Europa: Vânzările de automobile noi au scăzut cu 9.7% în februarie
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Vânzările de automobile noi în Europa sunt în scădere, după cum arată datele furnizate de ACEA. În primele două luni ale anului curent, 1.86 milioane de automobile au fost vândute în Europa, cu 8.3 procente mai puţin faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În luna februarie, vânzările de automobile noi au scăzut cu 9.7 procente faţă de aceeaşi perioadă a lui 2011, totalizând 888.878 unităţi. Cu excepţia pieţei din Germania, unde cererea a rămas la acelaşi nivel, toate pieţele majore din Europa au înregistrat scăderi.
Pieţele din Italia şi Franţa au fost lovite cel mai rău, atingând scăderi de 18.9, respectiv 20.2 procente. Constructorii care au avut cel mai mult de suferit de pe urma acestor scăderi sunt Renault, Fiat şi PSA Peugeot-Citroen. Vânzările PSA în primele două luni ale anului au scăzut cu 15.8 procente în Europa faţă de primele două luni ale lui 2011, totalizând 237.175 unităţi. Cei de la Renault au vândut 219.297 unităţi, marcând o scădere de 24.6 procente faţă de anul precedent.
Italienii de la Fiat au vândut 132.954 unităţi în ianuarie şi februarie 2012, cu 16.4 procente mai puţin faţă de primele două luni ale lui 2011.În schimb, mărcile premium deţinute de BMW Group şi Daimler AG nu au înregistrat scăderi ale vânzărilor. Jaguar Land Rover a înregistrat o creştere de 45% faţă de primele două luni ale anului trecut, totalizând 16.428 unităţi în Europa. Dacă ne referim strict la Land Rover, marca a vândut 8.917 unităţi în primele două luni ale lui 2012, cu 54.5% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Segmentul de volum a avut şi el surpriza sa, venită din Coreea de Sud, deoarece Hyundai şi Kia au crescut cu 11.7%, respectiv 30.7% mai mult în primele două luni ale anului, totalizând 105.743 unităţi pe piaţa din Europa.
Via | JustAuto (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
In ultimi 10 ani au cheltuit bani care se vor face in urmatori 20 de ani asa ca acuma a venit timpul sa se plateasca dobanda.
Va fi greu pt multi.