Europenii incep sa deplanga pneurile run-flat

De Mircea Meșter
Publicat Miercuri, 22.08.2007
Desi aparent este avantajoasa, solutia pneurilor run-flat incepe sa atraga contestatari din cauza costurilor.

Desi pneurile run-flat ofera o multime de avantaje in raport cu cele clasice, cel mai important fiind legat de autonomia de rulare dupa o pana de cauciuc, acest tip de pneuri fiind capabil sa avanseze cu maximum 80 km/h pana la 150 de kilometri in cazul unei pene gratie flancurilor intarite, run-flat nu inseamna doar avantaje. Iar acest lucru este simtit pe pielea lor de clientii acestor modele, care incep sa se planga de faptul ca tot mai multe modele sunt produse in regim run-flat, fara a beneficea deci de clasica roata de rezerva.

In aceste conditii, avand in vedere durata de viata mai scurta a pneurilor run-flat, facturile ii sperie pe multi dintre clientii unor marci de prestigiu, ca BMW, Mercedes, Audi, Toyota sau Honda, care incearca sa isi doteze cat mai multe modele cu noua generatie de gume.

Printre nemultumirile acestora se numara faptul ca service-urile nu sunt capabile sa repare in timp util eventualele defectiuni care survin la nivelul pneurilor si ca acestea trebuie inlocuite in totalitate contra unor sume ridicate.

Comentarii (1)

  • bogdan
    RunFlat:
    mai e ceva: ce inseamna "Cauciucurile de tip Run Flat nu trebuie sa fie montate pe o janta speciala dar sunt eficiente doar la masinile echipate cu un sistem functional de controlare a presiunii aerului."?
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru