Facelift pentru VW Transporter, Multivan, California si Caravelle
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen a dezvaluit astazi oficial faceliftul operat pe modelul utilitar T5, care vine disponibil in variantele de caroserie Transporter, Multivan, California si Caravelle. Toate cele patru derivatii ale modelului vor fi expus in toamna aceasta la Frankfurt cu o serie de revizuiri majore, aduse gamei de motorizari si aspectului general.
Pentru a pastra si promova in continuare filosofia DNA a brandului german, noile modele au primit un aspect frontal nou, similar cu cel regasit pe Golf si Polo. Blocurile optice au fost redesenate iar grila frontala a fost si ea modificata pentru a se alinia noilor tendinte de design.
Sub capota modelelor se vor afla mai multe motorizari diesel cu patru cilindri si tehnologie common-rail. Asadar, clientii pot opta pentru propulsorul 2.0 TDI capabil sa dezvolte 85, 105, 140 si 180 de cai putere. Versiunea diesel de top va dispune de o dubla supraalimentare si va putea livra pana la 400 de Nm de la numai 1500 de turatii. Celelalte versiuni ofera 220 Nm de la 1250 rpm, 250 Nm de la 1500 rpm si 340 Nm la 1750 rpm.
Comunicatul de presa al nemtilor anunta o imbunatatire cu 10% a valorilor consumului si emisiilor. Spre exemplu, versiunea de 180 de cai putere, conectata la o cutie automata cu sapte rapoarte, poate obtine un consum mai mic cu 1.9 litri decat generatia trecuta, cuplata la o cutie automata cu sase rapoarte.
Noile modele vor beneficia optional de sistemul de tractiune integrala 4Motion, de cutia automata DSG, de ESP, de asistenta la pornirea din rampa si de senzori de avertizare a depasirii benzii de mers. Tot in lista de optionale, clientii vor putea regasi un senzor care monitorizeaza unghiul mort al masinii.
Aspectul exterior poate fi modificat prin adaugarea unui set de jante din aliaj cu dimensiuni de 16,17 sau 18 inch, in timp ce la interior pasagerii se vor bucura de un sistem de sunet Dynaudio, de navigatie prin satelit cu touch-screen, de aer conditionat complet automat si de un volan nou, cu trei spite.
via | Volkswagen
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
1) Motorizarile sunt slabe. 2) Designul e invechit (chiar si cu face-lift)
3) Daca pui mai mult de 1.000 kg pe ea merge ca o caruta.
4) Sincer.....nu imi place cum arata.
1) 220 Nm ofera cel mai mic motor t-i se pare putin/slab? Prietene astea sunt facute sa care marfa nu sa faci liniute cu ele.
2) Tu cum ai vrea sa arate o utilitara? ca un Lambo ?.
3) Zii tu alta utilitara care dupa 1.000 kg pe ea sa nu se comporte ca o caruta ?.
4) Poftim un creion,acuma baga-te si fa-o dupa gustul tau.
1. Motorizari slabe? 85CP din 2.0L fara turbina. Altii, din 16.1L scot 540CP. Or fi stiind ei ceva.
2. Design, as as zice ca e antic, nu invechit.
3. Daca pui mai mult de 1 tona pe o masina cu sarcina utila de 650Kg va merge mult mai prost ca Dacia papuc
@ Moskovitz (ce inspiratie nefericita)
180 CP sunt putini pe o asemenea masina? Da-mi exemplu de masini din aceeasi categorie care au motoare mai puternice...si tractiune integrala...si DSG...
Peste 1000 de kilograme? Sarcina utila e mai mica de 1000 de kg. Daca tu pui peste 1000 de kg inseamna ca IQ-ul tau e mai mic de 20. Ramane de vazut cu cat...
@ Stelian_Opincariu
Daca eram in locul tau, treceam pe cealalta parte a drumului...Have fun with your new pal!
- Marfa
- Pasageri
- Mixt
- Business Class (gen Mercedes Vito Lux)
De unde apar si motorizari foarte puternice si optionale gen "sistem de sunet Dynaudio, de navigatie prin satelit cu touch-screen, de aer conditionat complet automat"
@Stelian_Opincariu - NU VW este cea mai tare marca Europeana, asta e doar o falsa imagine de piata construita de foarte multi oameni care s-au urcat din Dacie in VW si l-i s-a parut ca masina este Dumnezeu pe pamant, ei nemaiconducand nicio alta masina, sa poata face comparatie cu ceva intradevar BUN. Cele mai bune masini Europene sunt Mercedes, Volvo, Jaguar, SAAB, Porsche, Bentley. Poate daca cei orbiti de VW TDI are avea curajul sa detina una din cele de mai sus, nu ar mai ridica atata in slavi orice este scos din fabrica VAG.
@ cozappz - Masinile de transport nu sunt facute pentru liniute si batut recorduri la acceleratie, ele sunt facute pentru rezistenta in timp la km multi ,exploatare si consum mic. Multi transportatori cumpara masini de marfa cu motorizari fara turbo pentru ca rezista la mult mai multi km si au consum mai scazut si o problema in minus, pentru ca turbinele mai si cedeaza. De ce crezi ca motorul acela de 16 litrii fara turbo , care il gasesti cam la toti fabricantii de camioane, merge pana la 4 milioane de KM, iar Turbo diesel nu vezi trecute de 1 milion. Pentru ca ala e scopul pentru care au fost construite.
P.S. Nu va chinuiti sa ma injurati si sa ma convingeti ca VW ar fi bun, doar pentru ca v-am enervat ca v-am spus adevarul.
Totusi Volvo pune turbine VGT pe motoarele alea de 700 CP (care chiar fac 4 milioane de Km) de pe FH16. Probabil ca ale lor sunt muult mai fiabile decat Garret-urile puse pe VW (din cate stiu, turbinele facute de Garret la Turbomecanica sunt destul de fiabile).
Incercati sa comentati doar la subiectul articolului, respectiv facelift-ul pe care l-au primit modelel Volkswagen Transporter, Multivan, California si Caravelle.
Multumesc.
Stiu ca noile motorizari VW sunt CR, pentru ca si ei au recunoscut ca nu mai pot avansa tehnologia TDI, si totusi, din nou revin cu acelasi aspect, ca multi ridica in slavi vechile TDI si le considera mult peste concurenta.
Pe capitolul turbine si motorizari de camioane nu vreau sa mai dezvolt nicio idee, sunt prea multe aspecte care trebuie luate in considerare si nu vom termina niciodata discutia.
si ca se revin on-topic, nu vad nicio poza din spate, a suferit si el modificari?
Faceliftul operat nu va atrage sau respinge clientii pt ca masinile astea se cumpara din motive practice nu estetice.
DAR TRONCANE CA DRACU DE CE?este cumparat din germania