Kia Niro a fost lansat oficial în 2016 în cadrul Salonului Auto de la Geneva, iar în tot acest timp a adunat peste 270.000 de comenzi la nivel global. Dintre acestea, 100.000 de unități au ajuns în Europa, SUV-ul producătorului asiatic reușind performanțe bune pe majoritatea piețelor de pe Bătrânul Continent.
Deși au trecut doar trei ani de la debut, oficialii Kia au decis să vină cu o serie de îmbunătățiri pentru Niro. Din punct de vedere estetic, Niro facelift primește spoilere modificate, proiectoare îmbunătățite și stopuri restilizate. Clienții vor putea comanda acum jante restilizate cu dimensiuni cuprinse între 16 și 18 inch.
Pentru interior, constructorul asiatic a pregătit materiale mai moi, dar și o nouă versiune a sistemului de infotainment. Standard, Niro facelift este echipat cu un ecran central cu diagonala de 8 inch și cu un instrumentar de bord care integrează un display de 4.2 inch. De asemenea, clienții vor avea la dispoziție un ecran central de 10.25 inch și un instrumentar digital de bord cu diagonala de 7 inch.
În plus, Kia anunță posibilitatea comandării unor padele pentru schimbarea treptelor de viteză.
Niro facelift va fi conectat în permanență mulțumită sistemului UVO Connect care oferă diverse informații în timp real.Constructorul sud-coreean a pregătit și câteva îmbunătățiri în dreptul sistemelor de siguranță. Clienții vor putea comanda următoarele tehnologii: Smart Cruise Control cu funcție Stop&Go, Lane Following Assist, Forward Collision-avoidance Assist, Lane Keeping Assist, Driver Attention Warning, High Beam Assist, Blind-Spot Collision Warning și Rear Cross-Traffic Collision Warning.
În ceea ce privește motorizarea, Kia nu a operat modificări. Astfel, Kia Niro hibrid va fi echipat cu același sistem electric+benzină de 1.6 litri și o baterie de 1.56 kWh. În cazul lui Niro PHEV (plug-in hybrid), sistemul de propulsie vine în aceeași configurație amintită mai sus, capacitate acumulatorului fiind de 8.9 kWh. Autonomia în modul electric a lui Niro PHEV este de până la 65 de kilometri în regim urban, conform ciclului de testare WLTP.
În regim mixt, autonomia electrică ajunge la 49 de kilometri (WLTP). Indiferent de versiunea aleasă, producătorul asiatic propune o transmisie automată cu șase trepte.
Comentarii (1)