Piaţa din Germania a rezistat cel mai bine la scăderea vânzărilor de automobile, pe când Spania, Italia şi Franţa marchează cele mai mari scăderi în materie de vânzări de automobile noi. Piaţa din Spania a înregistrat o scădere de 22% a vânzărilor de automobil noi după ce guvernul a crescut taxa pe valoare adăugată, în încercarea de a-şi consolida bugetul.
Winzen consideră că pieţele din Spania, Italia şi Franţa s-ar putea stabiliza spre finalul anului curent, iar situaţia grupurilor PSA Peugeot-Citroen şi Fiat s-ar putea îmbunătăţi odată cu această redresare a pieţelor respective.Tendinţa de scădere a pieţei auto din Europa s-a manifestat încă din primele trei luni ale anului curent. Potrivit cifrelor ACEA din luna aprilie, pieţele din Franţa şi Italia erau în scădere, în timp ce România avea cea mai mare creştere. Grupurile Fiat, PSA, Toyota şi General Motors înregistrau scăderi situate între 6.7 şi 20%, pe când Grupul Volkswagen, Hyundai, Kia şi BMW Group marcau creşteri situate între 0.5% şi 12.5%.
Via AutomotiveNews (înreg.)
uitati-va doar cat era un i30 generatia trecuta si cat e asta noua... credeti ca e intamplator sau ce? o fi crescut calitatea asa mult la hyundai (fara sa am nimic cu aceasta marca) ?
nu, e un acord european ca preturile sa fie sus, in functie de nivelul brandului i se imputa o marja de pret de la care sa inceapa fiecare model din clasa din care face parte iar cand un constructor nu respecta chestia asta ati vazut ce se intampla si cum apar stiri de la alti constructori ce protesteaza...asa ajung unii dealeri sa isi cumpere masini intre ei, doar sa mai vanda ceva, altii sa faca reduceri enorme sub diferite pretexte si tot asa...