Fabrica Dacia a intrat în vacanţă cu trei zile mai devreme
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
De astăzi până pe 3 ianuarie 2012, fabrica Dacia face pauză de la asamblarea de automobile noi, informează 0-100.ro. Uzina trebuia să oprească asamblarea pe 24 decembrie, dar cererea în scădere pe anumite pieţe a dus la oprirea anticipată a producţiei pentru a evita formarea de stocuri. Cele trei zile de pauză aduc 4.167 de unităţi Dacia în minus faţă de potenţialul maxim al uzinei, dacă luăm în considerare o cadenţă de 1.389 de unităţi pe zi. Ajustarea producţiei este un pas normal pentru o uzină al cărui constructor este cu capul pe umeri, iar celelalte activităţi din uzină se vor adapt în funcţie de comenzile şi acţiunile programate. Secţiile de presaj şi caroserie vor funcţiona în continuare până la data la care era pregătită pauza acestora.
În timp ce Ford nu a produs niciun automobil la Craiova în noiembrie 2011, Dacia a construit mai multe unităţi Duster decât toate celelate automobile din gama sa la un loc, subliniază colegii de la 0-100.ro. Fabrica Dacia din Mioveni a construit 17.281 de unităţi Duster în noiembrie, în timp ce Sandero a obţinut a doua poziţie, cu 7.320 unităţi, iar Logan a fost construit în doar 3.707 unităţi.
Cel mai puţin cerut model Dacia în noiembrie a fost Logan Pick-Up, construit în doar 680 de unităţi. Uzina Roman a construit şi ea 6 vehicule comerciale grele în noiembrie 2011. Producţia de autovehicule la nivel naţional a scăzut cu 0.8 procente în primele 11 luni ale anului în raport cu aceeaşi perioadă a lui 2010.Anul 2012 aduce multe noutăţi pentru Dacia. Pe lângă lansarea lui Lodgy în versiunea de serie, gama Dacia va include cinci nuanţe "mai vii" începând cu toamna anului viitor. Pentru moment, nu există detalii despre respectivele culori, dar nuanţele oferite diferă în funcţie de piaţa pe care va fi oferit vehiculul respectiv. Singurele limite sunt imaginaţia designerilor, preferinţele consumatorilor, tehnologia de aplicare a vopselei prezentă la Mioveni şi costul respectivelor vopseluri.
Via | 0-100.ro
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
-
După mai multe luni de incertitudine, Volkswagen a ajuns într-un final la un acord cu sindicatul IG Metall. Prin urmare, producătorul nu va mai fi nevoit să închidă fabricile din Germania. (21.12)
-
Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat, respectând promisiunea mărcii italiene de a livra primul model 17 decembrie. Proiectul a fost lansat în timpul Marelui Premiu de F1 de la Monza din 2022. (20.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Faptul ca Dacia si-a atins la Mioveni maximul capacitatii de productie si lanseaza un produs special destinat pietelor mature din Vest (monovolumul), face ca linia de fabricatie din Maroc sa fie un pas ABSOLUT NORMAL. Se reduc astfel costurile de transport pentru un model destinat in principal, repet, pietei vest europene! Da, Dacia este o afacere, nu o asociatie de caritate! Crezi ca spui ceva nou? Ce nu stii tu e ca noi avem de profitat si din lansarea monovolumului, pt ca CKD-urile vin din Romania.
Fraieri ca romanii nu gasesti nicaieri. S-au oferit celor de la Renault facilitati incredibile, care au fost platite cu spagi grase, iar ei incep, usor, usor, sa dea chix. Norocul le-a fost tot cu voi, fraierii care ati cumparat Logan si cu marketingul din vest, altfel parteneriatul Dacia-Renault era un fiasco.
Logan/Sandero/Duster masini fiabile? Ma numar printre cei care stiu cate invarteli se fac la Mioveni, pe platforma, ce materiale se folosesc la producerea subansamblelor iar spagile impartite de catre furnizorii agreati trebuiesc "deduse" din pretul final al produselor. Nu mai vorbiti de calitate atata timp cat o bara de Logan se indreapta perfect daca o lasi o zi in soare, iar structura de rezistenta a sasiului este dintr-un banal otel, care nici nu atinge proprietatile comunului OL 45.
Voua ar fi trebuit sa va multumeasca francezii de la Renault, ar fi fost cumparati pana acum fara vanzarea facuta de voi, cei cu ochelari de cal, care vad doar un pret fluturat pe sub nas.
Renault a investit peste 1.5 miliarde de euro, atat in fabrica din Mioveni, cat si in Renault Mecanique Roumanie, Renault Technologie Roumanie, dar si in Centrul de testare de la Titu si Centrul de Design din Bucuresti. In consecinta, Automobile Dacia este principalul exportator si contributor la PIB-ul Romaniei.
Si "fraierii astia care si-au luat Logan" si-au satisfacut o nevoie umana de baza a mobilitatii. Si-au dorit o masina NOUA (ceea ce se traduce prin emisii mai reduse decat la sh), robusta, spatioasa, dar care sa ofere un raport performanta/pret bun si sa aiba costuri mici de intretinere. Faptul ca vrei tu sa negi realitatea romaneasca si te crezi din "cur de domn" nu e nimic nou pentru mine...
Da, Dacia are o gama cu fiabilitate demonstrata de-a lungul timpului in nenumarate studii, articole,interviuri, statistici, teste de anduranta etc. si nimic din ceea ce scrii tu n-o sa schimbe asta. E inutil sa ma apuc sa pun zecile de link-uri care demonstreaza asta. Esti penibil !
