Actualul Volkswagen Golf 7 se pregătește să primească o serie de modificări estetice și tehnologice importante, având în vedere că au trecut aproape patru ani de la debutul său oficial. Deși mulți l-au botezat deja Golf 8, modelul compact va fi doar un facelift al generației actuale și un promotor al unor noi propulsoare, anunțate deja într-un material anterior.
Premiera compactei se va consemna mai devreme decât se așteptau fanii, pentru că nu va fi nevoie să așteptăm Salonul Auto de la Paris, programat în toamna acestui an. Debutul se va face chiar în luna martie, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Modelul va oferi o serie de modificări estetice discrete atât la nivelul blocurilor optice, care vor primi lumini full LED, cât și la nivelul spoilerelor.
În habitaclu, modificările vor fi și mai numeroase, Golf urmând să se bucure de noi materiale și combinații cromatice, precum și de un instrumentar de bord digital, adică Virtual Cockpit-ul de 12.3 inch regăsit pe Passat.
Va exista și un head-up display și un sistem multimedia cu ecran de 9.2 inch, similar celui instalat pe conceptul e-Golf Touch prezentat la Geneva.Ecranul va putea fi configurat după bunul plac al clientului, iar sistemul va oferi suport pentru Android Auto, Apple CarPlay și Mirror Link. Pe lângă recunoașterea gesturilor, conceptul e-Golf Touch beneficia și de un sistem de recunoaștere vocală îmbunătățit.
La capitolul motorizări, pe lângă noile unități diesel și benzină de 1.5 litri, care le vor înlocui pe cele de 1.4 TSI și 1.6 TDI, Volkswagen ne promite și o versiune hibridă alimentată la priză, dar și un facelift pentru vârful de gamă Golf R.
Nu se dezmint
Unde sa ma abonez ca sa citesc noile probleme de fiabilitate ale noilor motorizari ? :)))))
Nu cred că vei rămâne fără job vreodată și vei avea parte de lucrări destule.
Pe aici nu prea am văzut să se scrie despre problemele reale ale Vw cum motorizările benzină 1,2 și 1,4 TSI. Alte site-uri prezintă problemele pe larg.
Dar proștii cumpără design în loc de fiabilitate și când li se rupe distribuția se uită la stopurile full led și la display-ul frumos colorat...
Și dacă astea nu conving, apelează la mințit publicul cu vreun premium de mașina anului obținut prin înmulțirea rezultatelor voturilor cu 10 și uite-așa proștii vor da buluc să își ia facelift-ul.
Pentru mine e un mister că firma asta mai există la cât de mult minte.
@@S: adevarat grait-ai cu problemele dezbatute pe larg despre problemele motoarelor tsi din romania. daca nu ma insel, unul din site-urile de profil din tara au publicat scrisoarea posesorilor de skoda trimisa la fabrica in care isi aratau nemultumirile legate de numeroasele probleme ale motoarelor mici tsi.
sigur motoarele sunt finalizate.si partial testate. testarea cea mai buna se face insa de catre cumparator si ei se bazeaza pe acest fapt.
@Justme eu am 2 nemtoaice si o japoneza , tot asa sotia conduce una din ele (cele 2 nemtoaice una e mai de oras cealalta pt afara) nu dau marci/modele.
Ghici ce japoneza mi-a dat de furca mai mult in service decat cele 2 nemtoaice la un loc. Specific ca toate 3 sunt cumparate de noi, nu este o diferenta mare intre ele ca timp.
Eu fac o completare spre deosebire de tine, sotia conduce japoneza.