Faceți cunoștință cu Ferrari 488 GT3 EVO: elemente aerodinamice noi, ampatament mai mare și pachet special pentru curse de anduranță de 24 de ore

de Cornel Șocariciu
Luni, 28.10.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari 488 GT3 EVO va putea fi admirat pe circuit începând cu anul 2020. Versiunea pregătită de italieni beneficiază acum de un pachet aerodinamic îmbunătățit și de mici elemente noi de interior.

Ferrari a publicat primele imagini și detalii referitoare la versiunea îmbunătățită a modelului de circuit 488 GT3. Italienii l-au botezat 488 GT3 EVO și au pregătit o serie de elemente aerodinamice noi, un ampatament mai mare și chiar și un pachet special pentru cei care vor să se înscrie în cursele de anduranță de 24 de ore.

Pentru început, Ferrari menționează că ampatamentul versiunii 488 GT3 EVO este acum mai mare decât cel al variantei de stradă. În același timp, italienii spun că pachetul pregătit pentru 488 GT3 EVO poate fi înlocuit cu ușurință de pachetul destinat versiunii 488 GTE, și invers.

Pentru partea estetică, Ferrari propune o grilă frontală mai mică, un splitter restilizat, prize de aer mai generoase și aripi noi. Cu ajutorul acestui pachet, modelul italian de circuit ar urma să ofere o apăsare aerodinamică îmbunătățită.

La interior, Ferrari 488 GT3 EVO integrează acum scaune sport mai ușoare, acestea fiind dezvoltate de cei de la Sabelt, iar centurile de siguranță au fost și ele înlocuite cu unele noi.

Sub capota modelului italian se află același motor V8 de 3.9 litri care oferă între 500 și 600 de cai putere, în funcție de competiția în care concurează.

Totodată, această limitare a puterii (versiunea de stradă dezvoltă 670 CP) a fost realizată pentru ca 488 GT3 EVO să poată primi omologarea FIA.

Odată cu noua versiune, Ferrari introduce și pachet destinat clienților care vor să concureze în cursele de anduranță de 24 de ore. Italienii vin cu un spoiler frontal care poate fi echipat cu lumini suplimentare, un ambreiaj modificat, un sistem de frânare mai bun și elemente speciale pentru sistemul de răcire.

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru