EXCLUSIV: Noul VW Golf R20 isi arata muschii la Nurburgring
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Fotografii spion de la Carpix au reusit sa surprinda inlocuitorul lui VW Golf R32 pe pista de la Nurburgring. Noul model se numeste Golf R20 si va fi bazat pe un motor supraalimentat de putere mare. Volkswagen nu va mai folosi motoare V6 pe modelul Golf.
Nu va lasati pacaliti de badge-ul "2.0 TDI" de pe spatele modelului din fotografii, deoarece capacitatile lui R20 sunt date de gol de cele doua evacuari imense, montate central, in stilul lui R32. Modelul va dezvolta circa 270 CP va fi echipat cu o transmisie manuala cu sase trepte si un sistem de tractiune integrala.
Propulsorul supraalimentat de 2.0 litri ii va oferi lui Golf R20 un timp de accelerare 0-100 de cinci secunde, precum si o viteza maxima ceva mai mare decat cea a lui GTI. Spre deosebire de competitorii prinicipali, Renault Megane RS si Ford Focus RS – Golf R20 va folosi tractiune integrala pentru performante superioare.
Noul Golf R20 va fi disponibil in Europa spre sfarsitul acestui an si va fi lansat in Statele Unite ale Americii in anul 2010. Potrivit unui comunicat de presa transmis de VW, compania germana va lansa o versiune R a lui Scirocco la cursa de 24 de ore organizata de ADAC la Nurburgring.
Versiunea de productie a lui Volkswagen R20 va fi prezentata in septembrie la Salonul Auto de la Frankfurt.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Fotospion
-
Au apărut primele imagini spion cu viitoarea generație Citroen C5 Aircross. Din primele imagini se pare că noul model va avea un design foarte apropiat de cel văzut la conceptul prezentat în această toamnă. (02.12)
-
Au apărut pe internet primele imagini spion cu noua Dacia Jogger facelift. Monovolumul compact al mărcii de la Mioveni ar putea fi lansat în formă actualizată anul viitor. (12.11)
-
Au apărut primele imagini spion cu viitoarea generație Renault Clio. Noul model va fi lansat oficial în 2026. (08.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
Iar succesul lui Golf 4 poate va fi intrecut doar de un viitor model mai conservator.
cuvantul emblema sau inscriptie va e greata sa scrieti?
in ceea ce priveste ca golf o sa fie mai performant decat focus rs, nu cred pentru ca are 270 de cai fata 300 are tractiune integrala care intradevar da plus de performanta dar adauga greutate, si vad ca are si versiune cu 4 usi, care iarasi inseamna mai greu, deci golf r20 va fi mai putin puternic si mai greu. (stiu ca focus care motor de 2.5 pa cand golful de 2.0, ceea ce inseamna ca motorul d epe focus e mai greu, dar nu se compara cu greutatea pe care o adauga sistemul de tractiune integrala)
De departe profesionisti adevarati, mai au si dyno Mustang.
Cert cu un R20 facut de baietii astia esti IMPERATOR.