Industria auto din România se îmbogăţeşte în această săptămână cu o nouă fabrică de componente auto. Producătorul american Federal Mogul va inaugura în 14 aprilie o uzină de ştergătoare auto la Ploieşti.
Noua fabrică are o suprafaţă de 12.000 de metri pătraţi şi va produce ştergătoare pentru constructorii auto, dar şi pentru service-uri independente pe care le comercializează sub brandul propriu Champion. În cadrul uzinei vor lucra 300 de angajaţi care vor produce ansambluri de lame plate pentru ştergătoare de parbriz şi lunetă şi ansambluri de lame convenţionale şi braţe de ştergătoare.
"Inaugurarea la Ploieşti a fabricii de ştergătoare de parbriz reprezintă pasul următor în strategia noastră de a optimiza operaţiunile companiei în Europa. Aceasta va spori competitivitatea pe piaţa internaţională. În acelaşi timp, suntem bucuroşi să susţinem creşterea numărului locurilor de muncă din zonă. Nouă unitate de producţie a creat noi oportunităţi pentru peste 300 de persoane", spune Daniel Ninivaggi, CEO-ul Federal Mogul.Noua fabrică de ştergătoare auto se află în acelaşi parc industrial Ploieşti West Park în care mai deţine şi o fabrică de plăcute de frâne care a fost preluată în 2014. Federal Mogul a fost înfiinţată în 1899 la Detroit şi este un producător de componente auto pentru o gamă variată de constructori şi service-uri, cu 20 de branduri în portofoliu.
Via Federal Mogul
Oare vreo 15-20milioane perechi de stergatoare la ochi pentru poporul roman nu se vor produce ?
2. In al doilea rand "noua fabrica" de langa Ploiesti reprezinta de fapt transferul productiei de stergatoare auto de la uzina din Kunsziget, Ungaria de langa Györ, aflata undeva la jumatatea distantei dintre Budapesta si Bratislava). Si atunci te intrebi, la fel ca si Scorpionul.negru, de ce sa inchizi o fabrica cu peste 10 ani vechime, cu angajati cu experienta si care dispune de o infrastructura net superioara celei din Romania? E posibil sa fie un compromis foarte bun si o investitie care se va amortiza rapid din cauza costurilor de productie mult mai mici decat cele din Ungaria datorat in primul rand salarizarii mult mai slabe de la noi din tara.
3. Aceasta fabrica functioneaza inca de la sfarsitul anului trecut, aceasta marindu-si capacitatea de productie si numarul de angajati lunar. In prezent lucreaza deja aproximativ 300 de angajati, numarul acestora urmand a creste;
4. Fabrica produce stergatoare OE si/sau OES pentru grupurile VAG, GM, PSA Peugeot Citroën, Renault-Nissan, Suzuki, Volvo dar si OEM sub brand propriu CHAMPION dar si pentru alte branduri (Magneti Marelli, Berner, s.a.)
toate componentele sunt testate la seism in mod gratuit prin actiunea cutremurelor vrancene.
Nu stiam ca ei stau in spatele numelui Champion si nici ca faca stergatoare pentru Magneti Marelli si Berner.
O zi buna sa ai. Big Like!
Bati campii rau de tot !
300 de persoane ca faca stergatoare?
Se fac automat in lumea civilizata.