- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Concepte
Ultimele stiri din Concepte
-
Compania britanică Evice a lansat prototipul XP1, o reinterpretare modernă pentru clasicul model Rolls-Royce Silver Shadow. XP1 este complet electric, are 400 de cai și o autonomie de peste 320 de kilometri. (17.12)
-
Dacia a dezvăluit o ediție specială pentru modelul Duster, inspirat din legendarul Raliu Dakar. Acesta este un concept unicat realizat ca un omagiu pentru participarea mărcii românești la Dakar. (06.12)
-
Jaguar a prezentat oficial noul concept Type 00. Acesta anunță startul noii epoci electrice pentru marca britanică, precum și primul model de serie din noua eră a brand-ului, care va fi lansat în 2025. (03.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
EXCLUSIV: Un roman a creat BMW-ul viitorului!
asta e design?
de xxxdesigner (03.07.2008, 13:49)
Cu tot respectul, este doar o cutie cu 4 roti, nici macar concept nu ii poti spune, face bmw de rusine.. Nu este nimic inovator sau special...
...si apropo de Logan, am mers azi cu "celebra" brek! fratilor este incomoda pentru toata lumea! degeaba spun ca are 6 sau 7 locuri! poate copii sa se simta mai bine in ea, in rest toata lumea sta chinuita in ea, inclusiv soferul!!! deci nu degeaba multi spun ca a fost scoasa la repezeala!
Incomparabil cu Peugeotul compatriotului nostru ! Aplauze si felitari pt. cistigator ! Dar si persoana prezentata aici , in loc sa asculte manele , incearca sa creeze ! Minunat !
Cine a asemanat modelul cu o locomotiva a zis bine :D
incercati sa faceti voi ceva si apoi sa vorbiti
bravo Andrei Avarvarii !!!
Respect pentru munca depusa. :)
Doi la mana: aveti un vis! Urmati-vi-l! Dar nu ne plictisiti cu articole cu titlu bombastic care nu spun, de fapt nimic si care sunt un fel de reclama ascunsa ca sa auda lumea de DVS si poate, cine stie?!
Succes!
Ioneasca
...eu cred ca articolul asta este o reclama pentru Andrei, fiindca in acest moment in Romania sunt designeri cu concepte mult mai frumoase. Insa creatiile lor nu apare pe Automarket...
...oare de ce ? ....
De ce numai soferul are protectie la cap?
Nu vreau sa vad asa ceva pe strazi.
Sunt sigur ca sunt alte concepte mult mai reusite si designeri romani mult mai talentati. Voi cum de l-ati ales pe-asta nepriceput?
Ai facut o multime de greseli, ca mi-e rusine de tine, vorbim noi acasa !
Cu stima,
Tataia
Ce nu inteleg este titlul bombastic: "EXCLUSIV: Un roman a creat BMW-ul viitorului!"
Este SENZATIONAL (vezi, am prins lectia jurnalismului dupa ureche :o) cum in atat de putine cuvinte incap atat de multe ineptii:
1. exclusiv - normal, un colectiv serios de jurnalisti auto l-ar fi incurajat pe autor dar nu s-ar fi compromis cu un articol hiperbolic;
2. omul nu a creat decat niste desene - pana la stadiul de concept ar fi cam multi pasi: protectie pasiva pentru ocupanti si pietoni de crescut de la zero, design adaptat la fortele aerodinamice etc. - ca exemplu de talent nativ & lucrat vezi articolul cu rusu' de 22 ani care si-a dat si el cu parerea asupra cum ar trebui sa arate un renault alpine;
3. bmw ar trebui sa-l si bage in seama;
4. sper sa arate mult mai bine viitorul!
Faina poanta cu Tatal lui Andrei insa sper ca acesta sa ia in seama feedback-ul primit de la noi pe "Z0" si sa progreseze astfel incat sa-l laudam data viitoare.
Bafta Andrei!
Offtopic: Nici macar la stirea asta nu scapam de comentarii de cocalar stresat cum ca Dacia e prea "patrata"... Trist, foarte trist!
Ce vedem pur si simplu este un anti design. In spatele oricarui exercitiu de design se afla o filosofie estetica si functionala. Conceptul Z0 s-a bazat în ambele domenii pe idei negativiste. Cat de urat poate sa fie un automobil si cat de nefunctional (pe elemente si in intregime) poate sa fie.
Nu zic de estetica care poate sa placa sau sa nu placa, dar din punct de vedere functional este o ratare.
Spoilerul ala in forma de coasa nu are nici o noima nici estetica nici functionala, rotile fara aparatori de noroi i-ar face un calvar soferului la rularea pe suprafete umede sau pe ploaie, mai ales că nu are nici parbriz. Ce nu inteleg es este de ce, daca s-a pus un carenaj aerodinamic in spatele scaunului soferului, nu s-a pus unul si in spatele copilotului. In schimb depresiunea aia pe capota in dreptul soferului, m-a lasat interzis. Poate intra pe forum sa ne explice si noua ce rol are. Sunt tare curios.
Ca viziune este un esec total, dar creatorul are talent in desenare, modelare. Poate mult mai mult decat ce a aratat aici.
Nu comentez nimic de articol, pentru ca nu are sens.
In felul asta o sa te rodezi si o sa dai si concepte reusite.
Chiar si acest studiu poate fi imbunatatit dramatic daca incorporezi feedback-ul si te mai inspiri putin din clasici gen Caterham R500 (Lotus 7 reloaded).
Nu trebuie sa iasa un OZN ci o masina plauzibila, fara prea multe "floricele" nerealiste.
Baga mare - este o provocare si astept raspunsul peste vreo luna (noi desene - lasa softu' deocamdata - pe site) - asta daca nu pleci in vacanta :o)
Traim in Roimania ............