Noul Bentley Flying Spur Hybrid a debutat la începutul lunii iulie. Limuzina britanică este echipată cu un motor V6 de 2.9 litri, pe benzină, și o unitate electrică. Ansamblul dezvoltă în total 544 CP și 750 Nm, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 4.3 secunde.
Din pachet mai face parte și o baterie de 14.1 kWh. Autonomia în modul 100% electric este de până la 40 de kilometri.
Acum, producătorul britanic a luat un exemplar Flying Spur Hybrid și l-a folosit într-un experiment pentru a arăta că biomasa este un combustibil al viitorului.
În cadrul acestui experiment, limuzina a traversat Islanda fără oprire, parcurgând 733 de kilometri folosind un mix de biocombustibil și energie electrică din surse regenerabile (de la centrala geotermală Svartsengi).
În acest fel, susține Bentley, Flying Spur Hybrid a emis cu 45% mai puține emisii de CO2 pe acest traseu, comparativ cu o mașină cu motor pe benzină convențional.
via Bentley
Apoi 40 km range electric pentru PHEV atât de greu şi mare, real poate 30.... seamănă cu AMG ăla cu 12 km range electric :)))
Şi în final, reducere de 45% emisii .... este o reducere dar nu înseamnă ZERO EMISII !
Plus că e făcut pe distanţă mică cu bateria electrică de fapt care a făcut munca de a reduce la 45%
Bleah
Plus că la cât de multe Bentley circulă, emisiile lor egalează cel mult flatulențele dragonilor.
Încep să cred însă că dumneata edikkk ești de fapt android și nu emiți CO2, doar aberații.
Cand vorbim de biocombustibili nu ne referim nicidecum de ceea ce se vinde acum la pompele din Europa! Aceia au in compozitie procente mici de biocombustibil ( vezi E10 sau motorina 7%)!
In alte tari ( Brazil ca ex.) se folosesc numai bio.
Ce inseamna bio, dle kkk? Pai alcool. Un whiskey mai prost, pe intelesul dvs. Nu am timp sa va explic diferenta rezultata din arderea celor doua: alcool si hidrocarburi!
Dati, va rog, un search. Asta inainte sa mai postati!