Americanii și, în special, europenii prind tot mai tare gustul modelelor de performanță care poartă emblema diviziilor BMW M și Mercedes-AMG. O arată cele mai recente statistici Jato Dynamics.
Spre exemplu, în prima jumătate a anului 2023, BMW M a comercializat 19.600 de exemplare în Europa, cu 58% mai multe decât în aceeași perioadă din 2022. De asemenea, 16.400 de unități au fost vândute în Statele Unite ale Americii.
Surprinzător, SUV-ul XM este un model foarte popular: 1.171 de exemplare au fost vândute în SUA până la finalul lunii iunie și tot cam atâtea în Europa.
De cealaltă parte, Mercedes-AMG a vândut 13.700 de unități în Europa, o creștere de 57% comparativ cu prima jumătate din 2022. Decapotabila Mercedes-AMG SL a avut destui clienți, dar nu îndeajuns pentru a depăși SUV-ul G63.
Potrivit statisticilor, 1 din 4 clienți au optat pentru celebrul off-roader.
via Motor1
Comentarii (7)