Fabricile din China nu pot tine pasul cu cererea de masini noi
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Fabricile Nissan, Ford si Honda din China nu reusesc sa faca fata cererilor de automobile noi. "Inainte, puteai sa-ti cumperi masina imediat. Acum trebuie sa o comanzi si dupa aceea sa astepti", spune Pan Xiaowei, care a asteptat trei luni pentru un Nissan Tiida.
"Bazandu-ne pe rata actuala de crestere, capacitatea celor doua fabrici ale noastre nu va fi de ajuns ca sa acoperim cererile viitoare", declara Nigel Harris, manager general al aliantei dintre Ford si Chongqing Changan Automobile Co.
Nissan isi extinde fabrica din provincia Hubei pentru a creste capacitatea de productie a acesteia de la 430.000 de masini anual la 600.000. "In fabrica se lucra in mod normal in doua schimburi. Acum se lucreaza in trei schimburi. Producem masini aproape 24 de ore pe zi si tot nu facem fata cererilor", spune Kana Minamidate, purtatoarea de cuvant a companiei Nissan.
Cu ajutorul noilor pachete de stimulare a vanzarilor auto oferite de guvernul Chinei, din ce in ce mai multi chinezi isi permit un automobil.
Astfel, vanzarile de masini noi au crescut si in provincii, nu doar in Shanghai sau Beijing. Pan, care locuieste intre Beijing si Shanghai spune ca multe familii din China au acum doua masini. "Pana acum, doar directorii si managerii isi permiteau masini, dar acum si profesorii sau functionarii isi pot permite masina", spune ea.via | chinacartimes.com
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (2)