilere cu design nou, un difuzor spate restilizat, două terminații generoase pentru sistemul de evacuare, o aripă spate modificată și jante cu diametrul de 18 inch.
● La interior, nemții au pregătit sistemul de infotainment MBUX care va comunica cu ocupanții prin intermediul unui ecran tactil cu diagonala de 10.25 inch.
Instrumentarul digital de bord va fi și el disponibil în varianta de 10.25 inch. Trei teme vor fi disponibile: Classic, Sport și Supersport, aceasta din urmă fiind dezvoltată special pentru versiunile de performanță.● Volanul lui AMG CLA 35 Shooting Brake va integra două zone tactile prin intermediul cărora clienții vor putea controla atât informațiile afișate pe instrumentarul de bord, cât și datele sistemului de infotainment. Tot la nivelul volanului se află un selector pentru modurile de rulare (Slippery, Comfort, Sport, Sport+ și Individual).
● Mercedes-AMG CLA 35 Shooting Brake va fi echipat cu motorul turbo de 2.0 litri benzină. Acesta dezvoltă 306 cai putere la 5.800 rpm și 400 Nm între 3.000 și 4.000 rpm. Resursele motorului vor fi gestionate de transmisia automată cu șapte trepte AMG Speedshift și de sistemul de tracțiune integrală AMG Performance 4Matic.
● Noul model de performanță dezvoltat de nemți accelerează de la 0 la 100 km/h în 4.9 secunde, aceeași valoare fiind trecută și în dreptul lui AMG CLA 35.
Viteza maximă este limitată la 250 km/h.● Pentru un plus de sportivitate, Mercedes-AMG oferă amortizoare adaptive și tehnologia AMG Dynamic Select. Sistemul de frânare a fost și el îmbunătățit și propune discuri de frână cu diametrul de 350 de mm pe puntea față, respectiv 330 de mm pe puntea spate.
Dai un ban, dar merita. Si asta diferentiaza Mercedes de tot ce a fost pana acum la clasa asta. Galbeul a fost mereu culoarea mea preferata pentru o decapotabila mica. Dar nici CLA-ul asta nu arata rau deloc :)
Kudos Mercedes :)