După ce am aflat că Dacia lucrează intens la un facelift pentru Logan și Sandero, noi imagini ale mașinilor de test apar în presa internațională. Publicația Motor1 a reușit să intre în posesia unor imagini noi cu modelele românești camuflate doar în părțile esențiale: adică frontal și posterior, acolo unde se așteaptă principalele modificări estetice. Nu vă așteptați însă la un design complet nou, pentru că oamenii de creație de la Mioveni doar vor ajusta trăsăturile actualelor modele.
Așa cum anticipam și în știrea anterioară, modificările aduse de noul nivel de echipare Prestige ar putea fi incluse pe lista revizuirilor estetice. De asemenea, ne putem aștepta să vedem o grilă nouă pentru radiator, inspirată de cea de pe Duster, un nou set de blocuri optice și lumini de semnalizare integrate în oglinzi. Paleta de culori de caroserie va fi și ea lărgită.
Deși nu există fotografii spion cu interiorul, ne putem aștepta ca Dacia să îmbunătățească ușor calitatea materialelor și să ofere noutăți de conectivitate la nivelul sistemului multimdia Media Nav.
Colegii de la Motor1 vorbesc și despre posibilitatea de a vedea un motor pe benzină ceva mai puternic, mai ales că unitatea 1.2 TCe de pe Duster a fost primită foarte bine. Agregatul de 125 de cai putere ar putea să fie transplantat și lui Logan, dar cu un nivel d eputere ceva mai mic. De asemenea, va fi extinsă și disponibilitatea cutiei robotizate Easy-R.Noul Dacia Logan facelift va fi introdus oficial în toamna acestui an, în luna octombrie, cu ocazia Salonului Auto de la Paris.
Mai multe fotografii, pe Motor1.com
Coeficient de frecare sau aerodinamic? De frecare e influentat de cauciucuri.
Un Talisman comparbl ca dotari cred ca e 30,000 despre ce vorbim?
Logan-ul la Rabla este 6300 euro si are AC si alte alea. Este vre-o masina noua cu aceleasi dotari la un pret mai mic? Deci este "ieftina" sau nu?
Comparatiile imbecile ale unor copii-gadget , aceasta Noua Generatie sponsorizata de parinti sa aiba cele mai noi si mai scumpe tehnologii de pe piata nu ma impresioneaza deloc. La fel cum nu cred ca impresioneaza orice om rational, practic si matur care munceste din greu intelectual sau fizic pentru banii pe care-i castiga.
Piata europeana, in speta cea romaneasca, cunoaste mult prea bine increderea pe care ti-o da o Dacia in utilizarea de zi cu zi. Nu trebuie sa vina un mucos de pe bancile scolii sa ne spuna ce este sau ce nu este Dacia.
O variantă Stepway și pentru Logan, oare?
Este fie cum spuneti dumeavoastra, fie ne confruntam cu a doua categorie care huleste Dacia. A celor care-si taraie rablele sh si pun carburant de 20 de RON, dar privesc de sus la "fraierii" care au facut greseala de a da pe un Logan nou o suma pentru care ei ar trebui sa combine telefoane si masini cu numere de Bulgaria mult si bine!
Iti spune ceva denumirea de "Pyeonghwa Hwiparam 1613"??? Ei bine, sub numele asta se vinde in Koreea de Nord VW Jetta.
Dar, sa nu luam doar exemplul nemtilor care, intra-adevar, sunt ceva mai nationalisti si sa ne gandim cate modele Opel se vand sub siglele Vauxhall sau Holden? Si, ca tot ai dat exemplul marcii Renault si coreenii de sud ar trebui sa fie suparati pentru ca fostul Koleos era un Samsung...
Piata dicteaza brandu-ul. Cred ca romanii ar trebui sa fie mandrii ca pe piata Veste Europeana, Dacia se vinde sub denumirea de "Dacia".
La urma urmei prima Dacie nu era altceva decat un Renault. Asta nu inseamna ca francezii aveau motive sa se simta raniti in orgoliul lor nationalist, care, crede-ma, nu e unul mic.
Eu spuneam ca masina asta nu are caroserie galvanizata si intra rugina in ea in cativa ani. Si la fel si cu airbagurile. Nu se oferă airbaguri cortina, dar se oferă dotari de fitze gen navigatie sau cutie robotizata. Nu trebuie sa fii mucos (si nici frustrat) ca sa vezi niste lucruri. Nu este o enigma de ce Dacia oferă preturile astea. Dar sa te apuci sa explici asta unor frustrati care nu vad dincolo de o navigatie si pilot automat pe o masina de 10-11000 de euro, crezand ca si-au luat ceva de 15-16000 de euro fiind mai destepti, e deja o lupta pierduta. La 11-12000 de euro alternativele nu au navigatie, dar compensează cu alte lucruri mai utile. E trist cand mai ai de plătit la banca si tu vezi rugina in aripi, nu crezi? Dacia oferă cea mai mica garantie anticoroziune din Europa. Te-ai intrebat de ce? Dar nu conteaza. "In 200 de metri, virati la dreapta".
Din punctul meu de vedere ar trebui sa faceti in asa fel incat nimeni sa nu poata posta altfel decat logat.
@@daciot
Frustrare dovedesc cei ca tine care sunt atat de plini de ei incat cred ca stiu ce-i mai bine pentru restul lumii.
Treaba asta cu masinile nu-i asa de simpla cum cred unii, sa stii... Nu stiu unii de ce au impresia ca lucrurile sunt foarte simple...
Dar pana la urma Renault a facut ce au vrut clientii. Iar daca clientii considera ca sunt mai bune o navigatie, o cutie robotizata si o caroserie in care intra rugina dupa cativa ani. Nu conteaza. Dotările cool sunt mai importante.
Dar bine, sunt o grămadă de indivizi (frustrați, invidioși, cârcotași etc.) care fac mereu pe interesanții. Mai nou le-a închis Dacia gura de tot și a adus cam tot ce au cerut: senzor de temperatură exterioară, comenzi geamuri pe uși, climă automată, navigație, cutie automatizată. Ei bine nu, ei tot se leagă de ce mai pot: că nu sunt airbag-uri cortină (bine, nu le-a explicat nimeni că o mașină cu airbag lateral de generație nouă poate fi mai sigură decât unele de generație mai veche care au și cortină) sau că au mai ruginit pe la ciobituri.
Oricum, cine a trecut de faza cititului din broșuri și a vorbitului din auzite știe ce să aștepte de la o Dacia.
Evident, sunt 100% de acord cu Daciot80.
In ceea ce privesc carcotasii care vor, dar nu vor cumpara niciodata o Dacia (vorbind despre ipocrizie), pot sa le spun ca Dacia are un nivel de siguranta foarte corect la banii ei. Pentru cine doreste mai mult poate oricand sa se serveasca din segmentul marcilor de volum. Dar si pretul va fi pe masura.
Comparatiile fortate intre un Dacie de BUGET in configurata intr-o echipare high-end, VERSUS o masina de VOLUM entry-level, intotdeauna vor fi amuzante pentru cine pricepe imaginea de ansamblu.
Same old story...Amatorisme !
Nu e pornita "toata lumea" impotriva masinilor Dacia. Sunt cativa frustrati care, asa cum spuneam mai sus, stiu ce-i mai bine pentru restul lumii, iar, de obiciei, cei care sunt mai vocali par a fi mai multi, Nu-i chiar asa.
@Scrooge
Mie mi se pare normal sa-ti asumi ce spui, A introduce o parola nu-i un capat de tara cu atat mai mult cu cat exista acea setare care sa permita site-ului sa ti-o memoreze. Nu doar ca cei care injura copios pot fi sanctionati prin blocarea userului dar este de evitat situatia in care un baiat buna vrand sa te ponegreasca si stiind ca tu postezi nelogat, se foloseste de nick-ul tau si-i injura pe altii.
Faza cu traficul nu prea sta in picioare. Si eu accesez site-uri de stiri si le fac trafic, insa pentru ca subiectele de acolo nu mi se par atat de interesante incat sa merite comentate nu imi fac user.
Fratilor, ideea principala, pe care se pare ca multi o scapa din vedere este ca la 6000 si ceva de euro nu poti avea pretentii sa iti iei masina NOUA cu doatari din clasa premium... Vad ca sunt niste cetateni care ar dori ca Dacia sa ofere dotari de Bmw Audi etc la 5000 de euro sau mai putin, ceea ce e absurd. Dacia atat ofera pentru ca e marca low-cost... Cine vrea mai mult, ori ramane doar cu dorinta, ori mai pune 10.000 de euro peste cei 6300-pretul unui Logan echipat cat de cat decent. Eu spun ca o masina noua la 6-7 mii e mult mai ok decat orice alte masini de 10 ani care au fost candva premium...