Pe orice forum dedicat unei marci sunt cativa care au nimerit masini incalificabil de proaste si care ar da foc fabricii si vanzatorilor daca li s-ar da o gratiere. Este normal, se intampla.
De aici pana la Dacia e de rahat e cale lunga. Daca era atat de generalizat fenomenul dadeau faliment cu modelel venite in garantie sau pur si simplu nu vindeau pentru ca valul de marturii negative era imens.
2. spagi si manevre: pe ce lume traiesti tu cel care spui asta? Ai uitat cand Mercedes era anchetat ca a dat spagi primariilor si guvernelor ca sa le cumpere autobuzele?
3. mutarea fabricii: cine a vorbit de mutare? Stiti voi de la ghicitoare? Unde vreti sa mai fabrice inca un model cand sunt la incarcatura maxima? Daca in timp se va dovedi ca nu mai renteaza sa o tina in Romania o sa o inchida. E afacere nu e fundatia "Ajutati Romania"
Inchid ei uzina in tara mama si visati sa nu inchida la noi. Treziti-va si nu va mai uitati pe OTV sau in paginile Click ca omoara neuronii.
Am cunostiinte germani si francezi (oameni intre 40-50 ani), ei considera DACIA o masina utila, o cumpara nu pentru marea fiabilitate dovedita sau nu. Au de ales la acelasi pret second hand sau Dacia nou nouta cu 3 ani garantie (dupa ce se termina garantia o vand instantaneu)
Maroc am vazut un reportaj in Franta, au uzina la 14Km de mare au facut un drum cu 4 benzi care leaga uzina de port, la noi le trebuie o zi sa iasa din Romania, dar pentru ca o uzina sa devina total functionala (nu vorbesc numai de hale) trebuie timp, deci nu cred ca in urmatorii 5 ani Dacia sa fie afectata, dupa aceea vom vedea
Puterea de cumparare in Germania e infinit mai mare decat in Romania, iar asta se traduce prin faptul ca neamtul isi schimba in medie masina la 3-4 ani, pe cand romanul la 6-7 ani (nu uitati ca sunt multi romani care si-au facut credite pe 7-10 ani). Si romanii ar schimba masina la 3 ani (nu conteaza, autohtona sau straina) daca ar avea bani.
Oricum, indiferent cati bani ar avea, francezii si germanii se gandesc la costuri de intretinere si consum. Deasemenea, indiferent ce zici tu, masina trebuie sa le inspire incredere, iar aici Dacia componente deja testate in cadrul grupului si furnizori cu nume sonore. Un alt factor important e devalorizarea sau cat pierd ei la revanzarea masinii, iar aici pierd putin pt ca si pretul masinii e mic.
Greu de spus, firma mea a cumparat in octombrie din Germania MCV diesel la 4000€ din septembrie 2007 cu 100000 Km, pretul initial a fost 14500€. Masina se comporta bine
Ca masina personala am Dacii din 2001 si apreciez in bine diferenta dintre SuperNova, Solenza, Logan si Dusterul 4x2 pe care il am acum, dar Dacia ramane la stadiul de masina aproape corecta la pretul actual.
Sper ca sa apara adevarati concurenti ca sa pot sa cumpar Dacia mult mai ieftin ca sa treaca la stadiul masina corecta (pe Duster diesel 110Cp am dat 14600€ daca costa 13500€ si nu ar fi zgomotoasa dupa 120km/h ar fi fost super bine)
Trei la mana: deprecierea unei masini e influentata de mai multi factori. O masina forjata pe FIRMA cu multi km la bord intr-un timp relativ scurt, intotdeauna se va devaloriza mai mult decat masina unei persoane fizice, condusa decent. Pana una alta, cauta titlul asta pe Google: "Dacia Sandero - Deprecierea cea mai mică în Germania" si baga la cap! Nu voi pune link-ul, pt ca e de la promotor si mi-l va sterge Automarket.
In fine, in Europa, pe segmentul low-cost, exista concurenti pt Dacia, cum sunt Lada sau masinile chinezesti, dar nu au o oferta demna de luat in serios. Vanzarile vbesc de la sine.
2. nu am zis ca, MCV nu merita 14500, am spus ca Dusterul meu nu merita 14600
3. era persoana fizica care pleca la munca la 95km de unde locuia si lasa si cei 3 copii la scoala in drumul catre munca
4.de studii stupide sunt satul acum Dacia este pe primul loc la calitate maine este cea mai proasta
5. In Germania Dacia se vede atat de mult ca Lada, cele vreo 200000 de Dacii sunt ca o galeata de apa in lacul Tei
ATENTIE nu sunt dintre aia care scuipa pe brandul Dacia dar sunt corect
-o masina mare
-porbagaj -ok
-motorizare - ? 65 , 70 ,90 cp - 10 k cam mult
- foarte putine cu dotare standart cu abs
- intretinere - mare apropiata masinilor de lux
-consum 4 l /100 km daca nu se depaseste 90 km
- nu se poate circula pe atostrada la viteza mai mare de 120 km motorul se supraincalzeste
- reviziile -7.5 km adversarii - de la 15 ooo km - cu preturi egale
- motor galagios
- instabila la viraje
-distributie curea - itretinere crescuta -poate duce la probleme grave prin defectarea ei
- calitate caroserie foarte zlaba dupa doar 2 ani foarte multa rugina
- masina facuta de francezi la un pret foarte foarte mare .