Torslanda, Suedia este locul care găzduiește fabrica și sediul central pentru cei de la Volvo și care, în curând, va fi gazdă pentru un nou constructor.
Polestar, brandul de performanță al celor de la Volvo, a anunțat că sediul său va fi construit în Torslanda, lângă Volvo, desi modelele sale vor fi construite tocmai în China. Lucrările de construcție ale sediului Polestar vor fi gata pânâ în luna septembrie
Proiectul cuprinde o clădire de birouri de 40.000 de metri pătrați și o zonă de dezvoltare, ambele urmând să asigure spațiul de lucru pentru circa 200 de angajați.
Polestar 1 este primul model de serie lansat sub brandul Polestar. Coupe-ul cu două uși are propulsie hibridă, 600 de cai putere și poate fi comandat din 2019 doar pe internet și pe baza unui abonament pe 2 sau 3 ani.
Polestar 1 beneficiază de un sistem de propulsie hibrid cu motor pe benzină de 2.0 cu 4 cilindri și 343 de cai putere pe puntea față și două motoare electrice de 218 cai putere pentru puntea spate.
El poate parcurge 150 de kilometri în regim full-electric, mai mult decât orice alt hibrid de pe piață, conform companiei.După 2020, Polestar pregătește lansarea lui Polestar 2, un sedan 100% electric, precum și a unui SUV denumit Polestar 3.
Via Carscoops
dar si divizia de performance polestar tot made in china,
se pare ca la chinezi nu le pasa de chestiile astea, nu stiu cum e cu cumparatorii masinilor respective ..
oricum e un semnal clar pt companiile vandute la chinezi, dupa ce vor absorbi tehnologia vor muta tot in china, cine nu vede asta e idealist
Acum in alta ordine de idei e clar ca pe langa profitul scos din vanzarile volvo, cei de la Geely vor prelua si toate solutiile tehnologice de la volvo si le vor implementa pe restul produselor lor. Dar asta e perfect normal si se intampla peste tot.