Faceliftul lui Volkswagen Golf e mai aproape decât credeam: modelul compact se lansează în martie

de Bogdan Mirică
Luni, 25.01.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen ne va face cunoștință cu faceliftul lui Golf mai devreme decât ne așteptam. Modelul compact va fi prezentat în premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva.

Actualul Volkswagen Golf 7 se pregătește să primească o serie de modificări estetice și tehnologice importante, având în vedere că au trecut aproape patru ani de la debutul său oficial. Deși mulți l-au botezat deja Golf 8, modelul compact va fi doar un facelift al generației actuale și un promotor al unor noi propulsoare, anunțate deja într-un material anterior.

Premiera compactei se va consemna mai devreme decât se așteptau fanii, pentru că nu va fi nevoie să așteptăm Salonul Auto de la Paris, programat în toamna acestui an. Debutul se va face chiar în luna martie, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Modelul va oferi o serie de modificări estetice discrete atât la nivelul blocurilor optice, care vor primi lumini full LED, cât și la nivelul spoilerelor.

În habitaclu, modificările vor fi și mai numeroase, Golf urmând să se bucure de noi materiale și combinații cromatice, precum și de un instrumentar de bord digital, adică Virtual Cockpit-ul de 12.3 inch regăsit pe Passat.

Va exista și un head-up display și un sistem multimedia cu ecran de 9.2 inch, similar celui instalat pe conceptul e-Golf Touch prezentat la Geneva.

Ecranul va putea fi configurat după bunul plac al clientului, iar sistemul va oferi suport pentru Android Auto, Apple CarPlay și Mirror Link. Pe lângă recunoașterea gesturilor, conceptul e-Golf Touch beneficia și de un sistem de recunoaștere vocală îmbunătățit.

La capitolul motorizări, pe lângă noile unități diesel și benzină de 1.5 litri, care le vor înlocui pe cele de 1.4 TSI și 1.6 TDI, Volkswagen ne promite și o versiune hibridă alimentată la priză, dar și un facelift pentru vârful de gamă Golf R.

Comentarii (13)

