Electricul Polestar 2 a debutat în 2019 și este disponibil în 27 de piețe globale. Spre finalul anului trecut, modelul cu zero emisii a depășit borna de 100.000 de exemplare produse.
Acum, suedezii anunță un facelift care vine cu o serie de noutăți. Inclusiv motoare mai puternice.
Înainte, însă, hai să trecem în revistă îmbunătățirile de ordin estetic. Avem o grilă frontală inspirată de Polestar 3, care ascunde așa numita SmartZone, și un set de jante forjate, cu diametrul de 20 de inch. Acestea din urmă sunt opționale.
Așadar, în standard, Polestar 2 vine echipat tot cu jante de 19 inch.
MOTOARE NOI ȘI VERSIUNI CU ROȚI MOTRICE SPATE
Atât versiunile cu un singur motor electric cât și cele cu două, au primit unități electrice noi, mai puternice decât înainte. Marea noutate este că versiunea de bază are acum roți motrice spate.
Noul Polestar 2 Standard Range Single Motor oferă 272 CP, 490 Nm, o baterie de 69 kWh și o autonomie maximă de 518 kilometri. Repriza 0-100 km/h durează 6.4 secunde.
Acumulatorul poate fi încărcat la prize rapide cu puteri de până la 135 kW.
Versiunea Long Range Single Motor are tot roți motrice spate, iar unitatea electrică dezvoltă 299 CP și 490 Nm. În aceste condiții, atinge 100 de km/h în 6.2 secunde.
BATERIE DE 82 KWH
Este echipată cu o baterie nouă, de 82 kWh, care promite o autonomie de până la 635 de kilometri cu o singură încărcare.
Același acumulator echipează și versiunea Long Range Dual Motor. Cei care o aleg vor primi 421 CP, 740 Nm, tracțiune integrală și o autonomie de până la 592 de kilometri.
Cel mai puternic Polestar 2 este versiunea Long Range Dual Motor cu Performance Pack. Acesta oferă 476 CP și 740 Nm, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 4.2 secunde.
În cazul său, bateria de 82 kWh promite o autonomie de 592 kilometri.
Toate versiunile echipate cu acumulatorul mai mare suportă încărcare DC la 205 kW.
MAI MULTE DOTĂRI ÎN STANDARD
Pe lângă toate acestea, Polestar 2 facelift oferă mai multe dotări în standard.
Spre exemplu, lista include acum zonă de încărcare wireless pentru telefonul mobil, cameră video la 360 de grade, Adaptive Cruise Control, Blind Spot Information System, Cross Traffic Alert și Rear Collision Warning and Mitigation.Varianta îmbunătățită a modelului suedez poate fi deja comandat, iar prețurile pornesc de la 50.190 de euro și ajung până la 64.690 de euro. Primele exemplare vor fi livrate în al treilea trimestru din 2023.
via Polestar
Adica un consum de 12,9 kWh/100km???? Mai baieti, chiar nu va e deloc rusine, cum sa consume o astfel de masina atat de putin? Ca sa nu mai spun ca bateria aia are 82 brut, vreo 77 util si rezulta un consum de 12,1.. o dati in prosteala pe fatza, serios acum :(