- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Interviu
Ultimele stiri din Interviu
-
În cadrul unui eveniment găzduit de Centrul de Design Dacia din București, constructorul de la Mioveni și-a prezentat piloții și mașina cu care este gata să cucerească Raliul Dakar din 2025. Echipajul Dacia Sandrider este format din Cristina Gutierrez, Nasser Al-Attiyah (câștigător de 5 ori al Raliului Dakar) și Sebastien Loeb (câștigător de 9 ori al Campionatului Mondial de Raliuri) cu care am avut ocazia să realizăm și un interviu. Dacia deja a înregistrat o victorie la evenimentul Rally Raid din Maroc. (14.11)
-
În cadrul evenimentului organizat de Nissan la Le Mans, în cadrul căruia am văzut noul monopost de Formula E, am avut ocazia să îi luăm și un interviu lui Lucian Gheorghe, românul care antrenează creierul piloților Nissan din competiția electrică. (18.10)
-
Automarket a avut ocazia de a sta de vorbă cu celebrul pilot Ken Block la standul Ford, în cadrul Salonului Auto de la Geneva. (03.01)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Noutăți pentru Mazda CX-60: suspensie revizuită
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
EXCLUSIV: Viitorul Logan, imaginat de Mihai Panaitescu
la mai multe.
Ma bucur pentru acest tanar, dar in acelasi timp ma intristez cand vad cum un alt talent paraseste tara. "Discutia de aici nu a dat roade" cu cei de la Renault... trist... no comment....
Se vede clar influenta asiatica in design.
Multumesc pentru felicitari si critici.
Pentru critici as vrea sa spun ca LOGAN-ul de fata a fost o incercare de a ghici ce urmeaza sperand ca DACIA poate sa ofere mai mult. Loganul actual imi place foarte mult la pretul de 4000 de euro. Sunt constient de faptul ca desenul meu are carente de personalitate, dar sa nu uitam ca in grupul Renault-Nissan si in altele, se folosesc multe piese si parti "carry-over" si probabil nici viitorul LOGAN nu va scapa de acest blestem. In viziunea mea asemanarea cu modele deja existente poate fi interpretata ca o abordare realista. Nu am incercat un desen exploziv-sper sa puteam vedea asta in noul DUSTER!
Def. "carry-over" : parti de la modele mai vechi integrate in masini noi pentru taierea costurilor de prototipare si productie.
Pentru masini "mai originale si diverse":
www.panaitescu.carbonmade.com
Va multumesc inca odata.
Pentru Mihai Panaitescu: mult succes in cariera inceputa la Toyota si sa auzim numai de bine!
Da-i 'nainte cu tupeu .sa aveti si reprezentanti pozitivi ca natie. Bravo once again !
PS: stie cineva a cui apartine melodia din filmulet. este foarte relaxanta...
Felcitiari pentru celelalte creatii, dar asta cu Loganul se vede de la o posta ca e o lucratura de Photoshop.
Clasa in care se incadreaza este diferita de cea pe care o ocupa actualul Logan. Deci ar fi mai potrivit sa se numeasca putin altfel.
Chiar daca se apropie cu anumite modele, viziunea lui Mihai Panaitescu fata de noul LOGAN este demna de laudele trimise mai sus.
Din cele cateva randuri scrise de tine se vede clar ca nu esti in stare de nimic...tot timpul te lauzi cu realizarile altora ("un amic de-al meu l-ar termina in 2 ore maxim").
@ion...
Nu stii nici macar definitia cuvantului...si ai probleme si cu cititul...jalnic.
Cand a fost ultima data cand ai creat ceva? Orice...
@Mihai Panaitescu...
Felicitari pentru faptul ca ai reusit sa aduci o raza de lumina asupra numelui de roman. Continua ceea ce ai inceput, si poate intr-o zi, datorita tie si a altora ca tine, voi putea spune cu mandrie ca sunt roman atunci cand ies din tara.
Multumesc.
Exista si romani priceputi, recunosc asta si ii felicit pentru aportul adus semintiei noastre, dar hai sa nu fim ipocriti si s-o ducem chiar la extrem, excitandu-ne la fiecare photoshop. Daca tu o faci, asta este parerea ta si eu nu vin sa te iau peste picior, asa cum ai facut-o tu din "buna" crestere si lipsa unei educatii adecvate.
De-asta au si ajuns oamenii tineri sa nu fie in stare sa se exprime, pentru ca vin oligofrenii si le-o taie "finut" cu remarci de genul "ia uite-l si pe boul asta ce-a zis, ce prost esti coaeeee".
Am dreptul la parerea mea si mi-o asum...ca altora nu le place, sunt liberi sa se exprime coerent si civilizat cu "imi pare rau, dar nu sunt de parere cu tine pt ca", urmand dupa aceea propriile explicatii demne de o educatie exemplara. Dar nu "hai marsh jigodaie, daten, bagatiash" sunt expresii mult mai usor de folosit la umbra unui anonimat si probabil sunt consecinta a unei copilarii nefericite cauzate tot de "pumnul in gura" aplicat dupa exprimarea unei opinii.
in alta ordine de idei, Mihai Panaitescu face proiectare, nu manareli in Photoshop ca si prietenul tau
La desen se pricepe....dar cum dracu sa spui ca urmatu logan o sa fie varful de gama??? Pai are cumva dacia un S class un a8 un seria 7....sau care e varfu de gama a daciei???
definitia "capace": palmutze grele, cu degete deschise lasate sa cada cu forta pirghiei bratului+antebrat cumulata cu acceleratia naturala, instinctiva, pe suprafata obtinuta la intalnirea cu ceafa "specialistului".
Mihai, ai avut o sansa pe masura talentului tau. Ma bucur ca nimeni nu ti-a stat in cale, ma bucur ca esti ceea ce esti. Sunt mandru de tine omule. Sunt mindru si sa nu ne dezamagesti. Stralucirea ta este si a noastra. Bravo !!
Astia sunt in era "after '95" ????
Dar ... oameni ca Mihai vin sa ne contrazica si mai adauga pasiune si speranta pentru industria auto care intr-un fel sau altul nu stiu ce sa mai inventeze pentru a castiga piata si atentia in general asupra ceea ce inseamna automobilul. As vrea sa vad o noua Dacia cu adevarat multumitoare in toate privintele...fiabilitate,design reusit,confort,etc. si daca mai este conceputa si de un roman ...macar in parte atunci nu vor mai fi atatia carcotasi care vorbesc de rau ceea ce inseamna un produs romanesc. Cei ce vorbesc de rau nu stiu sa construiasca....asta e clar. Ar fi multe de spus . Romani fiti voiosi !!!