Fabricile din China nu pot tine pasul cu cererea de masini noi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Fabricile Nissan, Ford si Honda din China nu reusesc sa faca fata cererilor de automobile noi. "Inainte, puteai sa-ti cumperi masina imediat. Acum trebuie sa o comanzi si dupa aceea sa astepti", spune Pan Xiaowei, care a asteptat trei luni pentru un Nissan Tiida.
"Bazandu-ne pe rata actuala de crestere, capacitatea celor doua fabrici ale noastre nu va fi de ajuns ca sa acoperim cererile viitoare", declara Nigel Harris, manager general al aliantei dintre Ford si Chongqing Changan Automobile Co.
Nissan isi extinde fabrica din provincia Hubei pentru a creste capacitatea de productie a acesteia de la 430.000 de masini anual la 600.000. "In fabrica se lucra in mod normal in doua schimburi. Acum se lucreaza in trei schimburi. Producem masini aproape 24 de ore pe zi si tot nu facem fata cererilor", spune Kana Minamidate, purtatoarea de cuvant a companiei Nissan.
Cu ajutorul noilor pachete de stimulare a vanzarilor auto oferite de guvernul Chinei, din ce in ce mai multi chinezi isi permit un automobil.
Astfel, vanzarile de masini noi au crescut si in provincii, nu doar in Shanghai sau Beijing. Pan, care locuieste intre Beijing si Shanghai spune ca multe familii din China au acum doua masini. "Pana acum, doar directorii si managerii isi permiteau masini, dar acum si profesorii sau functionarii isi pot permite masina", spune ea.via | chinacartimes.com
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (2)