La trei ani de la lansarea noii generații, Mazda3 primește un facelift estetic minor dublat de o serie de update-uri tehnologice care aliniază compacta japoneză la cerințele actuale ale pieței. Modificările sunt valabile pentru ambele versiuni de caroserie, hatchback și sedan.
Schimbările estetice sunt mai degrabă sumare, cea mai vizibilă fiind apariția unui spoiler frontal nou care iese în evidență prin zona cromată care leagă blocurile optice de grilă. Și spoilerul spate este ușor modificat, însă un ochi neantrenat nu va face niciodată diferența dintre versiunea pre- și post-facelift. La interior, schimbările sunt și ele mai degrabă subtile: în afară de un volan nou, câteva inserții pe bord, frână de mână electronică pe versiunile de top și de sistemul Head-Up Display color îmbunătățit, lucrurile rămân nemodificate.
Mai mult dinamism în viraje
Cea mai importantă adăugire vine în zona tehnică, Mazda anunțând că Mazda3 facelift va beneficia de apariția sistemului G-Vectoring Control (GVC), un sistem care utilizează un computer pentru a coordona unghiul direcției cu nivelul de cuplu transmis roților la rularea sportivă în viraje, mașina reușind astfel să controleze mai bine forțele laterale care apasă asupra sa.
Pe scurt, GVC simulează o distribuție mai bună a maselor la virare, limitând cuplul trimis roților motrice și așezând astfel greutatea pe roțile din față.
Mașina realizează astfel imperceptibil, în 50 de milisecunde, ceea ce șoferul poate face doar scoțând piciorul din pedala de accelerație. Mazda spune că a lucrat 8 ani la acest pachet care îmbunătățește comportamentul dinamic al mașinii.Alte schimbări tehnice
Alte îmbunătățiri tehnice implică adoptarea unui pachet avansat de frânare automată în oraș, sistemul Mazda fiind acum capabil să opereze între 4 și 80 de kilometri pe oră (segmentul anterior era 4-30 km/h). Mai mult, pachetul denumit oficial Smart City Brake Support recunoaște și pietonii și poate frâna automat în caz de necesitate.
Luminile lui Mazda3 facelift au primit și ele o îmbunătățire majoră, farurile LED adaptive care ajustează automat cele patru segmente care formează fasciculul frontal pentru ca mașinile din față să nu fie deranjate.
La nivel de motorizări, gama Skyactiv-G pe benzină (1.5 de 100 CP și 2.0 de 120 și 165 CP) sau dieselul Skyactiv-D de 2.2 litri și 150 CP vor fi ajutate de apariția unui diesel de 1.5 litri care dezvoltă 105 CP și care și-a făcut încălzirea până acum pe frații mai mici Mazda2 și CX-3.
Debutul european al noului Mazda3 facelift va avea loc în toamna acestui an, după ce mașina va fi prezentată la Salonul Auto de la Paris.
Atunci un seat este sicriu de VW combinat cu skoda.
Ori esti spalat pe creier ca un corporatist, ori esti frustrat ca n-ai avut un VW in viata ta si aspiri la el......:) Cititi naiba internetul, forumurile, intrebati oameni avizati.....dreaq, mitul german e mort de mult, dar lumea crede prosteste in el no matter what.....dieselgate, lanturi cazute, turbine defectate....etc....
VW are : Phaeton , Touareg v6 TDI , Passat CC, Passat B8 BI-TDI si Golf 7 care asa cum s-a referit un oficial, Golf 7 ofera calitatea unui Mercedes E class ( subiect automarket ) . Adica calitate premium la pret de volum. Numai daca intri in Golf si pipai elementele diverse ti se scufunda degetele in materiale moi de buna calitate.
alex
Dragul meu, am avut VW B5 Passat cu motorul W8 de 275CP un model superior unui Mercedes c ddin acelasi an de fabricatie cu el.
Profesorul in motoare economice si performante si fiabile? Phahaha, ce m-ai facut sa rad.
Vise taica, vise.
Tu ai auzit de tehnologia CR ? Documenteaza-te cine a inventat-o. De 1.9 TDI ai auzit ? Motorul ala e prezent pe multe masini ale grupului si au fara probleme 400.000 km , abia si-au dat drumul la motor cum s-ar zice de catre proprietari. In traducere libera : motorul se simte ca in prima zi de achizitie cand avea 0 km.
Dati-i apa la moara narodului!
Narod inseamna popor. E cuvant rusesc.
Faptul ca mai sunt si altii care aprecieaza VW nu inseamna ca sunt aceeasi. Ceea ce am zis nu-i nici o prefacatorie , e un caz real.
VW castiga inca de ani buni Engine Of The Year
http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-a-castigat-motorul-anului-2009-22026.html
http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-golf-devine-prima-masina-non-nipona-care-castiga-titlul-masina-54182.html
Vw a fost primul constructor care a introdus platforma modulara ( MQB )
https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_MQB_platform
Mai vrei inovatii ?
Tehnologia CR dezvoltata in premiera de catre VW
Tehnologia downsizingului dezvoltata de VW
Le-as lua pe rand sa iti demonstrez ca esti pe langa fenomenul auto, dar are sens? Esti capabil sa intelegi?
@Automarket: WTF? Va doriti ce? Puteti edita comentariul meu, dar chiar aveti o problema!
Si totul, la un articol despre Mazda! Care a pus 2 turbine pe diesel de ceva timp, care a egalizat rapoartele de compresie intre diesel si benzina, care nu foloseste ad-blue pentru a obtine Euro6 pentru motoarele sale, etc. Si care nu arata ca o papusa matrioshka. Te uiti la un model de la 100m si nu stii care este!
"VW are : Phaeton , Touareg v6 TDI , Passat CC, Passat B8 BI-TDI si Golf 7 care asa cum s-a referit un oficial, Golf 7 ofera calitatea unui Mercedes E class ( subiect automarket ) . Adica calitate premium la pret de volum. Numai daca intri in Golf si pipai elementele diverse ti se scufunda degetele in materiale moi de buna calitate."
Lucrez intr-un domeniu care se ocupa cu dezvoltarea si productia de piese interioare ale unor masini începând de la C class, seria 3, a4 pana la Maybach sau Veyron, precum si masini gen bmw i3.
Calitatea lui vw golf 7 comparabila cu E class este doar in închipuirea dumneavoastra.
The quality of feel pe care trebuie sa o ofere aceste componente nici in ruptul capului nu se compara vw si audi cu mercedes.
Am condus masini din 2015-2016 de la bmw , mercedes, audi, vw cat si i3. La diesel mercedes si bmw da lectii dure celor de la vw, si audi (putere, rafinament si capacitatea de a tura aproape ca un benzinar la mercedes si bmw). Audi si vw din interior cu geamurile inchise suna ca niste tractorase, masini de 2015!!!! Aproape noi cu sub 20000 km.
Stabilitate pe autostrada bmw si mercedes din nou pe plus.
Si totusi sunt fan japoneze. :)
O zi buna. :)
De asemenea, in blocurile optice spate lampa pentru marsarier de pe partea soferului a devenit lampa de semnalizare in conditii de ceata, in sensul ca aceasta este acum de culoare rosie.
Per total, un hatchback foarte reusit si placut de privit, cu motorizari ce continua sa fie foarte interesante.
Se practica stergerea comentariilor? din cate stiu nu am jignit in ceea ce am scris.