- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
General
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Expediţie la Cercul Polar de Nord cu un BMW 525i din 1991
Sa traiesti!...si bafta pentru excursia urmatoare din America de Nord.
Asa descrie Wikipedia pulul nord:Polul Nord este cel mai înalt punct al axei terestre, situat în Marea Glaciară Arctică. la polul nord nu există pâmânt doar o calotă de gheaţă, care pluteşte în Marea Glaciară Arctică, cuprinsă între coastele Asiei, Europei, şi Americii. Această mare comunică cu Oceanul Pacific de-a lungul strâmtorii Bering şi cu Oceanul Atlantic. Suprafaţa globală a acestei mări este de circa 14.000.000 km. Adâncimea ei este în medie de circa 1.500 m, având cel mai adânc punct de 5450 m. O mica lectie de geografie. Sa uzim de bine! :)
Cititi aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Elbrus
Motoare foarte puternice si la propriu si la figurat .
Multi zic ca nu ajung la 1 milion , depinde de modul de exploatare.
Daca esti vajait la cap si turezi motorul permanent e si normal ca motorul va ceda mult mai repede , daca Mergi mai mosnegeste ca cu un Mercedes-Benz o sa vedeti ca la BMW prinzi milionul cu orice motor , sau 2.0 L6 sau 3.0 L6 sunt motoare puternice care pot prinde milionul liber .
@edi80 - mai bine zis: daca vrei un Mercedes bun, ia-ti unul dinainte de '90
Da edi sunt deacord cu tine .
W203 Class 2001 e plin de rugina , masina intretinuta foarte bine .
W124 era masina puternica dar astea noi sunt slabe , puntea fatza e din aluminiu si se duce foarte repede .
W124 mergeam liber 20 000 mii prin Chisinau si nu se auzea nimic nici un zgomot , astea noi la 10 000 se duce o piesa undeva in jumatate se duc bratele .
Sunt in Sacramento si aici nu ploua .
Si va rog fara glume prostesti fatza de moldoveni, ca asa e romanul rade unul de altul si a ajuns la sapa de lemn numai cu rasul.
Si e pacat un asemenea popor .
Acum ori niciodata croieste-ti alta soarta !!!
Acum ori niciodată să dăm dovezi la lume
Că-n aste mâni mai curge un sânge de roman nu de magari !!!
Dar automarket a sters mesajul cela si s-a primit ca am raspuns omului dar la moment mesajul nu este .
Cu stima multa poporului ROMAN.
Oricum tractiunea spate nu iti da siguranta unei tractiuni fata pe zapada, gheata, nicicand si e bine sa nu dezinformati oamenii.
Cu atat mai putin unei tractiuni integrale.
De la bistrita la hammerfest am fost si eu la volanul unui focus 2006 tractiune fata si nu am avut nici o problema.
Pe zapada oricand aleg tractiunea fata in detrimentul celei spate, cum e si normal.
Felicitari pentru expeditie si la mai mare.
PS , pt gabi_o , in Scandinavia proiectoarele sint folosite ca si lumini de zi , deci e normal ca sa vezi masini cu proiectoarele aprinse ziua , fiind OBLIGATORIU sa ai luminile aprinse tot timpul .
Unde sunt "expertii" care sustin ca o masina mai veche de 3 ani nu-si merita banii? ca masinile de 20 de ani nu mai sunt masini?
Unde sunt "expertii" care sustin ca tractiunea spate e moarte curata iarna in special la bmw si ca nu urci nici macar bordura din fata casei?
Bravo Ovidiu si bravo BMW.
BMW-ul E34 este prima mea masina, cumparata cand aveam 19 ani.
Este a treia generatie a Seriei 5, o masina extrem de fiabila, robusta si cu performante sportive surprinzatoare pentru o limuzina. Desi are majoritatea gadget-urilor la moda pentru masinile actuale (computer de bord, aer conditionat, clima bizonala, oglinzi si geamuri electrice) este construita oarecum brut, iar brut are aici un sens pozitiv. Nu sunt foarte multe elemente electronice, iar cele care exista nu sunt sofisticate, dar sunt de cea mai buna calitate. Este un BMW la care daca ar fi aparut anumite probleme tehnice, le-as fi putut rezolva singur, tinand cont ca au fost suficienti kilometri facuti in zone izolate, unde nu am avut nici macar semnal GSM. Dar, inainte de toate, am stiut ca ma pot baza pe “legenda” care nu m-a dezamagit niciodata.
Propulsia (tractiunea spate): contrar opiniei majoritatii, consider mult mai manevrabil un autoturism cu propulsie decat unul cu tractiune pe rotile din fata, chiar si pe polei, iar asta mi-a oferit siguranta.
In sfarsit un om care stie ce vorbeste.