EXCLUSIV: Noul VW Passat face teste de sasiu la Nurburgring

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 02.06.2009
Automarket va prezinta in exclusivitate pentru Romania primele fotografii-spion din cadrul testelor dinamice ale viitorului Passat. Inginerii germani testeaza sasiul noului model la Nurburgring.

Fotografii de la Carpix au surprins inginerii Volkswagen in timp ce testau viitoarea generatie a modelului Passat. Desi modelul din imagini are o caroserie B6, folosita la actuala generatie a lui Passat, sasiul vehiculului de test este diferit si face obiectul testelor de pe Nurburgring. Inginerii germani testeaza astfel comportamentul sasiului viitorului VW Passat in conditiile unui rulaj sportiv pe circuitul Nurburgring.

Primele caroserii camuflate ale noului Volkswagen Passat B7 ar trebui sa apara la Nurburgring in perioada urmatoare. Deocamdata, inginerii Volkswagen se multumesc cu un montant B marit si cu aripi evazate pentru a face loc sasiului si trenului de rulare al viitorului Passat. Aceste modificari indica faptul cat noul model va fi mai lung, mai lat si mai spatios.

Conform primelor informatii, Volkswagen va ridica standardele noului Passat, tehnologia de ultima ora urmand sa orienteze noul model spre segmentul premium, disputat acum de Audi A4, Mercedes-Benz C-Klasse si BMW Seria 3.

Pe langa noua clasa in care va concura, modelul va primi o noua gama de motorizari performante, care sunt conforme cu politica de downsizing a companiei din Wolfsburg. Noul model va fi prezentat anul viitor si va beneficia de tehnologia injectiei directe si de un sistem de parcare automata.

Comentarii (21)

  • passat
    frumos ca intotdeauna! multumim Volkswagen!
    7 19
  • @Robi
    presupun ca ai citit despre caroseria de B6 pe care au folosit-o pentru teste (cea care apare si in poza). Evident asta nu e noul Passat , ci e doar sasiul. Caroseria ..mai tarziu.
    13 1
  • Hunter
    E de stiut faptul ca viitorul Passat va adopta design-ul introdus de Scirocco care se regaseste deja pe Golf VI si Polo....incet incet toate le fac la fel cu mici diferente de adaptare pentru fiecare model in parte....ceva de genu...."sa se vada si de la o posta ca e un VW" :)
    Oricum daca dati un search pe Google deja gasiti tot felul de poze create digital cu posibilul design al viitorului B7 ;), unele dintre ele fiind destul de nimenite cat sa iti creezi o idee.
    2 1
  • schumi
    @robi
    "Multumim Partidului si Conducatorului iubit!" :D
    7 6
  • antiaudi
    nou vechi nou vechi nou vechi nou vechi
    ce mama dracului e nou la obosita asta de masina ?
    cineva saintervina... poate fanii W :) ,poate ghertozii avuti peste nopate care o tot cumpara si cei care viseaza ...mami cand o sa fiu manager sau bisnitar o sa imi passat
    hahahahaha ce gluma buna !!
    Sa traiti bine ba! hahahaha
    3 22
  • Îmi pare rău
    Am o stire in firul RSS: "EXCLUSIV: Viitorul VW Passat, testat la Nurburgring".
    În comentarii, o gramada de reproşuri: "nu e noul Passat, e coaja de la cel vechi", etc.
    Domnul Meşter vine şi explică destul de clar celor care vor să înţeleagă situaţia: "in cadrul teselor pentru un nou model, se fac diferite încercări cu şasiul, motorizarea, etc înainte de a ieşi cu caroseria pe drum" dar toţi gherţoii de pe aici nu vor să audă mai ales sa înţeleagă asta.
    Aşa că aplicăm avantajele publicaţiilor online: poti schimba o stire ca sa fie pe înţelesul "cetetorilor".
    6 2
  • Adrian
    passat.
    Am urmat sfat-ul colegului nostru Hunter si am sarchuit google-ul pt b7 , si am dat d cva impresionant . https://dl.getdropbox.com/u/99824/Passat%202011Single.jpg
    0 2
  • despre w
    Ce sa mai zici, pare un fel de golf mai alungit... sincer noul golf duce la design cu golf 4, cam jalnici astia de w. Mai bine arata passatul actual decat cel pe care vor sa il scoata...
    rules: concediati designurul daca vreti sa mai vinedeti rahatul asta de masina impachetat si ambalat de labutele nemtesti.
    3 10
  • A4, seria 3 si C-Klasse in aceeasi oala?!?!
    si de abia acu Passat-ul e in clasa premium ? e de mult si de fiecare data era peste A4
    2 10
  • p.s.
    oricum ziceau k o sa adopte linia de design d p noul golf, polo si scorocco
    1 3
  • @gogu
    bai baiete, esti cam ametit de felul tau? Nu vorbi prostii sa primesti voturi negative. Cat despre anitaudi, sincer sper sa nu ai niciodata o masina nemteasca, pentru ca nu o meriti.
    On topic: mereu una din cele mai bune masini ale grupului, moderata, stilata, economica, dotata, sigura.. per total o masina excelenta. Abia astept modelul nou.
    4 4
  • caruta poporului
    o alta caruta vw . hahaha ce penala e masina asta, mai toate se strica e scumpa consuma mult are plastice ca la dacia 1100 finisaje de olsit si arata ca o lada. Oameni cu cap o sa isi cumpere INSIGNIA OPEL pentru ca e cea mai tare punct.
    2 14
  • pentru biciclisti
    Dragi copii, asta nu e noul Passat. Cei de la VW sunt niste oameni isteti care nu au vrut sa dezvaluie noua caroserie sau sa o camufleze si au preferat sa puna vechea caroserie pentru teste ca sa nu vada toti loganistii cum o sa arate. Si in al doilea rand cum puteti ca Passat e o masina proasta!?!
    3 3
  • passat
    IDS+ eu pe a mea am cumparat-o de noua acum 4 ani , am mers 100k km si nu s-a stricat nimic pe ea pana acum...
    nu inteleg de unde stii tu ca se strica? ai avut si ti s-a stricat? sau lucrezi la service? m-am saturat de oameni care comenteaza ca sa comenteze...
    3 2
  • @ raul
    nu ziceam deloc k is anti Audi, invata sa citesit omule
    si putin imi pasa de voturile astea
    2 2
  • anonim
    blustutz
    Cel mai proaste masini din lume. Are socramiu si mea zis ca eu bine am facut de am Vectra ca e mult mai buna ca a lui e proasta ca sa stricat de 3 ori si a mea nu. Si va zic ca socramiu a avut ceva masini la viata lui deci stie ce zice. Si eu zic ca Passat e mult sub Opel den multe pncte de vedre dar mai ales ca e mai proasta.
    5 6
  • Ţepeş
    anonim, mai bine pui mâna pe o carte de gramatică decât să-ţi dai cu părerea în chestiuni care te depăşesc.

