Europa investeste in hidrogen
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Aripa executiva a Uniunii Europene va investi 470 de milioane de euro in tehnologia de propulsie pe hidrogen. Hotararea vine dupa ce Guenter Verheugen, Comisarul European insarcinat cu problemele industriei, a afirmat ca autoturismele viitorului sunt, in viziunea sa, cele alimentate cu pile de hidrogen. "Sunt absolut sigur ca masinile pe hidrogen reprezinta solutia viitorului. Vorbim de o tehnologie extrem de promitatoare si este important sa ii dam acesteia sansa de a se dezvolta", afirma oficialul european.
Totusi, acesta constientizeaza faptul ca solutiile enuntate nu au sanse sa intre in serie in urmatorii 10 ani. "Nu stiu insa daca se va intampla ca hidrogenul sa inlocuiasca benzina si motorina. ce stiu insa este ca in urmatorii 10 aninu vom avea pe strazi multe masini alimentate cu hidrogen. Cel putin nu intr-o cantitate care sa coboare emisiile poluante", continua Verheugen.
In acest moment, singurele modele alimentate pe hidrogen aflate pe piata snt construite de BMW, GM, Ford, Honda si Mazda.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- A venit, a văzut, a cucerit: Dacia Duster a câștigat peste 25 de premii în 2024
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Noul BMW iX facelift: acum cu autonomie de peste 700 km
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
1.Tehnologia e la inceput de drum, deci nu e fiabila. Trebuie sa se mai lucreze la ea.
2.Nici producatorii nu vor sa implementeze tehnologia cu hidrogen. Ar insemna costuri demential de mari din partea lor. Deci se va face cu timpul.
3.Daca stau mai bine sa ma gandesc...cine te lasa sa scoti masini de serie mare pe baza de hidrogen? Sa fim seriosi. Din petrol inca se obtin bani frumosi, se fac afaceri interesante, se duc razboaie pt. el(Irak) si se intretin numeroase familii din toata lumea.
Asa ca...mai asteptam. Cine nu rabda nu se face mare. :P
2. costurile is mari pentru ca cererea e mica...
3. banii ai scot arabii si rusii , se stie ca europenii si americanii is hotorati sa isi taie dependintele de petrol si gaz