Faceliftul lui Dacia Logan bate la ușă: imagini și informații noi cu sedanul românesc îmbunătățit

de Bogdan Mirică
Marti, 14.06.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dacia lucrează intens la un facelift pentru Logan și Sandero. Cele mai noi imagini spion trădează modificările pe care le va suferi sedanul de la Mioveni.

După ce am aflat că Dacia lucrează intens la un facelift pentru Logan și Sandero, noi imagini ale mașinilor de test apar în presa internațională. Publicația Motor1 a reușit să intre în posesia unor imagini noi cu modelele românești camuflate doar în părțile esențiale: adică frontal și posterior, acolo unde se așteaptă principalele modificări estetice. Nu vă așteptați însă la un design complet nou, pentru că oamenii de creație de la Mioveni doar vor ajusta trăsăturile actualelor modele.

Așa cum anticipam și în știrea anterioară, modificările aduse de noul nivel de echipare Prestige ar putea fi incluse pe lista revizuirilor estetice. De asemenea, ne putem aștepta să vedem o grilă nouă pentru radiator, inspirată de cea de pe Duster, un nou set de blocuri optice și lumini de semnalizare integrate în oglinzi. Paleta de culori de caroserie va fi și ea lărgită.

Deși nu există fotografii spion cu interiorul, ne putem aștepta ca Dacia să îmbunătățească ușor calitatea materialelor și să ofere noutăți de conectivitate la nivelul sistemului multimdia Media Nav.

Esential 125 de cai putere oferă motorul 1.2 TCe instalat pe Duster.
Colegii de la Motor1 vorbesc și despre posibilitatea de a vedea un motor pe benzină ceva mai puternic, mai ales că unitatea 1.2 TCe de pe Duster a fost primită foarte bine.
Agregatul de 125 de cai putere ar putea să fie transplantat și lui Logan, dar cu un nivel d eputere ceva mai mic. De asemenea, va fi extinsă și disponibilitatea cutiei robotizate Easy-R.

Noul Dacia Logan facelift va fi introdus oficial în toamna acestui an, în luna octombrie, cu ocazia Salonului Auto de la Paris. 

Mai multe fotografii, pe Motor1.com

Comentarii (30)

  • La ce coeficient de frecare are, ma indoiesc ca motorul 1.2 TCE 120CP se va misca atat de vioi precum un Clio. Decat sa umfle pretul cu motoare inutile pt categoria asta , mai bine ar galvaniza caroseria si ar oferii si ei niste scaune adevarate . Am condus Dacia de mai multe ori, incluisv la un prieten taximetrist. Cand iti dai dosul jos dintr-un Logan simti ca ai fi stat pe scanduri. Scaunele sunt aceleasi de la Solenza in coace, mai rau este ca pana si Duster ofera aceleasi scaune. Un Duster costa 19.600 euro in varianta full . Greu mi-am revenit din soc dupa ce am vazut pretul destul de mare pt o masina relativ slaba. Pret apropiat de un Renault Talisman BASE .
    46 61
  • gigi2000
    vremurile cand era dacia ieftina s-au dus,e la acelasi pret cu skoda rapid,opel astra sedan,vorbesc de preturile prin programul rabla,9990 euro.
    23 32
  • albastru
    motor mic(probleme mari)ex cum iai pune unui pitic un sac de ciment de 100kg saracul pitic(motorul de fata) ar cara pana ar ceda asa e si cu motoarele astea mici,si faza cu poluarea sa fim seriosi vapoarele ore cat polueaza sau masinile din armata camioanele alea obosite
    18 29
  • @Segiu.Andrei

    Coeficient de frecare sau aerodinamic? De frecare e influentat de cauciucuri.