  • Ce facelift? Nu se lansa un model nou o dată la 5 ani în loc 6-8 ca să elimine facelift-urile? Golf 5 în 2003, Golf 6 în 2008, Golf 7 la inceputul lui 2013.Prin urmare, GF 8 ar trebui să vină în 2018 sau cel mai devreme 2017 ținând cont că au nevoie de imagine nouă.Sau iar "rujează" un pic GF 7, bagă 5 cai în plus și hai neamule la revoluție!
    Nu se dezmint
    22 13
  • Ce recomandati ?
    Unde sa ma abonez ca sa citesc noile probleme de fiabilitate ale noilor motorizari ? :)))))
    19 18
  • Dacă vrei cu adevărat să vezi problemele reale ale Vw mai bine te faci mecanic la un service :)
    Nu cred că vei rămâne fără job vreodată și vei avea parte de lucrări destule.
    Pe aici nu prea am văzut să se scrie despre problemele reale ale Vw cum motorizările benzină 1,2 și 1,4 TSI. Alte site-uri prezintă problemele pe larg.
    14 17
  • Marian
    Mai cumpără cineva Vw? În loc de stopuri full led și display colorat mai bine ar lucra ceva la partea de motorizari.
    Dar proștii cumpără design în loc de fiabilitate și când li se rupe distribuția se uită la stopurile full led și la display-ul frumos colorat...
    Și dacă astea nu conving, apelează la mințit publicul cu vreun premium de mașina anului obținut prin înmulțirea rezultatelor voturilor cu 10 și uite-așa proștii vor da buluc să își ia facelift-ul.
    Pentru mine e un mister că firma asta mai există la cât de mult minte.
    17 20
  • @marian
    da...romanu' va mai cumpara mult si bine te asigur.e strigator la cer sa dai pe un golf de 1,4 benzina 28000 Eu...am ramas stupefiat cand am vazut ...odata in cluj la pollus center...era unul expus acolo
    9 11
  • someone
    avand in vedere ca noua gama de motoare va fi pusa pe masina inca de anul acesta, inseamna ca ea e deja finalizata ca dezvoltare, testare samd. si acest proces dureaza cativa ani, asa ca vw se pare ca se gandeau de f mult timp sa schimbe generatia actuala de motoare.
    @@S: adevarat grait-ai cu problemele dezbatute pe larg despre problemele motoarelor tsi din romania. daca nu ma insel, unul din site-urile de profil din tara au publicat scrisoarea posesorilor de skoda trimisa la fabrica in care isi aratau nemultumirile legate de numeroasele probleme ale motoarelor mici tsi.
    8 9
  • scamel
    @ someone
    sigur motoarele sunt finalizate.si partial testate. testarea cea mai buna se face insa de catre cumparator si ei se bazeaza pe acest fapt.
    4 6
  • Eu cred ca abia de acum (re)incepe VW sa faca masini. Dupa lectia pe care au primit-o cu dieselgate-ul (cu care mai are inca mult de muncit) nu-si mai permit sa faca nici un pas gresit cu viitoarele modele. Asa ca haterii VW cred ca ar trebui s-o lase mai moale... Toti sunt experti in a critica masinile lor dar bag mana in foc ca cel putin jumatate dintre ei (cei care au masini) tot masini grupul VW au, mai vechi sau mai noi. Haideti sa fim realisti totusi...
    15 2
  • Este adevarat ca VW are unele probleme de fiabilitate la unele motorizari, cat despre normele de poluare la diesel mereu vor fi discutii. Insa VW Golf este o masina mai mult decat fiabila... detin 2 un G4 1.4 cu 75cp si un G6 cu "teribila" motorizare 1.2 TSI 105CP care nu are nici cea mai mica problema reala. Raportul putere - consum este foarte bun iar problemele cu distributia sunt mai mult pentru pretentiosi ! Eu am schimbat in 6 ani o singura data lantul si am facut revizile anuale in rest nu am bagat un leu in ea ! Singura problema la noul lant este ca ar fi mai zgomotos la pornirea la rece nimic mai mult nu se pune problema de rupt lantul sau alte prostii ! Eu unul astept cu nerabdare noua generatie pentru a-mi achizitiona inca un benzinar de la ei !
    11 3
  • JustMe
    Ady, eu detin si o japoneza si o nemtoaica, ambele de noi, luate la 1 an si jumate diferenta. Nu vreau sa va spun marcile sa nu ma credeti subiectiv si sa nu deschid polemici inutile. Una condusa de sotie una de mine. Nu am sa insir lista problemelor aparute la nemtoica si cate am schimbat, pentru ca as scrie prea mult. Ma raportez doar la asiatica si la ce ai zis tu: are peste 8 ani, si nu am schimbat decat cateva consumabile (bateria, guma de la sergatoare, discurile si placutele de frana fata/spate). Are 120k si are inca bujiile stock dar si toate becurile/stopurile originale. Despre lant e garantat 500k de producator.:) Motorul e la fel de silentios. Diferenta de fiabilitate este nu mare, ENORMA. Concluziile le trageti voi!
    7 10
  • someone
    @ ady: am o intrebare de curiozitate: la G6, cati km are, de zici ca ai schimbat o singura data lantul de distributie? intreb, pt ca din cate stiu eu, lantul se schimba la 250-300 000 km, pana acolo el avand nevoie doar de o mica intretinere.
    2 4
  • @someone nu trebuia sa specifici nr de km la care se schimba, ca o sa zica acum ca are 400 000. :)))
    3 5
  • Daca tot vorbim de lanturi de la G7 au scos ideea asta iar acum este pe curea deci probleme la 1.2 tsi nu mai sunt. Daca unele probleme sunt rezolvate cum s-a intamplat si cu unitatea 1.4 , nu prea inteleg de ce le place unora sa insufle exact opusul ca problemele...

    @Justme eu am 2 nemtoaice si o japoneza , tot asa sotia conduce una din ele (cele 2 nemtoaice una e mai de oras cealalta pt afara) nu dau marci/modele.
    Ghici ce japoneza mi-a dat de furca mai mult in service decat cele 2 nemtoaice la un loc. Specific ca toate 3 sunt cumparate de noi, nu este o diferenta mare intre ele ca timp.
    Eu fac o completare spre deosebire de tine, sotia conduce japoneza.
    7 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru