Facelift fără schimbări estetice pentru Lexus LC: suspensii modificate, masă totală mai mică și conexiuni Apple CarPlay și Android Auto

de Cornel Șocariciu
Vineri, 10.04.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lexus a pregătit o serie de îmbunătățiri pentru LC. Modelul producătorului nipon nu are parte de modificări estetice, însă va fi disponibil cu o suspensie ceva mai rigidă, cu transmisii reglate pentru performanțe îmbunătățite și cu un sistem de infotainment compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto.

Lansat în 2016 în cadrul Salonului Auto de la Detroit, Lexus LC rămâne și astăzi unul dintre cele mai nebune GT-uri de pe piață. Acum, producătorul nipon a pregătit o serie de îmbunătățiri pentru sportiva din gamă.

Facelift-ul pregătit de Lexus nu include și schimbări estetice. Totuși, japonezii propun o paletă de culori îmbogățită cu două nuanțe (una dintre acestea se numește Terrane Khaki și a fost disponibilă până acum doar pe LC Limited Edition), un plafon din plastic ranforsat cu fibră de carbon (opțional) și jante cu design nou cu diametrul de 20 și 21 de inch.

Lexus LC facelift va fi disponibil standard cu un ecran central de 10.3 inch, iar sistemul de infotainment va fi compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto. Totodată, niponii au pregătit două culori noi pentru tapițerie: Flare Red și Manhattan Orange.

Inginerii Lexus au acordat o atenție deosebită suspensiilor lui LC. Aceștia au integrat o serie de elemente din aluminiu, arcurile sunt acum mai ușoare, iar barele antiruliu mai rigide.

Mulțumită noilor modificări operate la nivelul suspensiei, inginerii au reușit să reducă masa totală cu aproape 10 kilograme.

Niponii menționează cu au modificat software-ul care controlează sistemul Active Cornering Assist și au recalibrat și sistemul de direcție integrală, toate acestea pentru un comportament dinamic și mai bun.

Motorizările nu au suferit modificări, Lexus LC urmând să fie disponibil în continuare în versiunile LC500 (V8 de 5.0 litri cu 477 CP) și LC500h (sistem hibrid cu motor V6 de 3.5 litri cu 359 CP). Cu toate acestea, producătorul japonez spune că transmisiile celor două versiuni au fost îmbunătățite pentru a oferi un răspuns și mai plăcut atunci când șoferul abordează un stil de conducere sportiv.

Comentarii (4)

  • Laurentiu 29
    Superba masina !.....nu vorbesc de 0-100/ vmax / portbagaj / etc....doar de proportii, design, prezenta pe sosea.....e doar opinia mea
    16 2
  • fan skoda
    Nici nu era nevoie de schimbari estetice. Doar cateva imbunatatiri la interior, tehnica, era nevoie. Si au facut. Interiorul era frumos si inainte, dar a avut nevoie de niste schimbari, imbunatatiri. Design-ul este foarte frumos. Si este foarte bine ca nu au facut schimbari estetice. Este foarte frumoasa aceasta masina !
    8 3
  • Masina asta mi se pare exact ca o femeie tanara,cu corpul frumos,aranjata cu gust dar cu moaca urata.Genul ala,o strica fatza.
    4 14
  • Una dintre cele mai reusite coupe-uri in ultimi 15 ani. Arata mult mai bine in realitate. Arata atat de bine ca de cate ori vad una sunt tentat sa o cumpar. Cea mai reusita integrare a grilei din toate linia Lexus. Iar interiorul dupa parerea mea este cel mai reusit din toate coupe-rile sportive de lux in momentul asta pe piata. Iar asta vine din partea unuia care nu este mare admirator al esteticii auto japoneze.
    16 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru