Miza noului Renault Talisman este extrem de mare. Sedanul de segment D trebuie să marcheze revenirea cu succes a francezilor într-un segment în care competiția este extrem de dură și unde activează nume importante ca Mazda6, Volkswagen Passat, Ford Mondeo și Skoda Superb.
Renault Talisman: detalii și imagini oficiale
Pentru a se putea bate cu cei de mai sus, noul Talisman trebuie să fie fără cusur. Iar de asta ne-au asigurat deja oficialii brandului. Carlos Ghosn, președintele Alianței Renault-Nissan, a declarat că noul Talisman este un sedan rafinat, iar Laurens van den Acker, designerul șef Renault, a susținut că noua sa creație a fost creată pentru calitate și că o atenție sporită a fost acordată finisajelor și materialelor.
Pentru a fi siguri că nu dau greș, cei de la Renault au cerut ajutorul unor parteneri cu ceva mai multă experiență în percepția calității. Este vorba despre cei de la Daimler, care au trimis o echipă de experți, obișnuiți cu rigorile calității din gama Mercedes. Echipele au mers la uzina Renault din Douai pentru a face un control al calității, dar și pentru a verifica percepția acesteia. Prin urmare, Talisman mizează pe expertiza lor.
Clienții vor putea lua contact direct cu această nouă rețetă abia în toamna acestui an, atunci când Renault Talisman va fi prezentat oficial în fața publicului, cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt. Tot atunci va fi expus și fratele său mai generos, varianta break a noului Renault Talisman. Debutul comercial, adică startul examenului, va avea loc abia la sfârșitul lui 2015.
O palma rasunatoare peste obrazul lu' infiniti.
In schimb interiorul este facut de coreeni.
Despre ei poti spune ca au testat-o:):P
Oricum interiorul nu este rau de loc, chiar se apropie de premium doar ca exteriorul parca este lipsit de personalitate. Plus schimbarea numelui nu cred ca isi avea rostul.
Vanzarile vor dovedi care este adevarata valoare a Talismanului lui Renault.
2. Pretul de achizitie mai mare, sunt de acord cu tine, dar crede-ma ca se simte diferenta, mai ales pe timp de iarna.Chiar daca este vorba despre un sedan.
3. Cine si-ar lua asa ceva nu s-ar uita nici la consum nici la intretinere, oricum nu ar fi asa de mare diferenta. De fapt diferenta de consum mai ridicata nu se datoreaza doar masei marite ci mai degraba randamentului mai scazut al transmisiei deoarece ai pierderi mai mari fiind vorba de un lant cinematic mai mare. Oricum castigul este in alta parte dar intru in detalii care nu fac obiectul discutiei.
Este adevarat ca cererea nu va fi mare dar ca un constructor de automobile veritabil trebuie sa te respecti si sa dai o replica. Din pacate la capitolul asta nu stau exceptional. Ii mai scoate Nissan din "mocirla" partea asta.
Bafta