    Un Talisman comparbl ca dotari cred ca e 30,000 despre ce vorbim?
    20 9
  • Respect fiabilitatea inițială a Loganului dar dacă Renault consideră că niște cosmetizări copilărești va resuscita acest model crescînd în același timp prețul ca să fie mai scumpe decât modelele franțuzești înseamnă că au hotărât să bage marca în faliment
    18 15
  • @albastru
    Un sac de ciment are pana in 50kg. Normele permit transportul a 25kg pentru un singur om. Un sac de 100kg ar fi mult prea mult pentru majoritatea non-piticilor :)
    18 4
  • @albastru, vorbesti prostii. Si partea trista e ca unii te mai si cred. Acel motor mic, in speta "pitic", este supraalimentat. Si are putere si cuplu suficienta sa faca fata... unui sac de 100 de kg. Motoare supraalimentate sunt de zeci de ani, unele sunt considerate si acum f robuste, gen 1.9 TDI. Francezii nu prea au probleme la motoarele mici si supraalimentate. Iar nemtii au partial. Deci stai linistit ca daca Logan are si slabiciuni, nu sunt la motorul ala.
    30 6
  • singurul lucru care ma enerveaza la Dacia - Renault este ca pe multe piete se vinde sub sigla Renault...si uite nationalistul din mine :) Cum ar fi ca VAG sa vanda Skoda sub sigla VW. Bine, stiu, Renault este cunoscut si costurile de a face o marca no name cunoscuta pe acele piete ar fi mai mari, insa...
    8 3
  • @gigi2000
    Logan-ul la Rabla este 6300 euro si are AC si alte alea. Este vre-o masina noua cu aceleasi dotari la un pret mai mic? Deci este "ieftina" sau nu?
    23 7
  • Asa e. E un fel de telefon chinezesc cu pret f bun, dotari multe si de telefoane mult mai scumpe. Daca vrei doar dotari bune, e o varianta. Daca ai pretentia sa nu iti intre rugina in masina 5 ani (macar) sau daca vrei niste airbaguri pentru cei din spate, ghinion. Lasa, navigatie si cutie automata... pardon, robotizata sa fie. Da-le-n 'colo de airbaguri! :))
    12 26
  • Daciot80
    Telefon chinezesc, auzi!
    Comparatiile imbecile ale unor copii-gadget , aceasta Noua Generatie sponsorizata de parinti sa aiba cele mai noi si mai scumpe tehnologii de pe piata nu ma impresioneaza deloc. La fel cum nu cred ca impresioneaza orice om rational, practic si matur care munceste din greu intelectual sau fizic pentru banii pe care-i castiga.

    Piata europeana, in speta cea romaneasca, cunoaste mult prea bine increderea pe care ti-o da o Dacia in utilizarea de zi cu zi. Nu trebuie sa vina un mucos de pe bancile scolii sa ne spuna ce este sau ce nu este Dacia.
    33 7
  • Aș putea să pun pariu că nu vom vedea curând pe Logan nici un motor 1.2 TCe. Cel mai probabil va fi disponibilă varianta îmbunătățită a lui 0,9 TCe, dusă undeva la 100-110 cai.
    O variantă Stepway și pentru Logan, oare?
    15 2
  • Daciot80

    Este fie cum spuneti dumeavoastra, fie ne confruntam cu a doua categorie care huleste Dacia. A celor care-si taraie rablele sh si pun carburant de 20 de RON, dar privesc de sus la "fraierii" care au facut greseala de a da pe un Logan nou o suma pentru care ei ar trebui sa combine telefoane si masini cu numere de Bulgaria mult si bine!
    21 5
  • @QAR7

    Iti spune ceva denumirea de "Pyeonghwa Hwiparam 1613"??? Ei bine, sub numele asta se vinde in Koreea de Nord VW Jetta.

    Dar, sa nu luam doar exemplul nemtilor care, intra-adevar, sunt ceva mai nationalisti si sa ne gandim cate modele Opel se vand sub siglele Vauxhall sau Holden? Si, ca tot ai dat exemplul marcii Renault si coreenii de sud ar trebui sa fie suparati pentru ca fostul Koleos era un Samsung...

    Piata dicteaza brandu-ul. Cred ca romanii ar trebui sa fie mandrii ca pe piata Veste Europeana, Dacia se vinde sub denumirea de "Dacia".

    La urma urmei prima Dacie nu era altceva decat un Renault. Asta nu inseamna ca francezii aveau motive sa se simta raniti in orgoliul lor nationalist, care, crede-ma, nu e unul mic.
    11 7
  • mircea
    Info: Userul Sergiu.Andrei a fost blocat de echipa Automarket. Probabil că va continua să ne țină companie sub alt nume, dar deja asta e o chestiune morală, nu de abordare.
    23 3
  • @daciot
    Da' sezi blând ca nu e cazul sa te agiti. :))
    Eu spuneam ca masina asta nu are caroserie galvanizata si intra rugina in ea in cativa ani. Si la fel si cu airbagurile. Nu se oferă airbaguri cortina, dar se oferă dotari de fitze gen navigatie sau cutie robotizata. Nu trebuie sa fii mucos (si nici frustrat) ca sa vezi niste lucruri. Nu este o enigma de ce Dacia oferă preturile astea. Dar sa te apuci sa explici asta unor frustrati care nu vad dincolo de o navigatie si pilot automat pe o masina de 10-11000 de euro, crezand ca si-au luat ceva de 15-16000 de euro fiind mai destepti, e deja o lupta pierduta. La 11-12000 de euro alternativele nu au navigatie, dar compensează cu alte lucruri mai utile. E trist cand mai ai de plătit la banca si tu vezi rugina in aripi, nu crezi? Dacia oferă cea mai mica garantie anticoroziune din Europa. Te-ai intrebat de ce? Dar nu conteaza. "In 200 de metri, virati la dreapta".
    11 13
  • @Mircea

