Studiu JD Power: şoferii apelează rar sau deloc la tehnologiile noi de pe maşinile lor
Thilo Koslowski, , estimează că 40% din mașinile noi vândute în anul 2020 le vor permite șoferilor să facă cumpărături direct de la volan. Întocmai această funcționalitate va fi vulnerabilitatea pe care o vor ataca hackerii, explică Koslowski. Vulnerabilitatea mașinilor care ar permite efectuarea de cumpărături online ar fi deschisă de momentul în care producătorii de automobile ar echipa planșele de bord cu butoane dedicate de cumpărare sau ar implementa o funcție de plată direct din mașină.
În prezent, smartphone-urile oferă protocoale de comunicare suficient de sigure pentru cumpărături online, dar experții din industrie avertizează că mașinile vor fi verigile slabe în legătura comercială și că vor fi atacate de hackeri. Pe lângă hackeri, companiile bancare doresc să se implice cât mai puternic în tehnologia care le va permite șoferilor să facă cumpărături de la volan. Visa a dezvoltat deja o aplicație care să funcționeze atât pe smartphone, cât și pe bordurile mașinilor cu sisteme multimedia conectate la internet prin care șoferul să poată plăti automat carburantul alimentat la benzinărie, parcarea și restaurantele la care șoferul este servit la geamul mașinii.Via Automotive News (înreg.) | Sursă foto
Comentarii (0)