Falimentul bate la poarta Opel
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Daca pana acum criza economica nu era atat de alarmanta pentru Opel, se pare ca subsidiarul GM se afla intr-o situatie critica, fiind la numai cateva saptamani de un colaps. Se pare ca nemtii au nevoie de o infuzie majora de capital pentru a supravietui recesiunii.
Zvonurile au fost confirmate de surse din interior, care au afirmat ca daca Opel nu primeste bani in urmatoarele saptamani, compania s-ar putea indrepta catre o posibila insolventa si implicit catre faliment. "Situatia este foarte grava iar Opel are nevoie de o infuzie serioasa saptamanile urmatoare", a declarat oficialul.
GM nu sta cu mainile in san si incearca sa salveze Opel de la faliment. Americanii au cerut ajutorul mai multor guverne europene pentru a pastra forta de munca si pentru a nu inchide fabricile. Lucrurile se inrautatesc insa pe zi ce trece, compania inregistrand un deficit de lichiditati de 3.3 miliarde de euro.
Divizia europeana a celor de la GM isi propune sa reduca costurile cu aproximativ 942 de milioane de euro, pe langa cele 596 de milioane de euro pe care le-au redus deja.
Judecand dupa declaratiile anterioare facute de Opel, reducerea costurilor ar urma sa includa disponibilizari, uzine inchise sau chiar vanzarea actiunilor.Principala problema a celor de la GM se leaga insa de faptul ca guvernele europene refuza oferirea unui ajutor financiar de teama ca banii nu vor ajunge in uzinele europene ci vor fi folositi de grupul din Detroit. Pentru a inlatura astfel de temeri si speculatii, GM incearca sa gaseasca o solutie pentru a face din Opel si Vauxhall entitati europene diferite.
In ultimele zile s-au vehiculat si informatii privind o posibila vanzare a actiunilor din cadrul Opel pentru a reduce pierderile viitoare ale GM in Europa. Chris Preuss, directorul departamentului de comunicare GM Europa, si-a exprimat deschiderea catre orice plan de parteneriat sau initiativa capabila sa consolideze puterea Opel si General Motors in Europa.
via | Automotive News
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Opel in Romania
-
Opel Adam (2013-prezent) Preţ: 12.140 - 16.220 €
-
Opel Adam Rocks Preţ: 14.270 - 17.940 €
-
Opel Astra Preţ: 15.010 - 23.400 €
-
Opel Astra OPC (2012-prezent) Preţ: 28.110 €
-
Opel Astra Sports Tourer Preţ: 15.820 - 24.770 €
-
Opel Cascada (2013-prezent) Preţ: 21.750 - 29.865 €
-
Opel Corsa Preţ: 16.410 - 19.410 €
-
Opel Corsa (2014-prezent) Preţ: 11.110 - 18.540 €
-
Opel Corsa (3 usi) Preţ: 11.110 - 18.810 €
-
Opel Corsa Van Preţ: 12.010 - 12.210 €
-
Opel Crossland X Preţ: 13.350 - 20.700 €
-
Opel Grandland X Preţ: n/a - 33.300 €
-
Opel GTC Astra (2011-prezent) Preţ: n/a - 26.955 €
-
Opel Insignia Preţ: 20.400 - 35.400 €
-
Opel Insignia Country Tourer Preţ: 24.500 - 37.430 €
-
Opel Insignia Sports Tourer Preţ: 21.500 - 36.500 €
-
Opel Meriva facelift (2014) Preţ: 13.910 - 20.530 €
-
Opel Mokka X Preţ: 15.690 - 27.355 €
-
Opel Movano (2010-prezent) Preţ: 24.915 €
-
Opel Movano Combi (2010-prezent) Preţ: 28.525 €
-
Opel Vivaro Preţ: 20.955 €
-
Opel Zafira facelift Preţ: 20.720 - 27.680 €
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia Sandero continuă să-și păstreze poziția de lider al vânzărilor europene după ultimele 10 luni. Vânzările modelului românesc au crescut cu aproape 15% în 2024. (21.11)
-
Volvo a anunțat oficial că a vândut 30% din acțiunile deținute în marca Lynk & Co către chinezii de la Zeekr. Acțiunile au fost vândute pentru o sumă de peste 700 milioane de euro. (16.11)
-
Audi a anunțat noile rezultate financiare pentru al treilea trimestru din 2024. Rezultatele arată că profiturile grupului s-au prăbușit cu 91% în această perioadă, ca urmare a deciziei de a închide fabrica de la Bruxelles. (07.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Are o istorie in spate !
Se va gasi un investitor, poate chiar Daimler !
Modelul hybrid arata bine.....
urat........urat !
mereu au avut modele reusite din multe puncte de vedere
Trebuie salvat cu capital german,dar sa devina atuncia din nou firma germana !!!!
Am un Opel peste 150000 km si merge brici !
Logan-ul tau la 15 000 va fi rupt !
Nici in cele mai bune vise ale tale nu se va compara dacia cu Opel !
On Topic
Pacat de Opel. Insignia le-a adus mari castiguri. La inceputul crizei, cand nu mai cumpara nimeni masini, ei vindeau Insignia.
Sper sa reziste.
Errata:
Repeti numele marcii de parca i-ai face reclama.
Mama ei de gramatica. Ma scot cu faptu ca n-am baut cafeaua inca :D
Cu generatia de Insignia, Opel a renuntat deja la motoarele Fiat, si din ce am mai citit se pare ca s-a cam rupt legatura dintre ei.
Sper sa isi gaseasca investitorii si sa revina acolo unde ii e locul. Cei de la GM, au cam supt de vlaga compania Opel.
Motoarele alea diesel de care tot ziceti voi ca sunt facute de Fiat, sunt facute de catre
VM MOTORI
si sunt folosite SI de Fiat.
Macar documentati-va dracului inainte sa mancati kkt.
so, care o fi adevarul ? si intre Opel sau SAAB .. as prefera sa se salveze Saab !