    cozappz, mai uşor cu "gherţoi", că n-am făcut armata împreună. Eu şi rc am subliniat foarte civilizat că titlul era cam neclar, dând naştere la comentariile de genul: "care nou, că e la fel ca vechiul Passat", etc, din partea celora care au citit doar primele trei cuvinte din titlu şi s-au grăbit apoi să comenteze. Iar dacă pe dl. Meşter îl deranjează critica constructivă, îmi cer scuze că mi-am permis. Dar de obicei critic doar lucrurile care mă interesează şi le-aş vrea mai bune, nu-mi pierd timpul să critic mizeriile.
    Numai bine.
    6 0
  • mircea
    @Ţepeş
    Un user cu opinii argumentate, precum sunt ale tale, nu are de ce să ne deranjeze. Ba din contră.

    Mulţumesc.

    Mircea
    3 0
  • legance84
    z
    @anonim: de aceea cand iau curbele cu 140 150 fara nici o problema (ESP ul intra pe la 160 in curbele respective) trebuie sa franez in fata unei vectre careia la 100kmh ii scartaie cauciucurile deja..findca e mai buna decat passatul, nu ? si afla ca partea tehnica la VW e de zeci de ori mai buna decat la orice Opel, tren de rulare, frane, tot. ca sa nu mai vorbim de finisaje ca vb prostii aia care spuneti ca sunt proaste la VW...sunt cel putin 2 clase peste opel...asa`s strugurii ...ACRI !
    3 2
  • danacu85
    zz
    bai fratilor ce aveti???eu am opel vectra sunt super multumit dar next car va fii vw passat.am tetat deja si e suuuuuper fata de vectra.insignia e prea mare pt traficul nostru
    0 0
  • sa nu exageram
    @ IDS+ tu zici ca masina asta e penala... te ai urcat vreodata in una?.. calitatea materialelor este foarte buna!.. tu ce masina ai? pariez ca ai un renault in care bagi bani in prostie
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru