- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Facelift pentru VW Transporter, Multivan, California si Caravelle
1) Motorizarile sunt slabe. 2) Designul e invechit (chiar si cu face-lift)
3) Daca pui mai mult de 1.000 kg pe ea merge ca o caruta.
4) Sincer.....nu imi place cum arata.
1) 220 Nm ofera cel mai mic motor t-i se pare putin/slab? Prietene astea sunt facute sa care marfa nu sa faci liniute cu ele.
2) Tu cum ai vrea sa arate o utilitara? ca un Lambo ?.
3) Zii tu alta utilitara care dupa 1.000 kg pe ea sa nu se comporte ca o caruta ?.
4) Poftim un creion,acuma baga-te si fa-o dupa gustul tau.
1. Motorizari slabe? 85CP din 2.0L fara turbina. Altii, din 16.1L scot 540CP. Or fi stiind ei ceva.
2. Design, as as zice ca e antic, nu invechit.
3. Daca pui mai mult de 1 tona pe o masina cu sarcina utila de 650Kg va merge mult mai prost ca Dacia papuc
@ Moskovitz (ce inspiratie nefericita)
180 CP sunt putini pe o asemenea masina? Da-mi exemplu de masini din aceeasi categorie care au motoare mai puternice...si tractiune integrala...si DSG...
Peste 1000 de kilograme? Sarcina utila e mai mica de 1000 de kg. Daca tu pui peste 1000 de kg inseamna ca IQ-ul tau e mai mic de 20. Ramane de vazut cu cat...
@ Stelian_Opincariu
Daca eram in locul tau, treceam pe cealalta parte a drumului...Have fun with your new pal!
- Marfa
- Pasageri
- Mixt
- Business Class (gen Mercedes Vito Lux)
De unde apar si motorizari foarte puternice si optionale gen "sistem de sunet Dynaudio, de navigatie prin satelit cu touch-screen, de aer conditionat complet automat"
@Stelian_Opincariu - NU VW este cea mai tare marca Europeana, asta e doar o falsa imagine de piata construita de foarte multi oameni care s-au urcat din Dacie in VW si l-i s-a parut ca masina este Dumnezeu pe pamant, ei nemaiconducand nicio alta masina, sa poata face comparatie cu ceva intradevar BUN. Cele mai bune masini Europene sunt Mercedes, Volvo, Jaguar, SAAB, Porsche, Bentley. Poate daca cei orbiti de VW TDI are avea curajul sa detina una din cele de mai sus, nu ar mai ridica atata in slavi orice este scos din fabrica VAG.
@ cozappz - Masinile de transport nu sunt facute pentru liniute si batut recorduri la acceleratie, ele sunt facute pentru rezistenta in timp la km multi ,exploatare si consum mic. Multi transportatori cumpara masini de marfa cu motorizari fara turbo pentru ca rezista la mult mai multi km si au consum mai scazut si o problema in minus, pentru ca turbinele mai si cedeaza. De ce crezi ca motorul acela de 16 litrii fara turbo , care il gasesti cam la toti fabricantii de camioane, merge pana la 4 milioane de KM, iar Turbo diesel nu vezi trecute de 1 milion. Pentru ca ala e scopul pentru care au fost construite.
P.S. Nu va chinuiti sa ma injurati si sa ma convingeti ca VW ar fi bun, doar pentru ca v-am enervat ca v-am spus adevarul.
Totusi Volvo pune turbine VGT pe motoarele alea de 700 CP (care chiar fac 4 milioane de Km) de pe FH16. Probabil ca ale lor sunt muult mai fiabile decat Garret-urile puse pe VW (din cate stiu, turbinele facute de Garret la Turbomecanica sunt destul de fiabile).
Incercati sa comentati doar la subiectul articolului, respectiv facelift-ul pe care l-au primit modelel Volkswagen Transporter, Multivan, California si Caravelle.
Multumesc.
Stiu ca noile motorizari VW sunt CR, pentru ca si ei au recunoscut ca nu mai pot avansa tehnologia TDI, si totusi, din nou revin cu acelasi aspect, ca multi ridica in slavi vechile TDI si le considera mult peste concurenta.
Pe capitolul turbine si motorizari de camioane nu vreau sa mai dezvolt nicio idee, sunt prea multe aspecte care trebuie luate in considerare si nu vom termina niciodata discutia.
si ca se revin on-topic, nu vad nicio poza din spate, a suferit si el modificari?
Faceliftul operat nu va atrage sau respinge clientii pt ca masinile astea se cumpara din motive practice nu estetice.
DAR TRONCANE CA DRACU DE CE?este cumparat din germania