Evatran a prezentat prima staţie de încărcare fără fir a vehiculelor electrice
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Evatran, o companie americană, a prezentat o soluţie de încărcare fără fir a vehiculelor electrice şi a hibrizilor plug-in. Această tehnologie este gata de producţia de serie şi poate echipa modelele noi încă din curţile dealerilor, sau ca adăugire după achiziţie. Practic, singura modificare aplicată unui vehicul electric este montarea unui adaptor special sub caroserie. Respectivul adaptor cântăreşte aproximativ cinci kilograme şi poate fi montat pe orice vehicul electric oferit în prezent pe piaţă.
Graţie acestui sistem, orice posesor de vehicul electric trebuie doar să parcheze deasupra staţiei de încărcare dedicată şi vehiculul va activa automat încărcarea. Odată ce acumulatorul este încărcat la nivelul maxim, sistemul va decupla încărcarea şi va trece înapoi în modul stand-by. În cazul în care se doreşte încărcarea prin cablu, conducătorul auto nu trebuie să facă nimic diferit, fiind suficientă conectarea cablului la portul de încărcare.
Pentru moment, sistemul funcţionează în parametri optimi doar dacă vehiculul este amplasat deasupra portului de încărcare. Până acum, încărcarea fără fir a vehiculelor electrice era doar o idee îndepărtată de realitate, deoarece viza construirea porturilor de încărcare în drumuri.
Cei de la Evatran spun că preţul sistemului poate fi integrat direct în valoarea de achiziţie a unui automobil. Mai mult decât atât, aceştia promit că un consultant va contacta un client în termen de maximum 24 de ore de la plasarea unei comenzi în vederea instalării.Via | Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
Comentarii (0)