    Din punctul meu de vedere ar trebui sa faceti in asa fel incat nimeni sa nu poata posta altfel decat logat.

    @@daciot

    Frustrare dovedesc cei ca tine care sunt atat de plini de ei incat cred ca stiu ce-i mai bine pentru restul lumii.
    11 6
  • @@daciot - ai auzit de expresia "cererea dicteaza oferta"? Dacia are dotarile pe care le are pentru ca astea s-au cerut. Un alt aspect legat de siguranta: crezi tu ca, adaugandu-i un airbag-cortina ar fi crescut ratingul euro-ncap? Nu, pentru ca nu iei pur si simplu un airbag, il montezi si gata, ai facut-o mai sigura. Pentu ca airbag-ul respectiv sa fie eficient sunt necesare studii destul de serioase ceea ce pot implica inclusiv modificarea completa a structurii laterale a masinii. Daca lipesti un airbag efectiv de laterala masinii si te omoara la impact, nu ajuta cu nimic.
    Treaba asta cu masinile nu-i asa de simpla cum cred unii, sa stii... Nu stiu unii de ce au impresia ca lucrurile sunt foarte simple...
    10 8
  • @stefi
    Deci cu sau fara airbaguri cortina, nu conteaza. Ca oricum la EuroNCAP nu e chiar asa simplu. :))Sunt total de acord ca nu poti sa pui acolo niste airbaguri si gata. E la mintea cocosului ca se fac niste analize care implica niste costuri. Nu am spus asta. Dar vezi tu, investitia in acele airbaguri cortina, care iti pot salva viata, putea fi scoasa deja din pretul navigatiei sau cutiei robotizate. Cred chiar ca nu se depasea 500 de euro/masina. Ori dotările alea doua înseamnă mai mult.
    Dar pana la urma Renault a facut ce au vrut clientii. Iar daca clientii considera ca sunt mai bune o navigatie, o cutie robotizata si o caroserie in care intra rugina dupa cativa ani. Nu conteaza. Dotările cool sunt mai importante.
    8 6
  • Dacia face niște compromisuri mai mari sau mai mici pentru a rezulta un produs încă vandabil cu succes. Adică dacă airbag-urile frontale și laterale își fac efectul în probabil 99,5 % din cazuri, probabil au considerat că sunt suficiente.
    Dar bine, sunt o grămadă de indivizi (frustrați, invidioși, cârcotași etc.) care fac mereu pe interesanții. Mai nou le-a închis Dacia gura de tot și a adus cam tot ce au cerut: senzor de temperatură exterioară, comenzi geamuri pe uși, climă automată, navigație, cutie automatizată. Ei bine nu, ei tot se leagă de ce mai pot: că nu sunt airbag-uri cortină (bine, nu le-a explicat nimeni că o mașină cu airbag lateral de generație nouă poate fi mai sigură decât unele de generație mai veche care au și cortină) sau că au mai ruginit pe la ciobituri.
    Oricum, cine a trecut de faza cititului din broșuri și a vorbitului din auzite știe ce să aștepte de la o Dacia.
    Evident, sunt 100% de acord cu Daciot80.
    9 5
  • Am condus recent un Logan nou in versiunea de baza si sincer l-as prefera oricand in loc de Peugeot-ul meu SH obosit. Pacat ca nu-mi permit unul. Nu inteleg de ce ii toata lumea asa pornita impotriva Dacia. Produsele lor chiar au evoluat de la o generatie la alta si sunt o oferta corecta pentru pretul cerut. Daca baga motorul de 1.2, cred ca o sa aiba in jur de 110 cai, ce ar fi grozav pentru cei care-si doresc ceva mai multa putere. Poate ar prinde la vanzari mai bine asa in pietele vestice.
    15 4
  • Astept Dacia Logan Hibrid si full electric. :-)
    4 6
  • WIN2008
    Nu sunt fan Dacia ( desi am avut 4 ani un logan din prima generatie) , dar stiti ce a inceput sa-mi placa la Dacia ? Design-ul ! Parerea mea este ca s-a vandut asa mult si pentru faptul ca place ca forma ! Pana la urma e primul lucru pe care-l observi la o masina si prima impresie de obicei este importanta , dupa aceea pretul etc.Dper sa nu faca precum Hyundai / Kia si sa creasca pretul...
    7 1
  • Cred ca va aduce o gura de aer proaspat binemeritata.

    In ceea ce privesc carcotasii care vor, dar nu vor cumpara niciodata o Dacia (vorbind despre ipocrizie), pot sa le spun ca Dacia are un nivel de siguranta foarte corect la banii ei. Pentru cine doreste mai mult poate oricand sa se serveasca din segmentul marcilor de volum. Dar si pretul va fi pe masura.
    Comparatiile fortate intre un Dacie de BUGET in configurata intr-o echipare high-end, VERSUS o masina de VOLUM entry-level, intotdeauna vor fi amuzante pentru cine pricepe imaginea de ansamblu.

    Same old story...Amatorisme !
    10 3
  • Corect ar fi sa nu mai permiteti accesul decat celor logati.Restul sunt resturi.
    1 12
  • Din păcate tot o mașină low cost rămâne și trebuie să evolueze ca altfel în scurt timp nu va mai fi rentabilă și cine știe ce decizie vor lua francezii la acel moment
    1 3
  • Scrooge
    @flavius.....posturile facile fara a fi logat inseamna ca si accesezi si folosesti siteul des, simtindu-te oarecum liber fara a pune parola intr-o lume a parolelor. Acest lucru iti aduce multi utilizatori, iar cei care platesc publicitatea se uita la numarul de accesari prin IP - uri nu de conturi de pe site. O restrangere a modului de a comenta poate duce usor la un trafic mai redus, ceea ce poate insemana mari probleme in contabilitate :) Poti sa fii decent sau nesimtit si cu parola si fara parola.
    11 0
  • @Sam93

    Nu e pornita "toata lumea" impotriva masinilor Dacia. Sunt cativa frustrati care, asa cum spuneam mai sus, stiu ce-i mai bine pentru restul lumii, iar, de obiciei, cei care sunt mai vocali par a fi mai multi, Nu-i chiar asa.

    @Scrooge

    Mie mi se pare normal sa-ti asumi ce spui, A introduce o parola nu-i un capat de tara cu atat mai mult cu cat exista acea setare care sa permita site-ului sa ti-o memoreze. Nu doar ca cei care injura copios pot fi sanctionati prin blocarea userului dar este de evitat situatia in care un baiat buna vrand sa te ponegreasca si stiind ca tu postezi nelogat, se foloseste de nick-ul tau si-i injura pe altii.

    Faza cu traficul nu prea sta in picioare. Si eu accesez site-uri de stiri si le fac trafic, insa pentru ca subiectele de acolo nu mi se par atat de interesante incat sa merite comentate nu imi fac user.
    7 0
  • hahaha
    dece nu ziceti si de faptul ca pt un logan nu gasesti noimic infara de original. nimic din punst de vedere al car=oseriei. aripa, capota, far, oglinda. usa. stop nimic . este singura gama la care nu gasesti alternativa low cost. 1 usa logan este 1000lei o capota 600 un far 300 original ca nu este alta varianta si este de elbatimisoaranu de hela sau valeo.
    2 8
  • Parerea unui cetatean

    Fratilor, ideea principala, pe care se pare ca multi o scapa din vedere este ca la 6000 si ceva de euro nu poti avea pretentii sa iti iei masina NOUA cu doatari din clasa premium... Vad ca sunt niste cetateni care ar dori ca Dacia sa ofere dotari de Bmw Audi etc la 5000 de euro sau mai putin, ceea ce e absurd. Dacia atat ofera pentru ca e marca low-cost... Cine vrea mai mult, ori ramane doar cu dorinta, ori mai pune 10.000 de euro peste cei 6300-pretul unui Logan echipat cat de cat decent. Eu spun ca o masina noua la 6-7 mii e mult mai ok decat orice alte masini de 10 ani care au fost candva premium...
    19 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru